Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 762
Hallo, har en Dell Latitude D531 som blir varm av så si ingenting, blokkerer ikke for vifta eller noe og den blir veldig varm over hele midt/høyre delen av laptop'en.

Har kjent på kjøleelementet som går fra vifta til CPU'en og den er ikke akkurat særlig kjølig, vil tippe rundt 40-50 grader minst..

Lurer på om det er noe som kan gjøres for å fikse dette da det er irriterende at når den går varm må pc'n jobbe tregere for å holde temp'en nede.


På forhånd takk
-Goyhest
Sitat av Goyhest Vis innlegg

Har kjent på kjøleelementet som går fra vifta til CPU'en og den er ikke akkurat særlig kjølig, vil tippe rundt 40-50 grader minst..
Vis hele sitatet...
det vil si at du brenner deg å får nesten vannblemmer etter å ha tatt på den?
det som litt pussig er at på høyre siden på denne maskinen er nemmelig cdspilleren/batteri :S men anyway jeg den samme pcen selv og den blir overhode ikke varm, så jeg ville tatt en telefon til dell ellernoe
Ring 67 11 68 82 (Dell teknisk support), trykk 1-2-2-2 og forklar saken.
Ringte dell support og de sender (forhåpentligvis) en tekniker på fredagen sa de, satser på det med tanke på at jeg drar tilbake til skolen på fredagen