Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 3676
Sitat av spelley Vis innlegg
No har da blizzard sinnsykt mange servere, folk er forkjellige på alle serverene. Men det kan godt tenkes om blizzard hadde laget en graf over hvor flink horde er i pvp vs alliance, kan en ikke se bortfra at horde vinner.
Vis hele sitatet...
De hadde målinger om hvilken server som vant flest AV,WSG,AB osv i TBC. Men det finnes ingen beste server, bare beste battlegroup. Jeg mener å huske at det da var cyclone som var den beste for alliance?
Vell det ble store forandringer ved hvilken faction som vant mest battleground etter at de lanserte cross language battlegroups. Frenzy/raseri var horde dominert, helt til tyskerne kom. Nå har allliance win på nesten alle.....
Zenedar var helt syk for horde før, de vant 90% av ALT. Og kjørte igjennom IF osv hver dag.. Det var en horribel tid for meg som en level 7 hunter som bare prøvde å drepe de forbanna yetiene Men nå er det alliance som dominerer de fleste steder unntatt arena.
Sitat av Apu Vis innlegg
Zenedar var helt syk for horde før, de vant 90% av ALT. Og kjørte igjennom IF osv hver dag.. Det var en horribel tid for meg som en level 7 hunter som bare prøvde å drepe de forbanna yetiene Men nå er det alliance som dominerer de fleste steder unntatt arena.
Vis hele sitatet...
Guilty as charged
Har migrata nå da:P
Hvis du vil kjøpe acc med classic, TBC og wotlk av meg så send meg en PM:P du får den veldig billig, 300kr! og du får med en level 63warrior og en level 80 DK med litt PVP gear.
Sitat av jarl Vis innlegg
Horde har de som jeg vill kalle "Kule" rasene og historiene.
Alliance har litt mer tradisjonelle ting som Humans og Nightelves
Vis hele sitatet...
Er night elves tradisjonelle? Det er de iværtfall ikke. Alver er vanlig i spill, men noe som heter night elves eksisterer ikke i andre verdener enn warcraft. De er inspirert av dark elves/drow fra d&d (hvis jeg husker riktig), men de er ganske forskjellige, for det første så har de en helt annen kultur, samt helt annerledes utseende. Nei, de er ikke tradisjonelle (ganske forskjellige fra andre alver og).

Kommer veldig ann på person til person. Folk som starter med wow burde egentlig finne det ut selv hva som passer dem best.

Human er nok veldig tradisjonelt, samme med dverg, gnom og draenei er nok ganske spesiell. I horde så er orc og troll ganske tradisjonelle, og blood elf (ligner veldig på alver i andre spill, kultur også). Undead og tauren er de spesielle på horde siden.
Sitat av Apu Vis innlegg
De hadde målinger om hvilken server som vant flest AV,WSG,AB osv i TBC. Men det finnes ingen beste server, bare beste battlegroup. Jeg mener å huske at det da var cyclone som var den beste for alliance?
Vis hele sitatet...
Cyclone er ikke best for den er jeg på. Det har forandra seg nå sikkert. Men før så sugde Ally ballerompe, tapte eots 20 ganger på rad for ex.