Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: OldSkewl eller NySchool
OldSkewl 209 68,52%
NuSchool 96 31,48%
Stemmegivere: 305. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  82 5863
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
OldSkewl vs the NuSchool, hva er DIN preferranse?

OldSkewl vs the NuSchool


Kreds til Kakcoo
( http://www.freakforum.nu/galleri/showimage.php?i=3703 )
Jeg likte galleri versjonen når jeg først så den, men når jeg prøver selv er den litt for flashy og mange av fargene svinner litt hen.

Jeg foretrekker forsatt det nye designet, men med visse endringer, det for de med litt mer innsikt enn meg gjøre noe med.

edit: wow jeg klarte å stemme feil, jeg skulle stemt old noen fiks :)
Sist endret av voktern; 2. juni 2006 kl. 14:19.
oldskewl mannen, kakcoo er så flink atte
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Oldschool is teh shit. Men hva med å lage 4-5 "Themes" i kontrollpanel man kan bytte på. De trenger ikke vere avangserte bare farger som er byttet.
*edit*
Ser du eller hvem det nå er har ordnet logen og de små feilene som var tidligre. Nå ble den faktisk veldig bra!. Old school likte jeg best nå.
Sist endret av Alphanio; 2. juni 2006 kl. 14:23.
Oldskewlen flasher opp som Napalm i norsk Barskog og river i øynene
Definitivt oldskewl her, synes det ble mye mere "stemning" og underground som kackoo sa over forumet. Oldskewl FTW!
oldskewl falt i smak her i hvert fall
Sitat av Marken
Oldskewlen flasher opp som Napalm i norsk Barskog og river i øynene
Vis hele sitatet...
Ja, er det ikke herlig! *votes oldskewl*
Jeg liker fremdeles den nyeste best, men så tror jeg oldschool trenger litt tilpasning i form av knappfarger, bedre komprimering på logo-saken og muligens (?) noe justering av fargene
Hmm, veldig vanskelig valg. Likte ikke helt tekstfargen på old, kunne kanskje brukt hvit tektsfarge? Men sånn generelt sett likte jeg old bedre, mest pga den minner om nff's forrige design. En annen ting jeg la merke til var at avataren til nso så kørka ut i old versjonen, pga bakgrunnen ikke passet med resten av ikonet!
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg syns forsiden blir alt for mørk, og den gule skulle kanskje hatt litt mer orangeish preg for at det skulle være behagelig i mine øyne, men det er et steg i riktig retning.
Jeg likte den nye best.

Er lett å forelske seg i den gamle men den er slitsom å lese i og kunne ikke forestille meg å sitte med den en hel dag.

Edit: Jeg har oldschool nå, er det mulig å slå den av?
old school er kjekkest
Ble litt bedre for øynene, ja. Er litt uvant, men det går seg nok til. Fint var det i alle fall! Syns det kan være slik i alle fall en stund til.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av fappaggagga
Jeg likte den nye best.

Er lett å forelske seg i den gamle men den er slitsom å lese i og kunne ikke forestille meg å sitte med den en hel dag.

Edit: Jeg har oldschool nå, er det mulig å slå den av?
Vis hele sitatet...
Nederst på siden er det en dropdown, alternativt kan det også endres i kontrollpanelet
Oldskewl funker veldig fint! Selvom 'VIF' og 'Administrator' bør være i annen farge en den forferdelige turkise!
Ellers er det jo bra at 'quote' er skrevet riktig denne gangen
Sitat av nso
Nederst på siden er det en dropdown, alternativt kan det også endres i kontrollpanelet
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha, lifesaver
Ble litt mye syntes jeg da med oldskewl syntes jeg
også det at Nuschool er mere diskre!
Er det mulighet for å gå tilbake til det som var i 03' og 04'?
Forsåvidt haddet det vært greit med en annen bakgrunnsfarge enn svart i reply-boksen.

Eventuelt kan vi jo ha det slik vi har det nå, med valgmuligheter?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Det er foreløpig planen, ja
Jeg mener bevisst at forandring fryder!
Hadde vært gøy å kjørt OldSkewl!
Må ærlig innrømme at jeg trodde oldschool greiene var en spøk fra kackoo og nso sin side Hehe, men etter å ha latt det synke inn litt er det faktisk ikke så galt som jeg først syntes. Synes faktisk det ser veldig bra ut akkurat nå til tross for at det gjennstår en del finpuss, så kjør oldschool folkens
Sist endret av NoRemorse; 2. juni 2006 kl. 15:17.
Nei! En av de grunnene til at jeg holder meg til FF er fargene! NuSchool er MYE bedre, lettere og klarere. Aldri om jeg vil bli på en sånn dyster side uttover sommeren!
Likte oldskewlen når den ble mer grå enn på Kackoo sitt bilde, ble litt lunere da, så nå hopper jeg egentlig på en 50/50. Synd det ikke går ann å stemme begge to.

Siden forandring fryder så skal jeg gi min stemme til oldskewl
En ting med oldskewl er at du ikke ser den blinkende | der du skriver.
Ellers er det noe småplukk som fargene på "qoute" og "post a reply".

