Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  91 36531
Dagens Næringsliv hadde en utrolig god artikkel på bruk og salg av anabole steroider for noen dager siden. Så mange som 150.000 personer i Norge anslås å bruke steroider, noe som kom litt overraskende på meg. Regner med de fleste her inne har hørt om Haralds gym, er også nevnt i artikkelen.

Så, legger ut link til artikkelen. Den starter på side 38. En god artikkel som beskriver hvor utbredt bruk av anabole steroider er.

http://www.e-pages.dk/dn/461/ Ligger ute en begrenset periode.

http://www.dn.no/forsiden/politikkSa...cle2257565.ece Artikkel fra i dag.

http://img259.imageshack.us/img259/741/20663689.jpg
Sist endret av stagg; 31. oktober 2011 kl. 14:44.
Kan ikke folk bare få bruke anabole steroider da, egentlig? Skader det oss andre? o.O
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Apedop Vis innlegg
Kan ikke folk bare få bruke anabole steroider da, egentlig? Skader det oss andre? o.O
Vis hele sitatet...
Sa jeg noe om det? Folk kan gjøre hva de vil for meg, men denne artikkelen er god lesning.

Edit, er du ei ape som bruker steroider?
Sist endret av stagg; 31. oktober 2011 kl. 14:45.
Sitat av Apedop Vis innlegg
Kan ikke folk bare få bruke anabole steroider da, egentlig? Skader det oss andre? o.O
Vis hele sitatet...
Han som bruker det kan fort finne på skade deg i roid rage ja.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Han som bruker det kan fort finne på skade deg i roid rage ja.
Vis hele sitatet...
Jo, me det kan han som drikker 0.7 liter vodka på fest før han drar ut på byen etter å ha krangla med kjærringa også gjøre... Det samme kan han som ikke fikk sove natt til idag og styrta ei kanne kaffe før han satt seg i vogntoget sitt.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Jo, me det kan han som drikker 0.7 liter vodka på fest før han drar ut på byen etter å ha krangla med kjærringa også gjøre...
Vis hele sitatet...
Riktig, her er det viktig å klare å skille ut idiotene fra de mer ansvarlige brukerne for å få et korrekt bilde av saken.

Dette er en metode som det refereres til meget hyppig på rusmiddelforumet i de mange legaliseringsdebattene så hvorfor skulle ikke dette være en gyldig metode her?
Narkotiske stoffer har minst like stort skadepotensiale som anabole steroider dersom de havner i hendene på en uansvarlig bruker.
Slik er det med det aller meste.

Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Han som bruker det kan fort finne på skade deg i roid rage ja.
Vis hele sitatet...

Snakker du av erfaring? Eller du repeterer du bare det alle andre sier?

Jeg en hel del venner og bekjente som har brukt anabole steroider.
De aller fleste oppfører seg skikkelig, de som ikke gjør det - var denne typen mennesker i utgangspunktet.
Den eneste forskjellen er at de har litt mer muskler på kroppen.

Dessuten har denne typen brukere en tendens til å kjøre seg selv rett i dass pga. en dårlig livsstil og stor mangel på dømmekraft.
At andre mennesker har blitt nødt til å lide pga. "roid rages" har jeg enda til gode å se.
Sist endret av Knask; 31. oktober 2011 kl. 15:32. Grunn: Dobbel-quoting
Når det kommer til anabole steroider vil jeg anbefale filmen Bigger, Stronger, Faster! en veldig informativ dokumentar om bruken av steroider i USA og dobbeltmoralen bak.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Vil bare påpeke at jeg ikke laget denne tråden fordi jeg vil henge ut personer som bruker steroider. Har selv bekjente rundt meg som er like oppegående som alle andre, selv om de tar steroider. Strongman er noe jeg finner veldig underholdende, 2 av de som deltar under Norges sterkeste mann er personer jeg kjenner til.

