Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2010
Har en sang på en gammel CD her, men er litt keen på å laste den ned, så trenger hjelp til å finne ut tittelen. Låta begynner omtrent sånn: "Jeg kan se hvertfall to eller tre små søte kopier av OnklP". Den har en heftig beat, og varer ganske lenge. På slutten av låta er det hvertfall på den versjonen på CDen min, en liten telefonsamtale med litt drapstrusler og diverse. Den er nok fra 2004 eller tidligere, da det står 2004 på CDen!
Missforstår jeg deg nå? Du har en sang på en CD og vil gjerne laste den ned slik at du får den liggende på disk? Kan du ikke bare sette CDplata inn i PCen din og rippe den selv? Hvis du bruker et program som laster ned sanginformasjon [Windows Medial Player f.eks] kan det jo hende du finner låttittel med det samme også.
Sitat av Croyfer
Missforstår jeg deg nå? Du har en sang på en CD og vil gjerne laste den ned slik at du får den liggende på disk? Kan du ikke bare sette CDplata inn i PCen din og rippe den selv? Hvis du bruker et program som laster ned sanginformasjon [Windows Medial Player f.eks] kan det jo hende du finner låttittel med det samme også.
Vis hele sitatet...
Jeg vet at jeg kan rippe den, men jeg vet ikke hvor jeg har CDen akkurat nå, og dessuten vil jeg ha riktig tittel og artist på mp3-filen (kan selvfølgelig hende at WMP hadde mekka det, men det skal du ikke være for sikker på). Derfor tenkte jeg det var greiest å bare laste den ned, hadde jeg bare hatt navnet...
Sangen ligger på Onklp & Jaa9 - Bondegrammatikk

Men husker ikke hvem sang det er
gå på myspace sida hans og spør han da
har han på msn men han blir sur vis jeg sprer den..
http://profile.myspace.com/index.cfm...endid=68474170
Antibitertime - men det er andreverset du snakker om. ^^
Sitat av Poke
Antibitertime - men det er andreverset du snakker om. ^^
Vis hele sitatet...
Nei, ikke Antibitertime, og det er begynnelsen jeg prater om. Antibitertime har en grei beat den også, men den låta jeg prater om har en (i mine øyne) fetere beat. Den inneholder også den nøyaktig samme linja fra tideligere, som Antibitertime. Men den varer betydelig lenger, og den har en lang telefonsamtale på slutten, der en person heter Chris eller noe, og hvor en eller annen sier unnskyld og innrømmer at han er en liten fitte osv. Denne telefonsamtalen finnes på den CDen som jeg hadde, men jeg ser ikke bort fra at sangen finnes uten denne.
Sitat av frgz
Sangen ligger på Onklp & Jaa9 - Bondegrammatikk

Men husker ikke hvem sang det er
Vis hele sitatet...
Hvem sang det er ?
Fant du navnet på låta eller?
Sitat av Poke
Fant du navnet på låta eller?
Vis hele sitatet...
Nei, har enda ikke funnet ut av det. CDen den ligger på ligger i bilen min, og bilen min er ikke her for øyeblikket. Husker imidlertid et par linjer til, hvis det skulle hjelpe noen å friske opp minnet sitt...
Dette er på en måte refrenget:
"Jeg player gamet på mitt vis, for jeg er dawg, og gir deg lett gris. Jeg tar punchlines ett steg videre; klinker til fitter med micer midt i hue."
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå har jeg fått lastet opp låta en gang for alle! WMP har ikke funnet noe artist/album, heller ikke iTunes. Sangen er i .m4a format, altså AAC, håper det funker... Håper også at noen vet hva denne sangen heter, så vi kan legge denne tråden død
http://flingshot.hotserv.dk/sang.m4a
Har ikke lyst å si at dette er Dirty Oppland.
Er det en brendt CD du har ?

Beaten er fra noe annen gangstayo-rap som snoop elns.

Introen er med på Bondegramatikkplata til Dirty, ja.
Rettere sagt "Antibitertime" ved 1:10... FET BEAT <3

"Jeg kan se; hvertfall to eller tre små søte kopier av onklP.
Sikkert ti av Jaa9 som sier yo når vi sier jeah.
Og prøver å duplisere hver eneste ting vi skriver ned!

Finner meg bakerst i bussen, alltid uten busspass.
Dama di ser meg og hvisker: Han dær er dust ass!"

osv osv : )
Sist endret av dosky; 16. februar 2007 kl. 03:48. Grunn: Typoyo! *grr* Noyo! x]
Hvis det ikke er Dirty Oppland, hvem er det? Og hva heter låta beaten kommer fra?
han lille fitta på slutten av sangen er kompisen min. Og rapperne er chris og schau. Dette skjedde for ca 3 år sia. Husker ikke helt hva sangen heter, men kan sikkert finne den om jeg leter litt.
Sitat av cantwo
han lille fitta på slutten av sangen er kompisen min. Og rapperne er chris og schau. Dette skjedde for ca 3 år sia. Husker ikke helt hva sangen heter, men kan sikkert finne den om jeg leter litt.
Vis hele sitatet...
Hehe, kult! Hadde du giddet å sjekket det ut? Finn gjerne ut hvor beaten evt. kommer fra også!
beat er fra sangen til g-unit - poppin them thangs
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvem er den kvalme pakkisen på slutten? "sjamener?" "sjamener?" haha! Jeg vil skyte!