Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 4792
Hva tror du blir årets hits / landeplager?

Personlig holder jeg en knapp på "My boobs are OK" da denne har fått veldig mye oppmerksomhet. Ellers tror jeg kanskje Mika blir en hit etter hvert... Men ingen av de er typisk russe-musikk vil jeg tørre å påstå, og russen er i stor grad med på å bestemme hva som skal høres på (tenker på største annlegg ofte, og største fester).
http://www.youtube.com/watch?v=oquKVgqIOGU

Hadde den vært mer mainstream så hadde den vel slått an stort.
Sist endret av Skrekkugle; 20. april 2007 kl. 20:25.
Hmm.. Kanskje, men den var ganske spesiell ja. Tror dere Kevin O - 6 Little Eggs (Summer 2007 Mix) blir en hit? :P
Har tro på at Minor Majority sin nye singel som kommer i mai vil bli en radiohit !
Mika-lollipop
Sitat av nikita
Hmm.. Kanskje, men den var ganske spesiell ja. Tror dere Kevin O - 6 Little Eggs (Summer 2007 Mix) blir en hit? :P
Vis hele sitatet...
Hørte nettop sangen og jeg må få si...Kjære Gud i Himmelen, jeg håper IKKE det!!
Sitat av bjarneper
Hørte nettop sangen og jeg må få si...Kjære Gud i Himmelen, jeg håper IKKE det!!
Vis hele sitatet...
hehe :P

Hvem vet? Piczo har jo slått heftig ann, hvorfor ikke denne sangen? Vi husker alle Basshunter fra i fjor. Kan ikke si at dette er så mye verre :P
Sitat av nikita
Hmm.. Kanskje, men den var ganske spesiell ja. Tror dere Kevin O - 6 Little Eggs (Summer 2007 Mix) blir en hit? :P
Vis hele sitatet...
Hvis den blir spilt "offentlig" blir den garantert en hit... synes den var fet jeg :P
Veldig typist sommerhit som man blir lei allerede første uka den er poppulær da men :P
Antoine vs. Player og Remady - Work !

Denne er iallefall årets russelåt. Så kommer nok til å bli spilt en god deg. Syns ikke den var så altfor kul. Men men
Sitat av Frazzy
Vis hele sitatet...

David Tavere ble spillt en del ifjor.. Er bra sang,men har hørt den alt for mye nå
Sitat av rompereser
Mika-lollipop
Vis hele sitatet...
den har potensiale! fenger lett!
Kobojsarna - En sång om ingenting
Like intelligent sang som Boten Anna

http://www.youtube.com/watch?v=WeUm88quKkA
Byz - Karatefylla!

Den blir nok en hit..
Dette er visstnok den offisielle russelåta:

Dj Antoine - Work

http://www.side2.no/musikk/article980588.ece
Jeg håper jeg får en hit i år!
Ellers tenker jeg Mika kommer til å eie sommeren.
Turboneger kommer med ny shive i juni... sist plate hadde et par hit blant annet "high on the crime" kan hende de kommer med noe bra materiale denne gangen også... om ikke n sommerhit kan det bli en hit.
Lurer på om ikke Ryan feat Du-rap - Foillsjuk kan slå an i sommer også. Vi har jo levd med den i hele vinter, trodde det kom til å bli årets russesang
Sitat av campod
Vis hele sitatet...
hæhæ.

Den var jo sykt fet :P *lære seg caramell dansen*

Men er dette et klipp av en ekte sang? Any1? For om det er det, kan det faktisk bli en hit :P
Jeg har Caramelldansen om noen vil ha den.. eh.. men ja, for å svare på nikitas spørsmål: Ja, det er en ekte sang.
Den sangen som spilles på linken er ikke Caramelldansen, men en Speedycake remix.
Sist endret av Frenor; 21. april 2007 kl. 18:42.
postgirobygget blir jo alltid en hit da!
Når det kommer til divese "nye" låter:

1. Song om Ingenting -> http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=75187

2. Caramelldansen -> for de som fulgte med, så var den på flash-siden jeg hadde i.. uhm.. vinter en gang :P (Caramell med Caramelldansen, flashfila er speedycake remix) .. Glemte å nevne at den kom ut i 2001.