OldSkewl FTW!

Edit:
Sitat av wkL
Ellers er det jo bra at 'quote' er skrevet riktig denne gangen
Vis hele sitatet...
Om det er quote-knappen du tenker på står det fortsatt "qoute".
Sist endret av Sture Dingo; 2. juni 2006 kl. 15:30.
'Svar' boksen passer ikke inn.. Ingenting i lysegrått passer inn.
Snakker forresten om OldSkewl skinnet.

Elsker Oldskewl <3
Sist endret av Rejolo; 2. juni 2006 kl. 15:26. Grunn: bob
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Mazter_Man
Nei! En av de grunnene til at jeg holder meg til FF er fargene! NuSchool er MYE bedre, lettere og klarere. Aldri om jeg vil bli på en sånn dyster side uttover sommeren!
Vis hele sitatet...
Da beholder du bare det gamle skinnet da, OldSkewl må man aktivt inn å velge for å bruke.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
oldskewl ftw tyvetegn
OldSkewl ble ganske kult. Det minner meg om den gamle versjonen, som jeg likte mye bedre. Det hvite blir så standard, så jeg føler den andre versjonen er mer nFF
Hvis det blir valgfritt så er jo ingenting bedre.
Sitat av Sture Dingo
Om det er quote-knappen du tenker på står det fortsatt "qoute".
Vis hele sitatet...
Her står det da 'quote'...
oldskewl uten tvil!

Det er så kos å sitte her med de lune fargene, slikker at det hvite slår imot meg

Oldskewl <3
Sitat av Sture Dingo
Edit:

Om det er quote-knappen du tenker på står det fortsatt "qoute".
Vis hele sitatet...
Ikke på OldSkewl...
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Oldschool best, eneste er at det gule på sidene distraherer når jeg leser tråder. Og som sagt, kan fortsatt forbedres, regner med at dette bare er ett raskt utkast fra din side .
def. newschool 123123
oldskewl

Ga meg litt CSfeeling, vet ikke omdette er positivt eller negativt, uansett, den var fresh
Jeg vil nok behandle det skinnet jeg har nå, fordi den oldskewl ble litt ekkelt å glane på her på bærbaren min, litt for mørkt. Sliter mindre på øynene dette synes jeg
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Likte helt klart det nye utseendet best. Mulig jeg blir litt mer aktiv her nå framover pga. det, faktisk.
Er ikke så veldig glad i det andre, hvite utseendet.
NuSchool-linken virker ikke når jeg har OldSkewl som utseendet mitt. Eller rettere sagt: Linken virker, men den gir samme look som OldSkewl :P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Oldskewl var behagelig å se på, men jeg har blitt så vant med nuschool.. hmm what to choose, what to choose...
Slutt å tull da.. rosa!
Rosa? Neitakk!
Jeg likte veldig godt de mørke fargene da jeg leste første side av dette innlegget, men da jeg skiftet over til side 2 blei det byttet tilbake til "standard". MYE enklere å lese og sliter ikke så mye på øynene!

Jeg syns dere burde beholde oppsettet på hele siden, men gjøre det mulig for hver enkelt og bytte fargetema selv. Selv liker jeg veldig godt mørke farger

EDIT: Dette er ikke min siste mening.. Må teste OldSkewl ut litt til
Ser forresten i "Edit-boksen" at visse ting forsvinner i bakgrunnen. Som f.eks. "Utvid tekstboks, Krymp tekstboks" saken og "smilefjes".
Sist endret av hedningen; 2. juni 2006 kl. 19:44.
Dere har glemt den viktigste skool'en..

P.I.M.P-skool!



Edit: On a more serious note, hva med å la folk lage sine egne themes via CSS og filer som er lenket fra eksterne servere? En "last opp"-funksjon på brukersidene burde gjøre trikset..
Sist endret av Stormen; 2. juni 2006 kl. 19:58.
Jeg har begynt å få sansen for oldskool. Det er jo som gode, gamle nFF v4
Sitat av Stormen
Dere har glemt den viktigste skool'en..

P.I.M.P-skool!



Edit: On a more serious note, hva med å la folk lage sine egne themes via CSS og filer som er lenket fra eksterne servere? En "last opp"-funksjon på brukersidene burde gjøre trikset..
Vis hele sitatet...
Ååååå gief plax!

Men oldskewl var kewl.
I want this one!
Evt. denne

Kommer til å bruke oldskewl hvis jeg klarer å venne meg til fargene...
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
No school like the old school
OldSkewl fy lif3, tok litt tid til å bli vant til det men nå er det digg.
Stormen sitt forslag støtter jeg hundre prosent. (Nei, ikke den PIMP delen) ^^

Dette er jo tross alt et freakforum, så hvorfor ikke la brukerne la sine innerste fantasier slå ut i full blomst, sånn at de kan mekke og fikse så mye de bare orker? Så får man i tillegg selvfølgelig muligheten til kikke litt på hvordan medlemmene egentlig ville hatt freakforum dersom de kunne bestemme