Det enste jeg kan "ta" en person som velger å ta steroider på, er at de kan aldri vite bivirkninger at steroidbruk. Hvor mange er det ikke som har død grunnet hjertefeil i ung alder pga steroider? Men da blir det alltid bortforklart fra de i miljøet selv, da de ikke vil innrømme faren ved bruk av steroider.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av ztaale Vis innlegg
Jo, me det kan han som drikker 0.7 liter vodka på fest før han drar ut på byen etter å ha krangla med kjærringa også gjøre... Det samme kan han som ikke fikk sove natt til idag og styrta ei kanne kaffe før han satt seg i vogntoget sitt.
Vis hele sitatet...
Og derfor er roids lite smart å bruke.
Sist endret av Kusetjuv; 31. oktober 2011 kl. 15:48.
Vel har en kamerat som bruker sterioder på regulær basis.
Han har en smule mere tempermang en mange andre, og kan fare opp av ting jeg ville tatt som småting. Har gått litt hardt utover inventaret innimellom og kjærringa er litt småredd han.
Men han har enda til gode og skade noen i såkalt roidrage. Tvert imot syntes jeg han er en koselig kar, som jeg har hatt mye morro med
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Vel har en kamerat som bruker sterioder på regulær basis.
Han har en smule mere tempermang en mange andre, og kan fare opp av ting jeg ville tatt som småting. Har gått litt hardt utover inventaret innimellom og kjærringa er litt småredd han.
Men han har enda til gode og skade noen i såkalt roidrage. Tvert imot syntes jeg han er en koselig kar, som jeg har hatt mye morro med
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt lite smart å bruke roids.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Og derfor er roids lite smart å bruke.
Vis hele sitatet...
Steroider er ikke ulovlig for personlig bruk. Salg av steroider er derimot ulovlig. Du kan fint bli stoppet av politiet med steroider til eget bruk.

Edit: du endra posten din så det ser ut som om jeg ikke skrev noe som var relatert til det du egentlig skrev.
Sist endret av stagg; 31. oktober 2011 kl. 15:54.
Det kommer kanskje litt ann pa hva slags steroider de bruker også.
Jeg kjenner flere som har klart seg veldig fint selvom de bruker det, og noen som ikke takla det så bra.
De som ble i overkant hissige og irritable under bruk var de som brukte testo. Her opplevde jeg at kompiser som var fredelige og harmløse karer forandret seg til det verre og de kara som allerede var sånn ble enda verre.

Det er sikkert mange andre faktorer som bidro til at de personene jeg snakker om ble sånn, men en fellesnevner på alle sammen var jo testoen da.
Det skal også sies at jeg kjenner folk som bruker testo uten å bli nevneverdig mer aggressive også.

Du insinuerer at de kan være predisponert for tilstanden og det er vel godt mulig.
Sitat av stagg Vis innlegg
Vil bare påpeke at jeg ikke laget denne tråden fordi jeg vil henge ut personer som bruker steroider.
Vis hele sitatet...
Du må nesten presisere hva du faktisk vil at vi skal diskutere i denne tråden.
Dette har du nemlig ikke gjort da denne ble opprettet.

Å bare vise til en artikkel fører ikke til noen givende diskusjon ettersom vi ikke har noen faste holdepunkter som skal diskuteres.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av stagg Vis innlegg
Steroider er ikke ulovlig for personlig bruk. Salg av steroider er derimot ulovlig. Du kan fint bli stoppet av politiet med steroider til eget bruk.

Edit: du endra posten din så det ser ut som om jeg ikke skrev noe som var relatert til det du egentlig skrev.
Vis hele sitatet...
Jeg endra posten fordi jeg kom på at det ikke er ulovlig for personlig bruk som du sa..endra det til noe annet som så mer relatert ut.
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Og derfor er roids lite smart å bruke.
Vis hele sitatet...
Det kommer helt ann på brukeren mener nå jeg. Jeg tror du misforso poenget jeg prøvde å komme til, eller så troller du bare, i så tilfelle, well played.
Sitat av Apedop Vis innlegg
Kan ikke folk bare få bruke anabole steroider da, egentlig? Skader det oss andre? o.O
Vis hele sitatet...
Nei, jeg føler meg rett og slett IKKE trygg rundt slike folk som dette her, og ja jeg feier alle bolere under en kam.
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Nei, jeg føler meg rett og slett IKKE trygg rundt slike folk som dette her, og ja jeg feier alle bolere under en kam.
Vis hele sitatet...
Hvorfor?
Dette vitner bare om at det er deg det er noe galt med, ikke bolerne.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Du må nesten presisere hva du faktisk vil at vi skal diskutere i denne tråden.
Dette har du nemlig ikke gjort da denne ble opprettet.

