Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  137 11586
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Shappert Vis innlegg
Mannen var uskyldig i det han gjorde.
Vis hele sitatet...
Wait, what?
Mente at han er psykisk syk . Ettersom han ble banket og misshandlet av faren og ble tvingt ut i rampelyset som en liten unge. Når han da ikke hadde en normal barndom ville han oppleve dette i voksen tid. Han var glad i barn på en fin måte som de fleste i verden er, men han visste det til hele verden, og selvfølgelig ble dette missforstått.
Foreldrene som påstod at Michael hadde misbrukt sønnen i 2005 var kun ute etter penger og mediaoppmerksomhet
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Wait, what?
Vis hele sitatet...
Det er religion. Ikkje hjelp i å diskutere rundt mao.
Jeg har aldri vært en stor fan av mannen, men jeg veit alt for godt at han har hatt enorm inflytelse når det kommer til både musikk og dans, og ingen kan si at han ikke kunne danse. Michael Jackson spilte jo faktisk bra pop, med godaste Van Halen som sologitarist i beat it.

Men kanskje det er best slik, for oss som ikke kjenner han annet enn igjennom musikken. Jimi Hendrix døde i ung alder, og se hvor stor han ble. Tror du han ville vært så stor nå? Michael Jackson forfalt jo veldig de siste åra nå, og det var nok bare snakk om tid, men synd han døde, for all del, og særlig rett før turneen hans også.
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
Så sant som sagt, Bendikfa. Trist, men er kanskje sånn det måtte ende. John Lennon ble jo skutt, 2pac ble skutt, Elvis Presley døde jo noe mistenkelig. Ble nysgjerrig på Aleksander Rybaks skjebne jeg nå...
Har en følelse av at Michael var en person som nok kunne ha gått på sterke smertestillende og at han kan ha dødd av komplikasjoner med det.
Jeg bygger ikke dette på no mer enn alle operasjonene hans og hvor sliten og ned brutt jeg synes han har sett ut de siste årene.

Har egentlig ikke noe forhold til ham som musiker, men jeg har stor respekt til ham som verdens mestselgende artist.
Sitat av Parkett Vis innlegg
Faen, der tapte jeg de pengene på billetter...
Vis hele sitatet...
samleobjekt om 30-40 år
Det er noe med det at alle de store musikerene dør for tidelig. Også tromissen fra Decapitated:

In late 2007, the band was involved in an automobile accident. Their tour bus collided with a truck carrying wood in Gomel, near the Russia/Belarus border, injuring Vitek and Covan. Vitek died on November 2, 2007 at the age of 23 in a Russian hospital from the injuries.
Vis hele sitatet...
Sist endret av sixfeetunder; 26. juni 2009 kl. 02:14.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Kjempetrist at en så god låtskriver, vokalist og entertainer dør i så ung alder.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Synes synd på de som har betalt umenneskelige summer for Jackson-biletter på svartebørsen!
Det er trist at Michael Jackson er død, jeg kjente han ikke, men han betydde mye for meg og oppveksten min.
Sist endret av Jaso; 26. juni 2009 kl. 02:48.
Sitat av Shappert Vis innlegg
Mente at han er psykisk syk . Ettersom han ble banket og misshandlet av faren og ble tvingt ut i rampelyset som en liten unge. Når han da ikke hadde en normal barndom ville han oppleve dette i voksen tid. Han var glad i barn på en fin måte som de fleste i verden er, men han visste det til hele verden, og selvfølgelig ble dette missforstått.
Foreldrene som påstod at Michael hadde misbrukt sønnen i 2005 var kun ute etter penger og mediaoppmerksomhet
Vis hele sitatet...
Jeg må si jeg synes det er utrolig interessant hvordan du har funnet ut av dette.. Jeg sliter med å fatte hvordan du kan være så utrolig sikker på hva som faktisk har skjedd rundt Michael Jackson, når det egentlig aldri har kommet frem helt sikkert hva som var greia.

"The only true wisdom is in knowing you know nothing"
Nå er det bare et spørsmål om tid før Frank og gjengen poster sine egne teorier på nyhetsspeilet.no om hvordan,hvorfor og når MJ virkelig døde, eller om han er død i det hele tatt .
Sitat av lsrr Vis innlegg
Nå er det bare et spørsmål om tid før Frank og gjengen poster sine egne teorier på nyhetsspeilet.no om hvordan,hvorfor og når MJ virkelig døde, eller om han er død i det hele tatt .
Vis hele sitatet...
Akkurat det du nevner her kan faktisk være ganske så frustrerende til tider.. Det blir bare masse oppstyr med spekulasjoner og gjetting i ett kjør, også legger heten seg før man finner ut av hva som egentlig var greia.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Shappert Vis innlegg
Makan til my dritt folk slenger om Mr.Jackson.
Har fulgt musikken hans siden 80-tallet, men nå må dere åpne øynene. Mannen var uskyldig i det han gjorde. Mannen var verdens kjent, hadde ikke barndom og fikk da en "psykisk syko" og var med barn og voksne. Dette kunne foreldrene bruke.

