Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1422
Hva er deres erfaring med Modnet.no ?

Hadde tenkt og bestille ting derfra.
Erfaringen min derfra er veldig god. Har bestilt derfra ved to anledninger, Nintendo DS Lite-utstyr for tilsammen ca. 2.500 kr. Bestilling foregikk sent på kvelden, og varene ble sendt tidlig på morgenen dagen etterpå. Alt jeg bestilte kom frem i forventet stand.
Jeg bestilte bootdiscs til PS2 fra dem for litt siden, det var rask levering og de svarte relativt raskt på epost.
Ok, takker.
vi har også gode erfaringer med dem, kjøpte chippet xbox i fjor høst. gikk noe galt med den (vår feil) men han fikset den iløpet av par dager når vi kom ned til han med den. kjempe bra!

han oppgraderte og oppdaterte fw på den i samme slengen uten at vi hadde sagt noe
La inn en bestilling på Cyclowiz modchip, betalte med VISA og hadde den i posten neste dag. Ingenting å utsette med modnet.
Jeg har planer om å bestille noe verktøy til 360n min for å åpne den lettest mulig
Jeg vurderer å åpne den, enten sette inn modchip eller bare flashe DVDen. Jeg har sinnsykt lyst, men det blir kjedelig om noe går galt. Noe som har skjedd med flere jeg kjenner uten noe modding eller noe. Den bare stoppa
Sitat av kristoffer2200
Jeg har planer om å bestille noe verktøy til 360n min for å åpne den lettest mulig
Jeg vurderer å åpne den, enten sette inn modchip eller bare flashe DVDen. Jeg har sinnsykt lyst, men det blir kjedelig om noe går galt. Noe som har skjedd med flere jeg kjenner uten noe modding eller noe. Den bare stoppa
Vis hele sitatet...
Risken man tar for å unngå å bruke flere lapper på spill hvert år...
Er veldig flinke disse gutta. Bestlite modchip derfra og prøvde og lodde selv så klarte jeg og ødlegge noe, sendte ned xbox`n med chinpen og fikk den tilbake ferdig chippet veldig fort
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Jeg bestilte noe der på en fredag å fikk det i posten på lørdagen som var dagen etterpå, aldri opplevd i min tid så rask levering uten om bedriftspakke over natten pakkene jeg har fått.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bestilte en GameCube modship + GameCube skrutrekker, fikk det i posten et par dager senere, manglet skrutrekkeren, sendte en e-post og mottok skrutrekkeren dagen etter!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bestilt Viper GC Extreme, men den er defekt fra fabrikken. Et søk i google viser det seg at mange rundt i verden har fått defekt Viper GC chipp , trolig de kom fra en dårlig batch fra produsenten. Men de fikk selvfølgelig byttet med en ny. Men ikke fra han tulling modnet.no. Han sier at det var feilmontert og flashing feil og bla bla ... og han gidder ikke å svare på mail heller. (Det var en elektronisk teknikker med 15 års erfaring i bransjen som lodda chippen for meg)

Altså, hvis man kjøper ting og tang hos ham, er han grei og ok. Dersom man har problem med et produkt, får man ikke byttet ut. Han kunne fortelle meg at jeg kunne sende GC ned til ham, hvis det var noe som "jeg" gjorde som var feil, ble det fakturert med et beløp bla. bla.. Men han tiet som en j. fittx
Jeg har bare gode erfaringer fra modnet.no. Raske svar på mail og relativt raske sendinger. Jeg kan dog ikke si noe anngående defekter etc. ettersom jeg ikke har hatt noen problemer med det.
Bare gode erfaringer med dem!

også så sinnsykt kjapp levering da! Bestillte meg chip derfra, og den kom i posten neste dag!
Samme med M3 adapteren og diverse kabler!
Bare gode erfaringer med dem!
bestilte boot discs til ps2.
aldri opplevd så rask leveranse før, bare posistivt med modnet fra min side.
Denne tråden mangler et poll...

btw. noen som veit om det går ann å bytte ut dvd-spilleren på ps2 med en "vanelig" intern/extern for pc?

Er ikke så keen på å kjøpe en ps2 laser til 600 spenn...
Sist endret av Turbolego; 9. september 2007 kl. 00:29.