Å bare vise til en artikkel fører ikke til noen givende diskusjon ettersom vi ikke har noen faste holdepunkter som skal diskuteres.
Vis hele sitatet...
Diskuter hva dere vil. Jeg la ut artikkelen da det er god lesning. La den under diskusjon på forumet, da jeg regnet med det vil bli diskutert.

Om noen vil henge ut folk som bruker steroider i denne tråden, kjør på. Men jeg henger ikke ut de som bruker steroider.
*insert tittel her*
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Vel har en kamerat som bruker sterioder på regulær basis.
Han har en smule mere tempermang en mange andre, og kan fare opp av ting jeg ville tatt som småting. Har gått litt hardt utover inventaret innimellom og kjærringa er litt småredd han.
Men han har enda til gode og skade noen i såkalt roidrage. Tvert imot syntes jeg han er en koselig kar, som jeg har hatt mye morro med
Vis hele sitatet...
Definer mye morro..
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Så hva mener du om steroder? Hva er din personlige mening.

Godkjent nå Knakselasken?
Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk tar steroider, hva faen trenger de musklene til? I dagens samfunn kan det jo ikke være mange som har sååå hardt fysisk arbeid, er det for å forsvare seg selv kan man jo heller lære å sloss.
arildo haugen er relativt rå nå også...på vei tilbake

http://www.iform.no/pub/art.php?id=2372

kul video intervju

Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk tar steroider, hva faen trenger de musklene til?.
Vis hele sitatet...
enten se rå ut..eller å vinne i idrett
mange løpere som bruker dette..alt fra løpere til strongmen
winstrol det mest brukte soffer debutterte på 70 tallet i løpeidretten var det vell
det blir du strammet opp av..og får mer markerte og større muskler,ikke blandt de heavyeste steroidene men likevell veldig populært,antakelig fordi man er sikret å unngå visse bivikninger
disse selges også via en email på nett...som 50 MGs..disse er produsert i norge,jævlene sender på forskudd tilogmed
Sist endret av ferrys; 31. oktober 2011 kl. 16:19.
Sitat av stagg Vis innlegg
Så hva mener du om steroder? Hva er din personlige mening.

Godkjent nå Knakselasken?
Vis hele sitatet...
Så lenge du er fornøyd, er jeg fornøyd, vesle staggevagge! <3
Sitat av stagg Vis innlegg
Så hva mener du om steroder? Hva er din personlige mening.

Godkjent nå Knakselasken?
Vis hele sitatet...
syntes det er rått jeg...hvis du ikke skulle være uheldig å få uønska bivirkninger

alle med hjertefeil i familien bør definitivt ikke eksprimentere for mange år med dette,ellers skal det være relativt greit
Personlig er jeg ikke spesielt stor fan av steroider.
Liker bedre peptider.
Om man boler uten å tjene penger på det er man en svekling. Mye lat ungdom som tar snarveier for å oppnå respekt de aldri fikk eller whatnot.

Jeg ser mye mer opp til folk som har trent seg opp til en syyk kropp uten noe annet enn ett godt kosthold og viljestyrke. Det står det respekt av, og det vet jeg de fleste damene foretrekker og

Konkurrerer man derimot og har det som en livsstil ser jeg ikke ned på det. Da er det nødvendig for å henge med i toppen.. og man kan tjene gode penger.

bole bare for å kjekke seg er derimot tapersk
Sist endret av ali88; 31. oktober 2011 kl. 16:30.
Sitat av gotejds Vis innlegg
Om man boler uten å tjene penger på det er man en svekling. Mye lat ungdom som tar snarveier for å oppnå respekt de aldri fikk eller whatnot.
Vis hele sitatet...
Jeg tjente ikke penger på steroider i den tiden jeg brukte det og i tillegg benket jeg 140kg som syttenåring.
Steroider begynte jeg først å bruke etter jeg hadde passert 20 år.