3. Byz - Karatefylla var vel nesten en sen sommerhit i fjor ? :P

Nei, jeg sier ikke at man ikke får høre på disse forde man syns de er bra. Jeg bare påpeker at flere henger litt etter fordi de kanskje ikke bryr seg helt egentlig.
Sist endret av dosky; 21. april 2007 kl. 18:55.
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Sitat av Frazzy
Vis hele sitatet...

Håper ikke du er seriøs og sier det blir en sommerhit i 2007..

Den var sommerlåta i 2004. Følger med du og
Jeg venter bare på at Ravi skal komme med en ny hit
Av en eller annen syk grunn blir Sång om Ingenting årets russelåt. Faen heller, er fjorårets-hit all over again.

Mika - Grace Kelly er litt morsom
Sitat av ^ProXo^
Jeg venter bare på at Ravi skal komme med en ny hit
Vis hele sitatet...
Du kom meg i forkjøpet
Sitat av ^ProXo^
Jeg venter bare på at Ravi skal komme med en ny hit
Vis hele sitatet...
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=190821

Sitat av Vg.no
- Kommer det ingen sommerhit fra Ravi i år?

- Jeg har ingen voldsomme planer, nei. Vanligvis har jeg jo vært like punktlig som trekkfuglene, men i år er det unntakstilstand, sier han.
Vis hele sitatet...
Sitat av ^ProXo^
Jeg venter bare på at Ravi skal komme med en ny hit
Vis hele sitatet...
Er vel ikke akkuratt noe å smile av, han lager for det meste bare dritt.

Er selv litt spent på hva som blir årets russelåt for artighet, selv om det er noen år siden jeg var russ.
Jeg holder en knapp på "Ieva's Polka".
Den tror jeg kommer til å bli remixet herfra til helvete frem mot sommeren.
Sitat av Bob Saget
Jeg holder en knapp på "Ieva's Polka".
Den tror jeg kommer til å bli remixet herfra til helvete frem mot sommeren.
Vis hele sitatet...
Har ikke den allerede blitt remixet herfra til helvete?
Låser meg inne på rommet hvis Leva's Polka mix blir en hit ass.... hater den så hardt! Alle remixene...
Musicfactory kommer nok til å bli en hit denne sommeren:

http://www.myspace.com/hakonandkjartansmusicfactory
Sitat av dosky
Når det kommer til divese "nye" låter:

1. Song om Ingenting -> http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=75187

2. Caramelldansen -> for de som fulgte med, så var den på flash-siden jeg hadde i.. uhm.. vinter en gang :P (Caramell med Caramelldansen, flashfila er speedycake remix) .. Glemte å nevne at den kom ut i 2001.

3. Byz - Karatefylla var vel nesten en sen sommerhit i fjor ? :P

Nei, jeg sier ikke at man ikke får høre på disse forde man syns de er bra. Jeg bare påpeker at flere henger litt etter fordi de kanskje ikke bryr seg helt egentlig.
Vis hele sitatet...
Ja, Song om Ingenting leder jo ann på avstemmningen som årets russelåt. Om den går av med seieren vil det etter min mening være dypt tragisk da det så og si er en ren kopi av det Basshunter produserte i fjor, og i så måte veldig lite "revlusjonerende". Når det gjelder Byz tror jeg ikke de vil slå ann i år rett og slett fordi den låta regnes som litt "old" nå ettersom den var rimelig populær i fjor. Caramelldansen kjenner jeg ikke til. Har bare hørt et klipp av den i forbindelse med en flash video.

