Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1388
The lucky one
PairADice's Avatar
Har noen erfaring med dette? For ikke å utsette hasjen for flamme og alt man mister ved det, ville det fungert å varme klumpen i mikrobølgeovnen for så å gni den inn med tobakken?
Fungerer fint det. Men på ett hvis punkt forbrenner du bort thc. Tror du bør bruke lav temp.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Pleier ofte å mekke tobakken i microen, men gjør det før jeg blander shittet inn.
Sett heller kjapt fyr på klumpen og gni den inn etterpå, funker jævlig fint.
ArbeidsledigProletar
Sitat av PairADice Vis innlegg
Har noen erfaring med dette? For ikke å utsette hasjen for flamme og alt man mister ved det, ville det fungert å varme klumpen i mikrobølgeovnen for så å gni den inn med tobakken?
Vis hele sitatet...
Ville vært stressa for at THC fordamper om jeg gjorde dette. (Nå skal jeg ikke gå ut å bastant påstå at du vil miste virkestoff på denne måten)

Om du vil være veldig sikker på at ting ikke fordamper kan du jo bruke et ark i mellom skiten og flammen? Eller gå for den gode gamle kniven ? Da slipper du å ha flammen direkte på.
Hvis du legger klumpen i mikroen ett par sekund vil den bli mykere så du kan holde den mellom fingertuppene å klippe den i mekket.
Husker jeg gjorde det en gang for noen år siden, da lå det bare masse olje igjen rundt hasjklumpen... og det var et trist syn Så du burde passe på og ikke grille den for lenge
Sist endret av appel; 11. juli 2011 kl. 00:54.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Pleier ofte å mekke tobakken i microen, men gjør det før jeg blander shittet inn.
Sett heller kjapt fyr på klumpen og gni den inn etterpå, funker jævlig fint.
Vis hele sitatet...
må vell nevne at dette kun gjøres før før pipe/bøtte, pulvermekk!
Sist endret av Kimbobo; 11. juli 2011 kl. 03:52.