Hvilken bås ønsker du da å sette meg i?
Sitat av gotejds Vis innlegg
Jeg ser mye mer opp til folk som har trent seg opp til en syyk kropp uten noe annet enn ett godt kosthold og viljestyrke. Det står det respekt av, og det vet jeg de fleste damene foretrekker og..
Vis hele sitatet...
tror du kan telle dem på en hånd av damer i norge som hadde klart å se forskjell på en steroide kropp og en ren...med mindre du var ekstrem

Name:  441428-4-1248360749172-n400.jpg
Views: 1809
Size:  29,2 KB
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg tjente ikke penger på steroider i den tiden jeg brukte det og i tillegg benket jeg 140kg som syttenåring.
Steroider begynte jeg først å bruke etter jeg hadde passert 20 år.
Hvilken bås ønsker du da å sette meg i?
Vis hele sitatet...
Båsen for menneskene som tydeligvis ikke er fornøyd med seg selv og hva kroppen deres kan utrette tenker jeg. Måtte bla opp i bås arkivet for å sjekke ekstra godt etter der
Sist endret av ali88; 31. oktober 2011 kl. 16:37.
Sitat av gotejds Vis innlegg
Båsen for menneskene som tydeligvis ikke er fornøyd med seg selv
Vis hele sitatet...
hvem faen er helt fornøyd med seg selv da..du kan alltid bli bedre
Sitat av ferrys Vis innlegg
hvem faen er helt fornøyd med seg selv da..du kan alltid bli bedre
Vis hele sitatet...
Sant, men det rettferdiggjør ikke juks og bruk av ulovlige stoffer.

skal man følge din logikk bør alle treningsfolk bole.. men heldigvis har noen selvrespekten i behold
Sitat av gotejds Vis innlegg
skal man følge din logikk bør alle treningsfolk bole..
Vis hele sitatet...
det er så mye trøkk rundt om at du vil ikke tro hvor mye det er blandt folk..
Sitat av gotejds Vis innlegg
Båsen for menneskene som tydeligvis ikke er fornøyd med seg selv og hva kroppen deres kan utrette tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp den siste delen der som er interessant for meg.
Ikke hva man ikke kan klare, men hva man faktisk kan klare med et ekstra lite dytt/stikk i stumpen.
Sitat av Knask Vis innlegg
Det er nettopp den siste delen der som er interessant for meg.
Ikke hva man ikke kan klare, men hva man faktisk kan klare med et ekstra lite dytt/stikk i stumpen.
Vis hele sitatet...
Så fint. Jeg lurer dog på hva skjer med motivasjonen når man eventuelt bestemmer seg for å kutte ut. Er det like morro og lett å gå på trening igjen, eller er man dømt til å forsette å bole seg for å nyte treningen like mye?!

De aller fleste boletrynene jeg kjenner har kutta trening helt etter en stund når de fant ut at det ikke var så gøy å bole konstant.. De fleste begynte på piller og kokain og, men de ble altfor store og var dømt til å gå galt
Sist endret av ali88; 31. oktober 2011 kl. 16:46.
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg tjente ikke penger på steroider i den tiden jeg brukte det og i tillegg benket jeg 140kg som syttenåring.
Steroider begynte jeg først å bruke etter jeg hadde passert 20 år.

Hvilken bås ønsker du da å sette meg i?
Vis hele sitatet...
Når du tydeligvis fikk så stor effekt av "ren" styrketrening, hvorfor i det hele tatt gadd du å starte på steroider når du vet det er en viss risiko liggende bak bruken av det?
Sitat av gotejds Vis innlegg
Så fint. Jeg lurer dog på hva skjer med motivasjonen når man eventuelt bestemmer seg for å kutte ut. Er det like morro og lett å gå på trening igjen, eller er man dømt til å forsette å bole seg for å nyte treningen like mye?!
Vis hele sitatet...
det blir vell det samme som å spørre hva skjer etter du har vært full..er det noe gøy når det blir helga igjen hvis du ikke er full?