RIP Jackson
Vis hele sitatet...
Tja jeg må si meg uenig med det at han var uskyldig i det han gjorde, for det tror jeg ikke noe på...
Men at han var uskyldig i noe påstått som han ikke gjorde kan jeg tro.

Men ja, han gjorde mye for musikken.
Og dans til en viss grad... Den mannen hadde FLAVA!
Han klarte noe ingen andre i vår værden har klart...
Bli værdens mest bita person.

Og fårsåvidt starte kariæren som en mørk mann, og ende den som en hvit kvinne.

RIP Michael Jackson!
Sitat av RubenE Vis innlegg
Ble nysgjerrig på Aleksander Rybaks skjebne jeg nå...
Vis hele sitatet...
Hvis jeg fortsetter å få hørt det mølet hans hvor enn jeg snur meg, så kan jeg på forhånd fortelle deg nøyaktig i detalj hvordan skjebnen hans blir.
Å nei, min favorittpedofil/musiker er død.. Håper han tok 80 tallet med seg i graven..
Michael Jackson er? en legende, men uansett hvor glad man er i barn så legger man seg ikke i sengen med dem.. Det spiller heller ingen rolle hvor mange ganger man har sett Løvenes Konge, eller hvor godt man liker filmen, man holder ikke barnet sitt over kanten på en skyskraper..
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av pidget Vis innlegg
Håper han tok 80 tallet med seg i graven..
Vis hele sitatet...
Michael Jackson var en av de få musikerne på 80-tallet som folk fremdeles liker, så hvorfor i alle dager skal han ta med seg noe tiår i graven?
Sitat av fabianca Vis innlegg
Michael Jackson var en av de få musikerne på 80-tallet som folk fremdeles liker, så hvorfor i alle dager skal han ta med seg noe tiår i graven?
Vis hele sitatet...
*Kremt kremt* Utallige 30-40 årige foreldre elsker jo bare 80-tallsmusikk. 80-tallet var et tiår som var katastrofal innenfor musikkverdenen. Jeg er fullstendig enig med pidget, 80-tallsmusikk kan etter min mening ryke å reise.
Sitat av fabianca Vis innlegg
Michael Jackson var en av de få musikerne på 80-tallet som folk fremdeles liker, så hvorfor i alle dager skal han ta med seg noe tiår i graven?
Vis hele sitatet...
Det er vel strengt tatt derfor han tar med seg litt av 80-tallet i graven?
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av nilsern Vis innlegg
Det er vel strengt tatt derfor han tar med seg litt av 80-tallet i graven?
Vis hele sitatet...
Jeg håper da virkelig musikken hans fra 80-tallet fremdeles vil bli spilt. Forsåvidt også det han skapte i andre tiår.

Forøvrig bør folk som tror det ikke ble skapt noen bra musikk på 80-tallet revurdere egen smak eller undersøke litt nærmere.
REST IN PEACE, MICHAEL. Han oppnåde store ting, og musikken hans har hatt ekstremt stor innflytelse på veldig mange. Fler en de fleste innser, faktisk. Og det står det stor respekt av. Han var en av de som skilte seg kraftig ut på 80 tallet, og den energien og feelingen han har i noen av sine sanger er det få som kan slå. Musikkverden i dag hadde ikke vært det samme uten Jackson til stede.

(Nei, jeg er ikke noe storfan av musikken, ei bryr jeg meg om alle slags rykter som har gått om han.)
Sist endret av Exmagician; 26. juni 2009 kl. 04:13.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Jeg er full.
Forrige gang Michael Jackson turnerte, var Stine Fiskaa syv år gammel. Da så hun Michael Jackson på TV.. Helt siden den gangen har hun spart penger på en egen Jackson-konto, slik at hun skulle ha muligheten til å handle den dagen han satte opp nye konserter. Og pengene kommer godt med.
Vis hele sitatet...
http://www.aftenposten.no/kul_und/mu...cle3056448.ece

Stakkars dame.
Sist endret av Exmagician; 26. juni 2009 kl. 05:12.
Beklager, men det tok ikke lang tid før jeg snublet over dette
http://www.bildedump.no/pics/c6adf24a6dac3896cdb1333229564fe6.jpg
*humre* men det er trist, veldig betydningsfull person likevel selv om han er tvilsom eller ikke.
En tanke slo meg. Jeg vet at nFF ikke er storinteressert i konspirasjonsteorier, men tanker rundt temaet?

