Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1333
Hei

Jeg leter etter et bra headsett som fungerer på ps3.
mikk er et must. Og helst ikke altfor dyrt

Forslag?
Ta gjerne med link
mente sånn med suround lyd...

dårlig beskrevet
Px21 er vel det beste headsettet for Ps3, med tanke på at det er laget spesielt til Ps3. Er veldig bra! Må kjøpes over nett da, siden det selges ikke i Norge.
http://www.turtlebeach.com/products/...orce-px21.aspx
er ikke keen på å legge ut så mye for et headsett. Og blir vell toll eller noe i tilegg også?

Men går det å bruke vanelige headsett som er designet for pc på ps3?
Skjønner at du ikke er villig til å bruke så mye penger. Det er dessverre ikke mange headsett som er designet for Ps3. Alt ville ha vært mye lettere hvis Ps3 hadde hatt mini-jack. Siden den ikke har det, må enten headsettet være designet for Ps3 eller så må du kjøpe en Usb til Mini-jack-adapter. Dessverre er det veldig vanskelig å finne en slik adapter. Jeg kjøpte den over nettet, men finner ikke igjen nettsiden osv. Bare søk på google så finner du det nok til slutt. Da kan du kjøpe et headsett som er laget for PC som du kan bruke på Ps3en
ok.
hvor mye kostet dette adapteret?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Pluss evt. toll og MVA.
Siberia Steelseries 5H V2 med usb. Funker bra, du får kjøpt en i Norge og den er ikke så alt for dyr.
Sitat av LaXXor Vis innlegg
Siberia Steelseries 5H V2 med usb. Funker bra, du får kjøpt en i Norge og den er ikke så alt for dyr.
Vis hele sitatet...
fant dette på komplett til 545, men hvorfor koster det mer uten usb enn mer??

Tror jeg kanskje må vente til jeg får litt cash også
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg er på utkikk etter headset til min Playstation 3.

Kriterie
- Kabel (ikke trådløst headset)
- Jeg må høre lyden i spillet + chat
- "Ordentlig" surround (ikke virtuell), altså må det være minst 3 høytalere i hvert øre

Har nesten bestemt meg for å handle "SHARKOON X-Tatic Digital headset 5.1 (X-Tatic-Digital)", den fungerer optimalt med PS3 etter hva jeg har lest.

Har dere noen andre alternativer, med samme kriterier, som dere anbefaler?

Har også sett på Tritton AX PRO, men det kostet nesten dobbelt så mye som Sharkoon sitt..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har selv Tritton AX Pro og er strålende fornøyd... En kompis bruker en løsning med en optisk -> usb overgang som han sir funker meget bra, men han kan ikke justere lyden for chatten uavhengig..
Ser foresten at CDON selger Tritton AX720 og AX180 (stereo) til en litt mere fornuftig penge...