et relativt indv spm...du er deg selv,det kan du stole på..

men det er klart det blir ikke det samme,det handler vell om innstilling og din egen psyke hvordan du evt takler det

Sitat av gotejds Vis innlegg
De aller fleste boletrynene jeg kjenner har kutta trening helt etter en stund når de fant ut at det ikke var så gøy å bole konstant.. De fleste begynte på piller og kokain og, men de ble altfor store og var dømt til å gå galt
Vis hele sitatet...
du mister liksom ikke alt når du er ferdig med en kur...alle du ser på WSM på tv eller hva det er,er jo ikke på steroider der og da,når det tas tester..men de har brukt det noen mnd tidligere

kroppen endrer seg,muskel og scener belager seg på å være større...

men du mister en del,hvertfall hvis du tar de tyngste dopa som russere og slike vann-steroider,tror de snakket om 70% tap med dianabol(russere)noe som man mister mest på

tipper man mister 40% på winstrol kanskje...mange kominerer også disse to
Sist endret av ferrys; 31. oktober 2011 kl. 16:59.
Sitat av gotejds Vis innlegg
Så fint. Jeg lurer dog på hva skjer med motivasjonen når man eventuelt bestemmer seg for å kutte ut. Er det like morro og lett å gå på trening igjen, eller er man dømt til å forsette å bole seg for å nyte treningen like mye?!
Vis hele sitatet...
Det er klart at det er fort gjort å få seg en knekk dersom man står foran speilet og forelsker seg i musklene sine og dermed vil man slite veldig med å begynne å trene "rent" igjen.
Jeg er heldigvis godt fornøyd med hvordan kroppen min fungerer og ser ut per nå.
Og trening er like morsomt som alltid, trener dog annerledes enn før.

Sitat av gotejds Vis innlegg
De aller fleste boletrynene jeg kjenner har kutta trening helt etter en stund når de fant ut at det ikke var så gøy å bole konstant.. De fleste begynte på piller og kokain og, men de ble altfor store og var dømt til å gå galt
Vis hele sitatet...
Var denne typen mennesker jeg tenkte på i den første posten min i denne tråden.


Sitat av Skeid Vis innlegg
Når du tydeligvis fikk så stor effekt av "ren" styrketrening, hvorfor i det hele tatt gadd du å starte på steroider når du vet det er en viss risiko liggende bak bruken av det?
Vis hele sitatet...
Oppfølging av leger, god informasjon på forhånd og en grei livsstil under kur gjorde at jeg følte meg temmelig trygg.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av gotejds Vis innlegg
Sant, men det rettferdiggjør ikke juks og bruk av ulovlige stoffer.
Vis hele sitatet...
Ta Knask som eksempel da. Hvorfor har han jukset? Han har brukt det for seg selv, ingen andre. Er mer sjalusi det går i. Jukset har han ikke. Har han brukt steroider under organisert idrett så er det juks.

Det er heller ikke ulovlig til personlig bruk.
Sist endret av stagg; 31. oktober 2011 kl. 17:04.
Sitat av Knask Vis innlegg

Oppfølging av leger, god informasjon på forhånd og en grei livsstil under kur gjorde at jeg følte meg temmelig trygg.
Vis hele sitatet...
det er også virkelig noe som motiverer for sunnere livsstil..hvertfall for meg,å føle at du må veie opp litt

leste forresten at en lege mente det var mye farligere å røyke enn roidere..

jeg har brukt winstrol,klarer fint å trene igjen uten..mange år siden jeg la dette vekk
Sist endret av ferrys; 31. oktober 2011 kl. 17:06.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av ferrys Vis innlegg
d
leste forresten at en lege mente det var mye farligere å røyke enn roidere..
Vis hele sitatet...
Idioti av en lege å si noe slikt. Er så mye forskjellige steroider ute på markedet. Mye av det er også hjemmesnekra. Kommer helt an på hvor langt du tar det.