Det er jo normal prossedyre å gjennomgå en helsesjekk før artister legger ut på turne, for å sjekke om de kan gjennomføre den etc. Skulle ikke Michael gjennomgått den nå? Og ville legene ikke kunne sjekke at det ikke sto helt bra til med hjertet? Han har jo funnet på sprell med fansen tidligere, så hvor jævlig episk hadde det ikke vært om bandet stiller opp på første konserten for å mimre over Michael, spille litt etc. Så blir scenen helt sort og du hører melodien til "Thriller". Et enkelt scenelys lyser på scenen og Micheal stiger opp på scenen.

Bare en tanke og folk står fri til å stikke hull i teorien.
Sitat av Elemental Vis innlegg
En tanke slo meg. Jeg vet at nFF ikke er storinteressert i konspirasjonsteorier, men tanker rundt temaet?

Det er jo normal prossedyre å gjennomgå en helsesjekk før artister legger ut på turne, for å sjekke om de kan gjennomføre den etc. Skulle ikke Michael gjennomgått den nå? Og ville legene ikke kunne sjekke at det ikke sto helt bra til med hjertet? Han har jo funnet på sprell med fansen tidligere, så hvor jævlig episk hadde det ikke vært om bandet stiller opp på første konserten for å mimre over Michael, spille litt etc. Så blir scenen helt sort og du hører melodien til "Thriller". Et enkelt scenelys lyser på scenen og Micheal stiger opp på scenen.

Bare en tanke og folk står fri til å stikke hull i teorien.
Vis hele sitatet...
Det hadde hvert syko fett.

men, Han var kongen av Pop og ingen kan gjøre noe med der. R.I.P
Stort tap for musikken dette. Personlig fenget musikken meg mer enn selve personen. Tror faktisk at ganske få under 16 ville sett at det var Michael Jackson, om de fikk et bilde av han fra 1980.
Sitat av Elemental Vis innlegg
En tanke slo meg. Jeg vet at nFF ikke er storinteressert i konspirasjonsteorier, men tanker rundt temaet?

Det er jo normal prossedyre å gjennomgå en helsesjekk før artister legger ut på turne, for å sjekke om de kan gjennomføre den etc. Skulle ikke Michael gjennomgått den nå? Og ville legene ikke kunne sjekke at det ikke sto helt bra til med hjertet? Han har jo funnet på sprell med fansen tidligere, så hvor jævlig episk hadde det ikke vært om bandet stiller opp på første konserten for å mimre over Michael, spille litt etc. Så blir scenen helt sort og du hører melodien til "Thriller". Et enkelt scenelys lyser på scenen og Micheal stiger opp på scenen.

Bare en tanke og folk står fri til å stikke hull i teorien.
Vis hele sitatet...

Om det hadde skjedd, så sku jeg betalt hellige priser for å vært der! Det hadde vert helt ekstremt, å folk hadde nok tatt sitt eget liv i frustrasjon!
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
*Kremt kremt* Utallige 30-40 årige foreldre elsker jo bare 80-tallsmusikk. 80-tallet var et tiår som var katastrofal innenfor musikkverdenen. Jeg er fullstendig enig med pidget, 80-tallsmusikk kan etter min mening ryke å reise.
Vis hele sitatet...
Dere om det.

Heil Puddelrock.
Bendikfa: Ser du har oppnevnt deg selv som ekspert. Da gjør jeg også det. musikken som har blitt produsert fra år 2000 til i dag er søppel. Tenkte jeg skulle nevne 90 tallet også, men regner med du kun hørte på soundtracken til postman pat.
Sist endret av tness; 26. juni 2009 kl. 10:06.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
80-tallet var et tiår som var katastrofal innenfor musikkverdenen.
Vis hele sitatet...
Du er tydelig en av verdens mest uvitende personer når det kommer til musikk. Musikken vi hører på – og kommer til å høre i framtiden – er en videreutvikling av det som allerede finnes, og hvis vi ser f.eks. fra 50-tallet og opp til i dag har musikken bare blitt «bedre» etterhvert som det har kommet mer musikk og utstyret og verdenen har utviklet seg. Det spørs hvor samtidens musikere hadde vært dersom vi ikke hadde vært gjennom 80-tallet.

