Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1522
I natt var jeg ute å kjørte en tur i Fetsund/Lillestrøm,ligger på en rett strekke i 70-80km da en møtende volkswagen caddy legger seg ut i feltet mitt.Jeg kaster meg ut i kolektiv feltet og denne bilen svinger etter meg og prøver å frontkolidere med meg,unngår den med max 20cm klaring.Kan jo ikke si 100% sikkert,men regner med at dette var en person som hadde tenkt til å ta livet sitt og ga totalt faen i den personen som satt i møtende bil.Hva gjør at folk kan bli så egoister??Kunne jo liksegodt vært en mor og et spedbarn!
Håper politiet fikk tatt den jævelen...
Unnskyd eventuelle skrive feil,er litt shaky akkurat nå når jeg tenker på hvor nermed jeg var å bli statestikk
Høres mer ut som en beruset person spør du meg. enig i ditt spørsmål om hvordan det går ann og bli så egoistiske.
Trådstarter
24 0
Det er jo godt mulig,men ettersom denne personen først legger seg rett mot meg for så å svinge etter meg så syntes jeg virker litt rart
Trenger ikke være noen som prøver å ta selvmord dette. Fører av motgående bil kunne like gjerne, og mer sansynlig være beruset på alkohol eller narkotika eller ha fått et illebefinnende på grunn av en medisinsk tilstand. Med tanke på at det er natt til lørdag nå og nachspiel-timen er inne vil ihvertfall jeg tro at det var noen som ikkje var helt med sitt fulle fem som førte den motgående bilen, og ikke en selvmordskandidat.

Varslet du politi etter denne hendelsen, forresten?
Trådstarter
24 0
Sånn som jeg oppfattet det virket det som en veldig målbevist handlig,men er sant som du sier.Får indelig håpe det,at ingen er så idioter at de vil dra med seg flere i døden.
Ja jeg gjorde det,og de var der i løpet av 2 min.Om de fant bilen eller ikke vet jeg ikke
Sitat av TotenKopf
I natt var jeg ute å kjørte en tur i Fetsund/Lillestrøm,ligger på en rett strekke i 70-80km da en møtende volkswagen caddy legger seg ut i feltet mitt.Jeg kaster meg ut i kolektiv feltet og denne bilen svinger etter meg og prøver å frontkolidere med meg,unngår den med max 20cm klaring.Kan jo ikke si 100% sikkert,men regner med at dette var en person som hadde tenkt til å ta livet sitt og ga totalt faen i den personen som satt i møtende bil.Hva gjør at folk kan bli så egoister??Kunne jo liksegodt vært en mor og et spedbarn!
Håper politiet fikk tatt den jævelen...
Unnskyd eventuelle skrive feil,er litt shaky akkurat nå når jeg tenker på hvor nermed jeg var å bli statestikk
Vis hele sitatet...

Hva gjør saken værre om det var en mor og spedbarn enn f.eks to kompiser i 20-30 årene?
Sitat av ztaale
Hva gjør saken værre om det var en mor og spedbarn enn f.eks to kompiser i 20-30 årene?
Vis hele sitatet...
Ett spedbarn har jo hele livet forann seg, men du sier noe, vi er alle verdt like mye.
Er jo litt rart at om han var full så greide han likevel å svinge etter, virker jo veldig bevisst egentlig, men jeg så ham jo ikke selv så vi kan jo ikke vite noen her.

Hva med å sette en annonsen inn i lokalavisa? "Til deg i Wolkswagen med farge X som prøvde å kjøre meg ned på vei X i nærheten av STED, rundt klokka 4 fredagsnatt. Hva tenkte du med? Kjørte du i fylla eller ville du ta med noen uskyldige i døden? Skal uskyldige mennesker lide pga du ikke tenker på andre? Enten får du lære deg å kjøre uten påvirkning av noe eller ta livet av deg uten å blande inn andre. Tenk litt før du setter deg i bilen neste gang, håper du tar til vett å lar være å kjøre fra nå av. osv osv"

Hadde jeg gjort, kanskje personen enten får en vekker (at han kjørte i fylla uten å tenke på at han skader andre) eller så lar han ihvertfall vær å drepe noen andre. Og om han kom fra en fest, så skjønner jo venner av ham hvem dette kunne vært, og jeg hadde sett ned på selv mine beste venner om de dreiv å fyllekjørte på dette viset. Er idioti av verste sort!!!
Trådstarter
24 0
Høres veldig fornuftig ut lille my
Skal undersøke om han ble tatt eller ikke.Hvis ikke er det ikke umulig jeg kommer til å gjøre det
Tok lappen i fjor og da nevnte de at øyet ofte vil søke mot lys og dermed vil man ubevist også styre bilen mot lys hvis man ikke passer på.
Derfor bør man ungå å se på lysene til møtende biler når man kjører i mørket.
Hvis fyren var ganske påvirket så klarte han nok ikke å kontrolere seg selv og dermed kikket og kjørte han etter frontlysene dine.
Også mulig at du har rett i at han ville ta selvmord.
Bruk Lille Mys idé hvis han glapp unna politiet, fikk du med noe av nummerskiltet kan du jo nevne det i anonsen.
hvis han fikk med seg noe av nummerskiltet er han jo rene helten!;p
Hadde en bil kommet i hundrehelvete imot meg, så regner jeg med at jeg verken hadde fått med meg fargen(pga mørket) eller nummerskilt!
Har enda ikke hørt om noen som kjører WV caddy uten at det er en bedriftbil
Mulig det kan ha noe med det Henriken sier, å vist personen var beruset ville jo dette ha vært enda mere sannsynelig. Skummelt slik...
Kan godt være!
Men tviler på det siden han kjørte over 2 felt!
Tror ikke lysene på bilen kan få en person til å kjøre over 2 felt med mindre han vil det;p