Er et fåtall av de som bruker steroider som går til legen samtidig som de tar prøver for å se hvordan kroppen reagerer på akkurat ditt eget bruk.
Sitat av Knask Vis innlegg
Hvorfor?
Dette vitner bare om at det er deg det er noe galt med, ikke bolerne.
Vis hele sitatet...
Det er vell bare de folka jeg kjenner som har vært slik i utgangspunktet da og ikke bolen som står for det, får jeg anta.
Sitat av stagg Vis innlegg
Idioti av en lege å si noe slikt. Er så mye forskjellige steroider ute på markedet. Mye av det er også hjemmesnekra. Kommer helt an på hvor langt du tar det.

Er et fåtall av de som bruker steroider som går til legen samtidig som de tar prøver for å se hvordan kroppen reagerer på akkurat ditt eget bruk.
Vis hele sitatet...
ja seff,det gjelder vell alle ting egentlig...de gjorde vell en grei beregning

ja du burde ta leverprøver o.l for å følge med på hvordan kroppen jobber med det
Sist endret av ferrys; 31. oktober 2011 kl. 17:16.
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Det er vell bare de folka jeg kjenner som har vært slik i utgangspunktet da og ikke bolen som står for det, får jeg anta.
Vis hele sitatet...
Meget mulig.
Selv har jeg flere voldsdommer på meg, men ingen etter at jeg begynte på steroider.

Før eventuelle kjentsfolk innen organisert idrett legger merke til meg i denne tråden vil jeg også presisere at jeg ikke bruker steroider lengre, dette var i den tiden jeg bedrev styrketrening.
Sitat av Knask Vis innlegg
Meget mulig.
Selv har jeg flere voldsdommer på meg, men ingen etter at jeg begynte på steroider.

Før eventuelle kjentsfolk innen organisert idrett legger merke til meg i denne tråden vil jeg også presisere at jeg ikke bruker steroider lengre, dette var i den tiden jeg bedrev styrketrening.
Vis hele sitatet...
Skrumpa pungen din? Genuin nysgjerrighet fra min side, jeg har blitt advart mot steroider et par ganger, alltid det samme argumentet "vil du ha skrumpeballer?"
Sitat av olaPola Vis innlegg
Skrumpa pungen din? Genuin nysgjerrighet fra min side, jeg har blitt advart mot steroider et par ganger, alltid det samme argumentet "vil du ha skrumpeballer?"
Vis hele sitatet...
Testiklene ble litt mindre, ja.
Men nå kjørte jeg ikke på med de mest androgene stoffene heller så det ble ikke voldsomt store forandringer.
Men har hørt at venner har opplevd dette etter bruk av høyandrogene steroider.
Sitat av Knask Vis innlegg
Testiklene ble litt mindre, ja.
Men nå kjørte jeg ikke på med de mest androgene stoffene heller så det ble ikke voldsomt store forandringer.
Men har hørt at venner har opplevd dette etter bruk av høyandrogene steroider.
Vis hele sitatet...
Har det blitt permanent? Om det er permanent skal jeg IKKE prøve, om det ikke er permanent kunne jeg tenke meg å forsøke.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Meget mulig.
Selv har jeg flere voldsdommer på meg, men ingen etter at jeg begynte på steroider.

Før eventuelle kjentsfolk innen organisert idrett legger merke til meg i denne tråden vil jeg også presisere at jeg ikke bruker steroider lengre, dette var i den tiden jeg bedrev styrketrening.
Vis hele sitatet...
Tok du steroider under konkurranse? Eller tok du bare til eget bruk? Gikk kanskje litt fort i svingene i min tidligere post, da jeg antar (antok?) at du brukte bare for deg selv.
Jeg brukte kun i private sammenhenger, ikke innen noen form for organisert idrett.
Jeg har ingenting imot bruk av stereoider(?), går VG skole nå og jeg trener på treningsstudio.

Grunnen til at jeg ikke har tenkt til å begynne med dette er fordi jeg føler at det er en snarvei til større muskler (selvom musklene ikke bygges UTROLIG raskt som man vil ha det til). Jeg kjører litt mer "naturlig" - kreatin malat før trening og proteinpulver hvis jeg ikke har en mor som venter hjemme med en steik ovnen