At tre store genrer som bl.a. metallscenen, electronica og hiphopen hadde sine «gjennombrudd» på 80-tallet er definitivt noe av det bedre som har skjedd musikken pr dags dato. Jeg vil tørre å påstå at disse i tillegg til popens utvikling i 80-årene er en mye større grunn til at musikken vi hører i dag er som den er enn noe som helst som skjedde på f.eks. 90-tallet, til tross en konstant progresjon i det tiåret også.

Uavhengig av personlig smak kan man ikke benekte at band som f.eks. Faith No More, Soundgarden, Guns’n’Roses, Run-DMC, Beastie Boys, Dream Theater, Queensrÿche og Metallica (sistnevnte som forøvrig bare har laget dritt siden 80-tallet var over) alle gjorde store ting på 80-tallet.
Iron Maiden, Van Halen osv osv. Listen er lang.
Ja dere framstår som historieløse og uten evner til å se sammenhenger om dere ber musikken fra 80-tallet ryke og reise. Puddelhår var like viktig for musikken som parykker!!! Unger.
RIP min såte prins
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
80-tallet var et tiår som var katastrofal innenfor musikkverdenen. Jeg er fullstendig enig med pidget, 80-tallsmusikk kan etter min mening ryke å reise.
Vis hele sitatet...
Eksempler på populær musikk fra 80-tallet:

Human Nature

Jump

Army Dreamers

Ashes to Ashes

Winner Takes it All

Manic Monday


Et par highlights fra hitlistene på 2000-tallet:

P.I.M.P

My Love

Av hensyn til et mulig hjerteinfarkt, unnlater jeg å grave frem flere eksempler fra samtiden. Musikkindustrien er død.
Arvingene kan begynne å gråte enda mer over Jacksons død.

http://e24.no/utenriks/article3142206.ece#af
Så det var noen andre som hadde lagt ut ett bilde, denne her er ikke så slem da, men fortsatt fet.
Så denne her i går kveld/natt. Folk er faen meg raske til å kødde med ting.

http://files.kruzen.com/072003/michaeljackson.jpg
Jeg regnet med at folk tar det jeg sa med en klype salt, men tok litt feil der. Jeg skal selvfølgelig ikke benekte at det fantes god musikk på 80-tallet, men det var for det meste søppel. Sammenliknet med de siste tiåra før 80-tallet så er 80-tallet en nedgangstid, da forferdelig masseprodusering og synthpop kom til verden. Men å diskutere musikksmak er umulig. Kan skrive mer om en uke. Nå skal jeg på fisketur
Denne nyheten beviser hvor tafatt VG.no er. Alle nyhetssaker på den øverste halvdelen av frontsida er jo om MJ.
Jeg vil si det fins en del bedre ting å skrive om, nå som det skjer så mye på verdensbasis.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Jeg regnet med at folk tar det jeg sa med en klype salt, men tok litt feil der. Jeg skal selvfølgelig ikke benekte at det fantes god musikk på 80-tallet, men det var for det meste søppel. Sammenliknet med de siste tiåra før 80-tallet så er 80-tallet en nedgangstid, da forferdelig masseprodusering og synthpop kom til verden. Men å diskutere musikksmak er umulig. Kan skrive mer om en uke. Nå skal jeg på fisketur
Vis hele sitatet...
RO RO TIL FISKESKJÆR!
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
RIP Michael Jackson.
[sarkasme]Å nei[/sarkasme]
And another one bites the dust....
Han burde ha dødd tidlig 90, omtrent et par år etter han sluttet å lage musikk som var bra, før nesen hans smeltet og divo faktene ble til psykopatiske nykker.
Michael Jackson har vært et godt forbilde for mange. Jeg tror det er mangen som har villet å ta plastisk kirugri, men har ombestemt seg da de såg hvordan han ser ut.
R.I.P Michael Jackson.. En fantastisk musiker!
Jeg skulle ønske folk kunne se bort fra det faktum at han så ut som en freak, og heller tenke på at verden har mistet en dyktig musiker (King of Pop, yeah) og at to små barn har mistet faren sin.

At han tok neseoprasjoner i fleng har for faen ingenting å si, ikke skitne til tråden med den slags idiotisk,nedverdigende snakk.
Jeg likte aldri musikken hans noe bedre enn mange andres, men det er snat at han var den beste på sitt felt. Han vil nok bli savnet av mange.