Sitat av frgz
Vis hele sitatet...
Kanskje... Personlig synes jeg ikke den låta er noe særlig, men det er mange som liker den, og har jo fått en del publisitet, så hvem vet. Synes den er i litt i særeste laget jeg da.

Sitat av Bob Saget
Jeg holder en knapp på "Ieva's Polka".
Den tror jeg kommer til å bli remixet herfra til helvete frem mot sommeren.
Vis hele sitatet...
Akkurat det stiller jeg meg litt tvilende til. Tar jo faktisk litt tid for en låt å bli skikkelig populær, og sommeren varer jo ikke så lenge. Men igjen dette er ekstremt vanskelig å spå, så dette blir bare ren synsing fra min side.

Sitat av watchman
Vis hele sitatet...
Haha. Navn på artist og sang skulle i vertfall ikke være noen hindringer for at den ikke slår ann, heller tvert imot.
Selve konseptet med en sommerlåt er nok til å gjøre meg kvalm... Ender sikkert opp med en eller annen svensk fjortistechnolåt som skjærer i ørene på alle som har sans for god musikk.

Hu og hei som jeg gleder meg til russetiden... Heldigvis har jeg nok alkohol til å bedøve hjernen så jeg slipper å begå harakiri.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av watchman
Vis hele sitatet...
Ta en tur innom www.jumpforce.nl. Syns jeg kjenner igjen dansingen
Uansett så håper jeg det blir noe bra. Karatefylla er akseptert.
Forresten så er årets russelåter til å gråte av. Shame on de som stemmer opp sång om ingenting!
Sist endret av kosepaa; 22. april 2007 kl. 17:42.
Arctic monkeys' nye album
Sitat av nikita
Ja, Song om Ingenting leder jo ann på avstemmningen som årets russelåt. Om den går av med seieren vil det etter min mening være dypt tragisk da det så og si er en ren kopi av det Basshunter produserte i fjor, og i så måte veldig lite "revlusjonerende".
Vis hele sitatet...
Det er ikke snakk om å være revulusjonerende, men at det er fengende. Lett å synge med og lett å danse til selv når man ligger på gulvet i sitt eget oppkast. Enkelt å blåse i fløyta til takten osvosv.

Men det er jo bare den OFFISIELLE russelåten som er stemt frem, ingen som kan nekte dere i å høre på eller lage deres egne russelåter.

Selv holder jeg på med en selv, som jeg håper å bli ferdig med ut uka:
http://lightstorm.dosky.info/russelaat.mp3

...og nei, jeg er ikke russ i år.. 3-4 år siden jeg var =)
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av nikita
Hmm.. Kanskje, men den var ganske spesiell ja. Tror dere Kevin O - 6 Little Eggs (Summer 2007 Mix) blir en hit? :P
Vis hele sitatet...
Noen som vet om det går ann å laste ned fra den siden der? Jeg skjønner ikke skiten av det som står. Må ha den sangen her nå som russetiden snart begynner
Eller noen som kan laste den opp et sted? Jeg MÅ ha den!
Sist endret av kosepaa; 25. april 2007 kl. 13:24.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Dette vil naturligvis være min sommerlåt. <3
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Mullah
Dette vil naturligvis være min sommerlåt. <3
Vis hele sitatet...
Ofcourse, den skal ljome i full kraft utover byen i hele sommer, kanskje den tilogmed får feste i amsterdam (vice versa watskeburt (vaske bur) :P ).
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Nevermind. Jeg fant sangen her. Den er bare forbanna kul. Og ja jeg er fjorten år i hodet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Artic Monkeys Gogogog!
Jeg har stor tro på at de nye låten Summer love av Musicfactory kommer til å slå an:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=50492
http://www.myspace.com/hakonandkjartansmusicfactory
D is for dangerous, Fluorescent Adolescent og If you were there, beware AM!(L)
Sist endret av shakin; 15. juni 2007 kl. 23:45.