Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3419
Heiii , jeg lurer på om det er noen bra filmer som har slåssing in fengsel ?
Jeg har set undisputed 1-3 de var ganske bra.

er det noen som har noen filmer som er lignende ?
Big stan, kanskje også tidenes fengselsfilm shawshank redemption? Og the longest yard?
Slåssing er det ofte i fengselsfilmer, så jeg vil anbefale deg å lesen denne tråden:

http://freak.no/forum/showthread.php...engsels+filmer

Kan godt hende du finner et par filmer du liker der.
brukertittel
Widow's Avatar
Bronson og Felon!
Den beste fengsels filmen jeg har sett er forsåvidt In hell. Meste parten av filmen går ut på slossing som du sier du er ute etter. Jeg synes også filmen skiller seg litt ut fra de typiske amerikanske fengsels filmene.

Her er trailer: http://www.youtube.com/watch?v=EhqkW...eature=related .
Forslag til filmer som er type som eks bad company?
Con air, felon, bronson, in hell, prison,
Er faktisk en veldig bra fengselsfilm, den heter "Un Prophète" av Jacques Audiard. Ikke skildrer den bare livet i fengsel, men den er også veldig velbygd og spiller seg opp på en fin måte med god kamerabruk og dialoger. Anbefaler deg denne hvis du er interessert i film!

Un Prophète
Sist endret av gilde; 2. juli 2010 kl. 19:14.
TV-serien The OZ

Handler om livet på innsiden av et amerikansk fengsel, ikke bare slåssing, men en god del av det også.
Undisputed 2, har ikke sett eller hørt om eneren, men går utifra at den eksisterer!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Prison Break 5 sesonger drit bra serie. mye slåssing å action.. (annbefales)
Er det 5? 4, mann
Kom akkurat hjem fra en kompis etter å ha sett denne. Har forøvrig aldri sett så mye slossing i en film. Og hele handlingen foregår i fengsel så dette er definitivt det du ser etter.
prison block 1 og 2
Kan anbefale Bad Boys. Nei, det er ikke den med Will Smith Ikke så mye slossing, men det er en fantastisk bra film!
Sitat av Riverton Vis innlegg
Er det 5? 4, mann
Vis hele sitatet...
5'ern kommer i 2010 ! gleder meg som en liten unge
sjekk youtube


btw, sett hele prison break ?
Stoic og felon er mine favoritter!