Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 791
Har googlet siden 18 tida og har enda ikke funnet noe ordentlig man kan forandre actionscript i SWF eller flash filer. Sothink SWF decompiler kan bare VISE tektsen. Noen som vet om program? Det MÅ funke i SWF! Håper jeg får svar fort

Takk

EDIT: Hvis det er posta feil sted helst flytt

Ingen som vet om?
3d flash animator ( jeg har selv versjon 4 release 5)
Dette trenger jeg og! skal prøve 3d flash animator og komme med tilbakemelding.
Sist endret av campod; 20. januar 2007 kl. 01:11.
Men det går vel an med SWF?
Noen som kan hjelpe?
Hm. Hvis ikke jeg husker feil, blir vel en .swf fil nesten som en .exe fil? Altså, koden blir ikke like låst, men selve "programmet" kan ikke forandres på uten å ha den fulle og hele kildekoden? (i dette tilfellet .fla filen)
Sitat av donost
Hm. Hvis ikke jeg husker feil, blir vel en .swf fil nesten som en .exe fil? Altså, koden blir ikke like låst, men selve "programmet" kan ikke forandres på uten å ha den fulle og hele kildekoden? (i dette tilfellet .fla filen)
Vis hele sitatet...
Jeg har en HEL SWF fil... og jeg har en FLA fil også. Noe hjelp?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av donost
Hm. Hvis ikke jeg husker feil, blir vel en .swf fil nesten som en .exe fil? Altså, koden blir ikke like låst, men selve "programmet" kan ikke forandres på uten å ha den fulle og hele kildekoden? (i dette tilfellet .fla filen)
Vis hele sitatet...
Tar eg ikkje heilt feil kan du rimelig enkelt dekompilere swf til fla. Bakdelen er at du mister alle variabelnamn, får tilbake en altfor generell struktur til at du kna finne ut av så veldig mykje og slikt. Dette blir kalla dekompilering, deassembling eller reverse engineering (eigentleg feilaktig, men dog...).

Viss du google etter flash decompiler, flash deassembeler eller noko slikt, så finn du garantert verktøy som kan gi deg et inntrykk av den opphavelege kjeldekoden...
Sitat av vidarlo
Tar eg ikkje heilt feil kan du rimelig enkelt dekompilere swf til fla. Bakdelen er at du mister alle variabelnamn, får tilbake en altfor generell struktur til at du kna finne ut av så veldig mykje og slikt. Dette blir kalla dekompilering, deassembling eller reverse engineering (eigentleg feilaktig, men dog...).

Viss du google etter flash decompiler, flash deassembeler eller noko slikt, så finn du garantert verktøy som kan gi deg et inntrykk av den opphavelege kjeldekoden...
Vis hele sitatet...
Det har jeg gjort siden fredag! Finner bare sånne greier som man bare kan SE den! Ikke forandre! Den eneste man kan forandre koster penger! (Zlash 1.0)
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Er Du Ypp
Det har jeg gjort siden fredag! Finner bare sånne greier som man bare kan SE den! Ikke forandre! Den eneste man kan forandre koster penger! (Zlash 1.0)
Vis hele sitatet...
Kan du sjå koden så er det da bare å gjere tiltenkte endringer i den koden også kompilere på nytt...?