Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1955
Det nærmer seg tiden hvor jeg igjen snart må ha en ny telefon. Da lurte jeg på om det er noen bra telefoner ute på markede å kjøpe, eller om jeg burde vente litt. Eventuelt hva burde jeg vente på?

Jeg skal ha en android telefon, som kan spille lyd høyt hvis du kobler til ørepropper (Noe min ikke kan nå). Og en telefon som nesten aldri får "lag spikes" under vanlig bruk. Hva kan dere anbefale?
Er ikke mange dagene til MWC
Kan jo være noe spennende som lanseres da.

Videre så har vel HTC satset på lyd med noen modeller. Jeg ble ikke kjempeimponert, men har ikke så mye å sammenligne med på telefonfronten.
HTC One Hima blir lansert snart. Hold et øye med det.
Mer spent på den Ubuntu telefonen som skulle komme. Er det noen som har hørt noe rundt den eller har det dødd ut?
sitter personlig og venter på ara phone :P men er vell lenge til den kommer ut -.- Det som blir bra med den er at man kan bygge den som man vil, og i ditt tilfelle satse på lyd
Sitat av ialvik Vis innlegg
Mer spent på den Ubuntu telefonen som skulle komme. Er det noen som har hørt noe rundt den eller har det dødd ut?
Vis hele sitatet...
Den er i salg rundt om kring i Europa
http://www.ubuntu.com/phone
Ikke sælig pen, og spesifikasjonene er slappe, men det blir spennede å følge med på fremover.

Sitat av allibabb Vis innlegg
sitter personlig og venter på ara phone :P men er vell lenge til den kommer ut -.- Det som blir bra med den er at man kan bygge den som man vil, og i ditt tilfelle satse på lyd
Vis hele sitatet...
Vil Ara phone kjøre android? Vet du noe om det? Så en prototype her om dagen, så jeg tror de ikke er så langt unna
Sist endret av Sandertn; 18. februar 2015 kl. 17:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vent på sony xperia z4.. Har selv z3 og er den beste av smartphonsa jeg har hatt
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
Vent på sony xperia z4.. Har selv z3 og er den beste av smartphonsa jeg har hatt
Vis hele sitatet...
Hvordan er "audio output" på z3? (Kvaliteten på lyden med ørepropper i) Er den høy?

Også, hva tror du z4 vil koste? Hadde håpet å slippe å betale 6-7k
Har Z3 selv og er utrolig fornøyd.
Kvaliteten på lyden er i mine ører helt fantastisk i forhold til telefoner jeg har vært borti før.
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Hvordan er "audio output" på z3? (Kvaliteten på lyden med ørepropper i) Er den høy?

Også, hva tror du z4 vil koste? Hadde håpet å slippe å betale 6-7k
Vis hele sitatet...
Kommer mest sannsynlig til å koste det samme Z3 kosta når den kom. Rundt 5,5k tror jeg.

Hvis du er så opptatt av lyd, har du testet ut V4A? Viper4Android er equalizer som gjør lyden 100x bedre. Selv på HTC telefoner. Du må ha root.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Kommer mest sannsynlig til å koste det samme Z3 kosta når den kom. Rundt 5,5k tror jeg.

Hvis du er så opptatt av lyd, har du testet ut V4A? Viper4Android er equalizer som gjør lyden 100x bedre. Selv på HTC telefoner. Du må ha root.
Vis hele sitatet...
Håper den er rundt 5,5k ass. Det har vært rykter om at den vil bli enda dyrere.

Root får jeg ikke til da de fleste jeg har lyst på stopper opp under installasjonen
Selv venter jeg på Samsung S6 som er forventet i april, en drøy måned til.
Sitat av AkerUE Vis innlegg
Selv venter jeg på Samsung S6 som er forventet i april, en drøy måned til.
Vis hele sitatet...
Har en s4 active nå, for mye crapware på den. Håper Samsung er seriøse når de sier at touch wiz vil kjøre smooth på s6ern.
Hostinger.no
72 3
HTC, og eller Samsung.
Hvis penger ikke er et tema bør du nok kjøpe en Samsung Note 4, og bruke en mail forwarding-tjeneste for å importere Gear VR (Note-tilbehør) til Norge.
Du får utvalgte LG G3 til en veldig god pris hos Elkjøp nå: http://www.elkjop.no/product/mobil-o...n-solv-telenor

De er tidligere låst til telenor, men låsingen er fjernet, antakelig selger de de ut billig fordi de fortsatt er konfet/bundlet med telenor apps. Kjøpte en selv tidligere denne uken, så langt godt fornøyd.

Var i samme situasjon som deg, skal man vente på vårsleppet eller ikke, men uansett hva som slippes tar det tid før det kommer i butikkene og det er dyrt så fant ut at dette var en veldig god deal.
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Hvis penger ikke er et tema bør du nok kjøpe en Samsung Note 4, og bruke en mail forwarding-tjeneste for å importere Gear VR (Note-tilbehør) til Norge.
Vis hele sitatet...
Så på noten i butikken i går, og den ser veldig imponerende ut. Problemet er at den er litt for stor for min smak
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Vil Ara phone kjøre android? Vet du noe om det? Så en prototype her om dagen, så jeg tror de ikke er så langt unna
Vis hele sitatet...
Ja det vil den de snakker vell om at den skal komme ut i 2015, men det kan jo være i desember for alt vi vet..
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Hvordan er "audio output" på z3? (Kvaliteten på lyden med ørepropper i) Er den høy?

Også, hva tror du z4 vil koste? Hadde håpet å slippe å betale 6-7k
Vis hele sitatet...
Har også z3 compact, og kan ikke si at verken lyd eller kamera er noe å lengte etter. Slapp og flat lyd egentlig. Var MYE mer fornøyd med min forrige telefon, Lumia 1020, spesielt på lyden. Bruker forøvrig Sennheiser Momentum, mulig z3 ikke greier å dytte nok strøm til å drive de?
Har jeg kjøpt telefon idag ville jeg uten tvil valgt Nexus 6.