Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1801
Kjøpte en splitter ny iphone 5s på finn.no som i utgangspunktet skulle være åpen for alle simkort... Problemet er bare at ingen simkort fungerer på på..
Elkjøp mente den var låst til Tele2 men Tele2 kan ikke låse opp den hvis ikke jeg har det orginale simkortet til den..

Det har jeg jo selvfølgelig ikke så sitter igjen her og får heller ikke kontakt med selger..

Hvordan kan man låse opp mobilen?
Er det noen som kan gjøre dette?
Foreslår at du spør folka her inne, de selger opplåsning til mobiltelefoner: unlock.no - Operatørlås, sikkerhetskoder og andre sperrer

Ellers kan dette være en løsning: finn.no - Selger opptrer uprofessjonelt. Hva gjør jeg?

Du kan eventuelt be selger kontakte tele2 og si at h*n har mistet simkortet og solgt telefonen elns.
Mobilen til han som jeg kjøpte tlf av har vært avslått i flere månder så har gitt opp det litt..

Men kunne gjerne tenkt meg å få åpna tlf eller er dette noe jeg bare må legge ifra meg?

Er det ingen i oslo som tilbyr åpning av mobiltlf?