Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: OldSkewl eller NySchool
OldSkewl 209 68,52%
NuSchool 96 31,48%
Stemmegivere: 305. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  82 5864
Falt for oldskool, men det ble kanskje litt i det mørkeste laget for min del.. Assosierte tvert til et game-forum, kanskje fordi jeg ikke var så stor bruker av freakforum da det var mørkere farger her. Men litt mørkere underground yo-stil passer, synes jeg
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei for guds skyld, ikke legg til "last opp ditt eget theme"-opplegg. Da hadgde vi fått evig mange innlegg i galleriet ala "sjekk ut themet mitt a", og alle hadde blitt sure. I såfall syns jeg det burde vært en VIF-only ting eller noe.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg falt umiddelbart for oldshool theme! men det må kanskje justeres litt. Grønn farge på nff Crew var jo ikke akkurat vakkert. Samt at konstrasten mellom den gule ytterlinjen og svart er alt for stor.'

Logoen ble også vanvittig mye bedre med nye farger. Dette designet minner meg på hvordan nff var når jeg regga meg <3

Kjempe jobb Kakcoo og nso!
viva la oldskewl (4 show)
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Er det nå jeg automagisk begynner å motta prosenter fra reklameinntektene?

Edit: Dette må gjøres noe med: http://alex.irriterende.org/bilder/nff/soekogsaant.png

Boarderene må tones litt ned på, og listen over underforaene må gjøres mer leselig.
Sist endret av Kakcoo; 3. juni 2006 kl. 00:50.
OldSkewl er mer behagelig å lese med. Likte den veldig godt!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Med litt nedmatting av fargene (mindre intense nyanser) stemmer jeg klart for oldschool, ja
ser på oldskewl står det hvertfall "Quote" på knappen og ikke "Qoute" som det står på nuschool;p
usertitle import
bleh's Avatar
ya'll is crazy...seriøst, fulfargen dreper meg. Gi oss orange!
I like turtles
Skyfex's Avatar
Fargene til OldSchool var bare ekle. Skulle bare tatt fargene akkurat slik de var i det forrige designet =P

Ellers var Stormens forslag genialt. Me wanty!
Liker egentlig best det lyse.

Legger ved quoteknappen der jeg byttet o og u.
Herlig, nå slipper jeg å måtte myse for å se på nFF rett etter at jeg har stått opp. Ellers så er jeg fremdeles en fan av den forrige "versonen" av nFF.
Digger Stormen's versjon!

Ingen skam i å bruke rosa, varmer godt i hjerte å se litt lyse varme farger nå og da!
Det er stilig med litt kontraster, rosa passer kjempegodt med svart!

Go Stormen![img]images/smilies/tongue.gif[/img]
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Er i Oslo for å være full på musikkens dag, så jeg kommer ikke til å fikse ting før på Mandag - deal with it!
Sitat av CoDEmASTeR
I want this one!
Evt. denne

Kommer til å bruke oldskewl hvis jeg klarer å venne meg til fargene...
Vis hele sitatet...

Likte den siste der, Oldskewl er mye fetere enn det themet som er nå.

Ser litt mer undergrunn ut ^_^.
Sitat av Blomsen Jr.
Digger Stormen's versjon!
Vis hele sitatet...
Jeg digger også den. Hadde logoen hatt andre farger hadde jeg brukt den om jeg kunne.
Må si jeg likte oldskewl best, men kanskje lage den "litt" lysere, ikke så mye svart?

som f. eks.:
http://www.thetuck.net/nff.jpg
Sist endret av aphex; 3. juni 2006 kl. 12:38.
Det gule i logoen var stygt, men ellers så likte jeg oldskewl-themet veldig mye faktisk.

Før øvrig skal det nevnes at jeg savner det gamle designet...
Sist endret av Hedges; 3. juni 2006 kl. 12:36.
Oldskewl her <3

Pent med mørkt design
Jeg liker nuschool best, men oldskewl har virkelig potensiale så votet på den LIker litt mørke farger siden jeg er så emo mener jeg...
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg falt definitivt for oldskewl. Dette vekte mange gode gamle minner.

Anyway. Fant en feil som BØR rettes på. :P Disse knappene er under PMer.
Håper ihvertfall at man går for en theme-løsning der man kan velge, for NuSchool > OldSkewl.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kan jo velge nå da, er en hurtigvalgs-sak nede i venstre hjørne.
wohey, oldskool rox!

Sees forresten på kontraskjæret nso!
Kjempe bra nso og Kakcoo. Litt mere underground feeling enn NuSchool.

OldSkewl is L1k3 1337
NuSchool er best!
kan ikke fordra OldSchool
Sitat av wkL
Ikke på OldSkewl...
Vis hele sitatet...
I min safari gjør det det.

Se vedlegg.

Edit: Tømte bufferen, og da rettet deg seg.
Sist endret av Sture Dingo; 6. juni 2006 kl. 08:16.
Seriøst Nuschool er mye bedre en old. Blir helt kvalm av old fan
Etter å ha brukt OldSkewl en liten stund må jeg si at jeg liker det
Begge er behagelige å se på, men jeg tror jeg holder meg til OldSkewl en liten tid fremover.

Men det er to ting jeg kunne ønske ble fikset.
1) 'Valg' under Hurtigsvar-boksen skulle vært i samme farge som alle de andre linkene.
2) Hurtigmenyen til Themes skulle vært samme farge som sidene.

Forventer egentlig ikke å bli hørt på, men det er ihvertfall mine små meninger.
Minte meg om det gamle designet, var vel det som var meningen også. Stillig syns i alle fall jeg...
Syntes Oldskewl var mye fetere å herligere å se på når det var svart på sidene, er vel ikke bare jeg som synes det? eller hur
Sist endret av Andycap; 6. juni 2006 kl. 23:01.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Nå som den ekle grønnfargen er byttet ut med en fin orange samt at de svarte ytterlinjene er byttet ut med grå er oldskewl overlegent. DIsse to oppdateringene gjorde virkelig susen
uff nei, håper vi ikke får et obligatorisk utseende, men at det forblir valgfritt slik som nå.
Kan ikke fordra mørke/svarte sider på forum, men elsker de lyse/hvite