Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 7685
Jeg drømmer ofte at jeg faller fra tredje etasje i et bygg, nær jeg våkner får jeg en ekkel følelse av "vektløshet" i magen.... Det har hendt en del ganger at jeg har drømt om NWN 2 , når jeg har spilt "litt" for mye i helgene..
Forrige gang jeg husker jeg drømte var et år siden eller noe, jeg husker ikke store deler av drømmen, men det første i rekkefølgen jeg husker er at alt jeg så fikk noe á spill-zoning (For eksempel entering combat i Final Fantasy), noe som var helt sykt. Husker andre små biter, der jeg hoppet rundt på øyer i lufta der gravitasjon var helt blåst, og jeg følte som jeg kunne fly, måtte bare ta små hopp først.

Husker nå ikke at jeg har drømt siden dette, noe som er trist, elsker drømmer.
Andre som ikke har sjans på å løpe fra noen som er ute etter å ta dere? Som å løpe under vann.
Sitat av Shittles Vis innlegg
De få gangene jeg kan huske hva jeg har drømt, tenker jeg med én gang "Yesss! Det er så digg å drømme!" men så, noen minutter etter begynner jeg å huske drømmen som et minne, som noe som skjedde i går. Gjelder selvfølgelig ikke når jeg drømmer om digre monstre og marsboere, men dagligdagse ting.
Jeg og bestevenninnen min drømte begge to at vi hadde sex, samme natta. Litt sånn spooky, ettersom det er noe vi aldri kunne funnet på å gjort :P
Jeg husker forresten drømmene mine mye bedre hvis jeg var full når jeg sovnet, noen andre som har det sånn?
Vis hele sitatet...
Ja det er fordi du sover i en lettere søvnfase når du drikker alkohol eller har brukt andre rusmiddeler.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg drømmer ofte at jeg løper, eller at jeg avslører noe/noen. Jeg har vel flest mareritt for å si det slik.
De drømmene jeg har mest av, er "doomsday"-drømmer. Oftest i form av monsterbølger som skyller over meg og de som er rundt meg. Noen ganger blir hele kloden oversvømt. Det forekommer også vulkaner, jordskjelv iblandt.

Blir mye ettertanke dagen etterpå.

Jeg blir også ofte bitt av slanger i drømmene mine.
Sist endret av Jani_; 26. november 2010 kl. 15:23.
En gang drømte jeg en skikkelig spennende drøm om at jeg hadde blitt millionær og strødde penger rundt meg.
Men plutselig kom det opp en sånn Windows boks, som f.eks. kommer opp hvis man lukker et program. I boksen sto det "Ønsker du å våkne?" og knappene "Ja", "Nei" og "Avbryt". Jeg klikka på "Ja" midt i drømmen med musepekeren som kom opp, og våkna med en gang. Kjipt.
Drømmer egentlig om alt fra a-å til vanlig, ved bruk av ZMA får jeg rarere drømmer enn til vanlig (om det er pga. at jeg har lest at du skal få det, eller at det faktisk er tilfelle skal jeg ikke legge meg borti).

Men tilbake til topic, så er det gjenntagende og irriterende for min del det faktum at jeg løper så utrolig sakte, uansett drøm. Kommer meg aldri unna om jeg har noen etter meg eller lignende.
Sist endret av Laurentum; 27. november 2010 kl. 06:31. Grunn: Omformulering
Har noen ganger gjentakende drømmer jeg også, eller at de "bygger" seg på fra en gammel drøm.
Når jeg tenker etter så er det lenge siden jeg har hatt en drøm jeg husker. Pleier å få skikkelige drømmer rundt klokka 9 når jeg har fri. Da slår liksom hele huet seg fri.

Har også hendt at jeg "føler" at denne drømmen har jeg hatt før, det er morsomt og skummelt på samma tid.
Jeg hadde fryktelige drømmer om krig nesten hver dag i 2mnd.
Leste i en drømmetydebok at når man drømte om krig var det et tegn på at man hadde en konflikt i livet som man følte man ikke klarte å løse verbalt.
Jeg kjeftet på rom"kammeraten" min fordi han var en slaks, også forsvant marerittene
Sitat av Laurentum Vis innlegg
Drømmer egentlig om alt fra a-å til vanlig, ved bruk av ZMA får jeg rarere drømmer enn til vanlig (om det er pga. at jeg har lest at du skal få det, eller at det faktisk er tilfelle skal jeg ikke legge meg borti).
Vis hele sitatet...
Stemmer nok det ja, ZMA inneholder magnesium som gir deg en dypere drøm, samt mer fantasifulle og tydligere drømmer grunnet økt hjerneaktivitet
Drømte at den var noen unger som dreiv og kasta rund MacBook Proen min, men heldighvis var det en drøm
▼ ... flere år senere ... ▼
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Et eller anna som har med sex å gjøre gjentar seg. I natt drømte jeg om gruppesex haha.

Haha det var fire år for seint
Sist endret av Grisefett; 20. mai 2014 kl. 22:17.