Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1287
Tenkte å legge frem et forslag her.

Hva med å lage en "offisiel" freakforum app til android?
Jeg har desverre ikke programmeringsferdigheter slik at jeg kan gjøre dette selv, men jeg er ganske sikker på at noen av dere der ute har det ^^

Personelig synes jeg skjermen på feks Htc Hero er for liten til å vise hele freakforum siden på en praktisk måte. Og på farten trenger man kanskje heller ikke dette. Men en feed av de nyeste poster på forsiden av applikasjonen, og mulighet for å skifte til f.eks et sett av forhåndsinnstillte kategorier man har lyst å følge med på. Mulighet til hurtigsvar på disse osv.

Jeg tenker noe i likhet/blanding av den offisielle facebook appen til android og gmail appen.

bare et forslag
Jeg sitter å lager det nå.. det er oppe å går før du vet ordet av det
For at det skal bli noe offisiell programvare for nFF forutsetter dette nok at vi i Crew og/eller Admin tar en vurdering til dette, og sjekker kildekode og godkjenner det som bruk. Uten dette vil du nok ikke kunne kalle noe programvare som extension for forumet som offisiell.
Vi får nå se på det du!
Hva med en iPhone/iPod touch app da?
Sitat av Fyllerør Vis innlegg
Vi får nå se på det du!
Vis hele sitatet...
Eh, nei? Så lenge ikke administratorene vil at den skal være "offisiell", så er den heller ikke det. Er ingenting å "se på".
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Eh, nei? Så lenge ikke administratorene vil at den skal være "offisiell", så er den heller ikke det. Er ingenting å "se på".
Vis hele sitatet...
Nå har vel han heller ikke sagt at hans skal være offesiell?
Sitat av fomox Vis innlegg
Nå har vel han heller ikke sagt at hans skal være offesiell?
Vis hele sitatet...
For meg virket det som at "Fyllerør" sa "Vi får nå se på det du!" til at |d13m0b sa noe slikt som at admins må vurdere om den skal være offisiell eller ei.
Om jeg har misforstått, sorry.
Sitat av Maol33t Vis innlegg
For meg virket det som at "Fyllerør" sa "Vi får nå se på det du!" til at |d13m0b sa noe slikt som at admins må vurdere om den skal være offisiell eller ei.
Om jeg har misforstått, sorry.
Vis hele sitatet...
Tror det var sarkastisk..