Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4857
God ettermiddag!
Fikk igår tilbud om Blå valium av visstnok god kvalitet. Har vært borti mye cannbis, litt mdma og LSD. Så har noe erfaring med rusmiddler, men aldri vært bort i noen form for medikamenter. Så det jeg lurer på er, hva kan jeg forvente (rusmessig) av blå valium? er det i det hele tatt verdt å prøve? Jeg definerer "verdt å prøve" som god rus og lite risiko. og hvordan er rusen kontra cannabis?
Benzodiazepiner og cannabis kan man ikke sammenlikne. Det blir det samme som å sammenlikne alkohol og cannabis. Og hva du definerer som verdt å prøve, eller hva som er god rus, og hva som er liten risiko kan ingen av oss vite. Les deg opp på valium, og gjør opp en mening. Lykke til.
Benzodiasepiner er temmelig kjedelig å ruse seg på imo. I hvert fall valium. Men det er behagelig om ikke annet.
Nei, skjønner at jeg formulerte meg litt dårlig var mer ute etter personlig meninger om rusen og stoffet

Hvordan er det å ta en blå deretter fyre opp en? er dette noe å prøve?
Blir mye spørsmål nå, men takker for svar
Sist endret av Illusious; 1. desember 2014 kl. 16:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mange som liker å røyke etter inntak av benzo, men personlig syns jeg at det tar litt av edgen til cannabisrusen.
Eller så er det et veldig trygt medikament så lenge man ikke blir hekta, men det går nok bra
Sitat av Illusious Vis innlegg
Nei, skjønner at jeg formulerte meg litt dårlig var mer ute etter personlig meninger om rusen og stoffet

Hvordan er det å ta en blå deretter fyre opp en? er dette noe å prøve?
Blir mye spørsmål nå, men takker for svar
Vis hele sitatet...
Om du ikke har toleranse og har bra blå er det er fin rus synes jeg.
Sekser med pils, to blå og noen piper så er du ganske slått ut.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Mange som liker å røyke etter inntak av benzo, men personlig syns jeg at det tar litt av edgen til cannabisrusen.
Eller så er det et veldig trygt medikament så lenge man ikke blir hekta, men det går nok bra
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner! takk for svar

