Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1497
det har seg sånn at jeg vil fjerne mitt mobil nr fra sider som www.telefonkatalogen.no
kvasir.no gulesider.no osv.
men hvordan gjør jeg det?

har også et annet problem. vil gjerne sperre et mobil nr, på min telefon. DVS: at den personen som jeg "sperrer" hverken kan ringe/ sende meldinger osv.

noen som har noe peil?

har forresten Motorola V3
Sist endret av Silhouette; 20. mai 2006 kl. 00:29.
Ringe og høre med telenor/netcom?
men trenger Umiddelbart/ Øyeblikkelig å fjerne nr'et
Hemmelig nr? Da er vel telefonkatalogen pliktig å fjerne.(?)
Ønske meg også en "ignore" funksjon på telefon min...
(/ignore 9999*) q:
har ikke hemmelig nr, men saken er sånn at jeg er redd for en spesiell person i telefon lista til å finne adressen min på telefonkatalogen. hvis han ikke har gjort dette allerede.
men jeg vil gjerne fortsette å ha samme nr'et og er ikke villig å gå så langt til å bytte nr
Men hemmelig nr er da en tjeneste operatørene leverer.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Du får nok ikke gjort noe før tidligst i morgen. Ring Findexa som er utgiver.
er tele2 og telenor samme firma? altså- jeg har tele2 men kan jeg ringe telenor ang. bytting av nr, eller skjult nummer da?
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Tele2 og Telenor er to vidt forskjellige firma.
åkei. holdt på å ringe telenor jeg xD har av en eller annen grunn, alltid trodd at tele2 og telenor var det samme xD må nok vente til i morra ja....


men tilbake til mitt spm nr 2: hadde på min gamle telefon en tjeneste på instillinger hvor jeg kunne "blocke eller ignore" et nr , noe som var veldig nyttig. men finner ikke dette på min nye telefon (motorola V3) :/ noen som veit hvordan?
Du kan jo alltids ringe tele2 og si at du ikke vil at den personen skal få tak i deg.
når du kontakter operatøren din for fjerning av nr på katalogtjenestene kan det ta opptil 1-2 uker før det er blitt fjernet alle steder da katalogene "vasker" listene forskjellig. det andre spørsmålet har jeg faktisk ikke vært borti er mulig, ihvertfall ikke fra operatørens side. (ligger ikke at jeg kan legge det inn i programmet vi bruker , hehe)
Er det ikke http://www.brreg.no/ som har med sånt og gjøre? Kjøpte meg ny mobil i går og skifta nr enkelt og greit jeg.