Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1163
Hei.

Jeg har spilt WoW siden starten nå. jeg har endelig sluttet nå ( ble kjedelig etter uldular releese).

Så jeg har MYE fritid til åvers.

så jeg lurer på om noen har anbefalinger til spill jeg kan drøye tiden med.

jeg liker strategi,FPS,MMORPG,action osv. Spillet må være gratis(ingen måneds betaling.)
Dropp spill! du har kommet deg ut av en ond sirkel, som man helst ikke vil inn igjen. Kan anbefale sport eller andre utendørs aktiviteter! Terrengsykling er nok noe alle kan gjøre bare de har en sykkel, og det er drit fett! Lykke til!

Hehe, men xbox er alltid fett Halo, BF, COD ect.

Edit: Faen så ikke at du sa gratis! Sorry for feil info.
Sist endret av yellowpillow; 16. mai 2009 kl. 02:12.
Er lite spill som er gratis.. Du kan laste ned noen spill selvfølgelig..
Men kvalitet koster penger..
Trådstarter
87 3
trenger ikke være gratis :P mente bare ingen fast betaling i månden
Warcraft III : FT
Left 4 Dead (Utrolig gøy når du samarbeider)
Empire Total War
Team Fortress 2
Oblivion og Fallout 3 blir utrolig morsomt med modding. Drevet med modding i flere uker nå. Spessielt på Oblivion. Fantastisk gøy.

Oblivion mods:

http://www.tesnexus.com/

Fallout 3 mods:

http://www.fallout3nexus.com/

Anbefaler deg å prøve modding. Det er lett etter de første gangene.
Battlefield 2
Battle for Middle Earth 2 + Rise of the Witch King (artig, syns jeg iværtfall)

Hvis du vil prøve deg på rpg:

Neverwinter Nights 2 + Mask of the Betrayer
Mass Effect (sci fi rpg)

Også hvis du ikke har noe imot litt eldre grafikk:

Neverwinter Nights + Shadows of Undrentide + Hordes of the Underdark
Baldurs Gate 2

Jeg sluttet også nylig med wow. Det er det beste som noen gang har hendt meg, nå spiller jeg bare når jeg gidder. Med wow så spilte jeg stort sett hele tiden.
Sist endret av Arath.inc; 16. mai 2009 kl. 23:44.
anbefaler deg å prøve Drømmefall fantastiskt spill laget av det norske selskapet funcom!
Kan forsåvidt også anbefale HalfLife2 og Fallout 3 / Oblivion
Vil anbefale Diablo II: Lord of Destruction - http://www.blizzard.com/us/diablo2exp/
Dette er et action-rollespill i hack & slash stil. Spillet (m/ exp) består av en historie som brer seg utover fem forskjellige akter, som kan utdøves i tre forskjellige vanskelighetsgrader ("normal", "nightmare" og "hell"). Man kan også velge "hardcore-mode", her er det en stor forskjell; du kan kun dø èn gang!

I det hele og store bildet så består spillet av noen få elementer, slakte endeløse horder med monstere for å få xp og utstyr til din karakter.
Høres vel kjent ut for en wow-gamer?

Ettersom spillet er så gammel så går det veldig for å dinge opp en character, hvis du er god kan det ta deg 4-5 timer (1-92), mens de siste 7 lvlene er litt seiere.

Et utrolig underholdene spill som har gitt meg timevis med morro! Av en eller annen grunn ser det heller ikke ut som jeg noen gang går lei dette spillet.
Sist endret av Prognisse; 17. mai 2009 kl. 11:01.
Du kan vell prøve ut cross fire det er gratis å laste ned også spille men du kan betale vis du vil ha extra penger osv, også kan du vell prøve Farcry 2, World in Conflict, Tom Clancy's EndWar eller Gta IV alle de er fine spill og anbefaler dem på det sterkeste.
Sitat av Apu Vis innlegg
Er lite spill som er gratis.. Du kan laste ned noen spill selvfølgelig..
Men kvalitet koster penger..
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis. Finnes jo en del bra gratis og billige spill.
Hvis du liker MMORPG-spill, så kan du jo se gjennom denne listen med gratis spill.
Sist endret av Eplekjekk; 17. mai 2009 kl. 16:45.
Trådstarter
87 3
Takker,
Battlefield Heroes ? Gratis og ganske morsomt
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av Zangetsu Vis innlegg
Battlefield Heroes ? Gratis og ganske morsomt
Vis hele sitatet...
er det kommet ut enda?
Jeg vil anbefale Killing Floor av Tripwire. Det er utrolig gøy.

Les mer her:

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=131322
hvis du fortsatt vil spille et MMO spill men som er gratis, da anbefaler jeg deg å ta en titt på RUnes of magic spiller det selv nå og jeg synes det er utrolig morsomt!