Sitat av svartbønne Vis innlegg
Om du ikke har toleranse og har bra blå er det er fin rus synes jeg.
Sekser med pils, to blå og noen piper så er du ganske slått ut.
Vis hele sitatet...
Haha, det tviler jeg ikke på! spørs om det blir så mye pils, men en pipe eller to blir det nok
Sist endret av Illusious; 2. desember 2014 kl. 02:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg tror valium, og spesifikt blå valium må være det mest diskuterte legemiddelet å ruse seg på her, sjekk dette søket, det er bokstavelig talt titals om kanskje ikke over hundre tråder om emnet.
Benzo (Valium, Sobril, osv) har for min del bare verdi som rus ved kombinasjon med enten opiater, alkohol, lyrica eller sentralstimulerende. Ellers er det bare medisin i mine øyne. Dette er bare min personlige mening. Jeg oppfordrer ingen å kombinere Valium eller andre benzodiazepiner med andre sentraldempende/stimulerende midler.
Benzoer ihvertfall for min del er noe dritt. Blir ganske hissig av det, og søvnig, eller våken, avhengig hvor mye og hva man tar. Jeg syntes rohypnol er den fineste benzoen, spesielt sammen med cola.(vet at den er ulovlig i Norge, men har fått den utenlands). Og for noe dritt og slutte med, ihvertfall cold turkey, det er nesten værre en heroin, og det varer i flere uker. Ikke og anbefale. Videre tror jeg grunnen til at mange ikke får noen "rus" av det er jo at disse, ihvertfall valium er for angst, og hvis man ikke er fylt av angst, så vil de ikke funke, eller man vil ikke få noen særlig effekt. men det er forskjellig fra type til type. Etter jeg sluttet med hyppere og rivo´er var jeg ganske fylt med angst, da merket jeg (fikk valium av fastlegen) for første gang at det var digg. Men selfølgelig, det er jo mangre som får denne digge følelsen med en gang, kanskje de er fylt med angst, jeg vet ikke jeg.
Blå valium er helt teit å si. "Her er blå piller som heter valium". Det kommer helt an på produsenten og landet. Det du skal frem til er 10mg diazepam tabletter. Aldri ta imot løse piller. Ikke at alt på brett og glass fra utlandet er riktig vare heller. Men råder alle til å kun hvis du MÅ ha benzo, snakk med legen din. Ta kun legemidler fra norsk apotek og piller på brett og glass/boks.. Blå valium er hovedsakelig 10mg valium Roche. Alt blå valium uten roche på bretter er mest sannsynlig ikke av den kvalitet man ønsker. For en uten toleranse vil diazepam gi fin rus spesielt sammen med hasj.
Hvis du liker rusen og har stor tilgang bør du være forsiktig. Jeg har litt sånn småangst noen ganger, og når jeg ruser meg på valium er jeg i himmelen... Jeg dreit meg ut skikkelig for et par år siden når jeg hadde grei tilgang på blåvalium. Jeg gikk rundt og knaska hver dag i et par uker og trodde ingen merka det. Da jeg endelig kom til meg selv skjønte jeg hvor fucked jeg hadde oppført meg. Det er det skumleste med benzo IMO, at du går rundt som en løk og tror du oppfører deg normalt. MEN, om man er ute etter en chill kveld og skal kose seg dypt i sofaen, er valium og god hasj favoritten.
Dagen derpå bør man ikke røyke mårnings hvis man har noe man skal gjøre, for man blir grisefjern da også pga den lange halveringstiden. Er også gull å ha et par blå dagen etter en kveld på fylla
Etter å ha lest litt ekstra mye rundt stoffet og tenkt meg litt mer om, har jeg kommet frem til å holde meg unna benzoer. Er veldig mange som advarer mot dette, og det er nok en grunn til det. Med tanke på at jeg aldri har hatt angst eller andre psykiske problemer, så vil jeg ikke utsette meg for dette, bare for en rus jeg ikke egentlig behøver å ha i livet mitt. Har bestemt meg for å holde meg til cannabis og psykedelisk en gang i blant.
Men tusen takk for all info og råd, det hjalp meg til å ta dette valget, noe jeg tror er fornuftig.
Så igjen takk og ha en fin uke videre
Sitat av Illusious Vis innlegg
Etter å ha lest litt ekstra mye rundt stoffet og tenkt meg litt mer om, har jeg kommet frem til å holde meg unna benzoer. Er veldig mange som advarer mot dette, og det er nok en grunn til det. Med tanke på at jeg aldri har hatt angst eller andre psykiske problemer, så vil jeg ikke utsette meg for dette, bare for en rus jeg ikke egentlig behøver å ha i livet mitt. Har bestemt meg for å holde meg til cannabis og psykedelisk en gang i blant.
Men tusen takk for all info og råd, det hjalp meg til å ta dette valget, noe jeg tror er fornuftig.
Så igjen takk og ha en fin uke videre
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg skal anbefale noe, men jeg har heller aldri slitt med angst. Jeg hadde ett år i Thailand der jeg gikk å knasket i meg benzo og var litt på fylla og trente litt kampsport. Forventet meg et helvete når jeg kom hjem og alt var tomt. Men det eneste jeg merket var at jeg sov litt urolig ett par netter. Etter det var det som vanlig. Jeg tror vel årsaken er en ganske god psyke og ingen angst. Det er nok veldig få som opplever det på samme måte som jeg gjorde men jeg har nå hørt noen andre nevne ett par her inne. Blir nok lettere avhengig dersom du allerede sliter med angst.

Nå har jeg heller begrenset rusbruken til MDMA på Ibiza. Var på tide å bli litt "voksen" etterhvert.