Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1736
Yo.
Feel free to move.

Jeg har nå gått EKSTREMT lei av iPhone, trenger ikke si noe mer.
Vil gjerne ha et alternativ.

Krav:
- Touch!
- Bra skjerm
- Kan spille av videoer etc
- Fleksibel med 3rd programvare
- MYE minne. Skal da legge inn filmer på den. Omtrent åtte gigabyte?
- IKKE Nokia.
- Skal kun bruke fingeren til å styre (Ikke penn eller lignede).
- Har masse tilleggsfunksjoner, som f.eks. kamera
- Viktig: Mulighet for ihvertfall 3G forbindelse.
- Nettleseren skal være grei.

Kanskje en windows mobile?

Noen som vet?

Hei igjen.
Så nettopp på HTC Diamond II. Noen som VIL anbefale den?
HTC Hero er så ABSOLUTT og anbefale.
Eller kanskje HTC HD 2 når den kommer

Har Hero selv, og den er jeg veldig fornøyd med.
Vil si meg enig med HTC HERO helt fantastik touch-telefon, men det er kanskje verd å vente på HTC HD 2 som Jazzin nevner, den skal vist være veldig bra. (har dessvere ikke samme OS som hero da...)
HTC HD = Oppfyller ca. det samme som diamond?
HTC Hero er en genial telefon imo, som har alt det du krever. Hvis dette blir valget så vil jeg anbefale å laste ned Home Switcher og Freshface så fort som mulig fra Marked, da HTC Sense er tregt og lagger som et uvær i forhodl til freshface/standard home.

Når det kommer til Windows Mobile vil jeg ikke anbefale dette, ettersom mine erfaringer er at det blir bare tregere og tregere og til slutt sitter du igjen med en bolle med grøt.
Har selv KA08 mini den får du ganske billig kjøpte min ny i norge for 1200kr.
Den er som en liten iphone men må nevnes at den er mye dårligere.
Touch skjermen er dårlig , den har 8 gb , kamera sstår det skal være 8 mexapixler men er dritt, det er en dårlig værsjon av iphone men my mindre det er kopier fra kina hvis jeg ikke tar helt feil
HTC Touch hero.
Ta hintet, folkens. Takk for svar
Sist endret av Colafreak; 31. oktober 2009 kl. 12:59.
Skulle til å foreslå et par gode kinatelefoner, men ser at du vil ha 3G og da blir det litt verre..
Mine to siste smartphoner har vært Qtek S200 og HTC Touch Diamond, begge disse er Windows Mobile telefoner (sistnevnte 6.0). Det har vært en grusom opplevelse med bugs fra Qtek/HTC og elendig brukergrensesnitt fra Windows Mobile. I dag hentet jeg HTC Hero på posten med Android OS etter at jeg så HTC skulle legge ut offisiel Android 2.0 ROM. Jeg hadde aldri valgt HTC/HTC Hero igjen uten at jeg hadde hørt så mange være fornøyd med sin telefon og faktisk holdt den i mine egne hender før jeg hadde kjøpt HTC igjen. Spesifikasjonene og svelgende journalister betyr ikke at en telefon er god (jeg: dvs. responsiv og funksjonell)

Min personlinge mening er at Windows Mobile nå vil dø, Android tar WMs markendsandel i tillegg til en bit av kaka fra markedsandelen til iPhone.
Nokia N900.
Eneste HTCen som er verdt penger er visstnok de med Androidsystemet,
men det er fortsatt ikke en telefon med neste generasjon OS,
i den grad iPhone har et untuitivt system.
Sist endret av fxxked; 31. oktober 2009 kl. 14:19.
hva med samsung omnia hd, har den og er veldig fornøyd med den, hvis du skal se film er det den beste skjermen ute på markedet, er amoled skjerm. tar også opp video i hd. 8 mpix kamera.
Jeg tror HTC Hero eller Motorola DROID begge er verdt å titte på.

http://www.engadget.com/2009/10/30/m...-droid-review/
Stemmer det. Blir Hero
Har selv Hero, og etter dine krav å dømme kunne ikke telefonen passet deg bedre. Tror du blir storfornøyd! Kameraet er ikke mye å skryte av da, men utenom det er det en super telefon.
Takk takk Er det lett å navigere med fingeren?
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei! Skulle bare gå inn på en relativt gammel tråd, for å se om dama stalker meg på Freak... Skumle greier!
Sitat av AzorinJ Vis innlegg
Hei! Skulle bare gå inn på en relativt gammel tråd, for å se om dama stalker meg på Freak... Skumle greier!
Vis hele sitatet...
Gjør hun det da?
Sitat av LP88 Vis innlegg
Gjør hun det da?
Vis hele sitatet...
Er nok redd for det
er 8gb MYE minne?
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
er 8gb MYE minne?
Vis hele sitatet...
Datert 2008.
Samsung galaxy s3 er absolutt en tlf å anbefale Stort mye bedre får du vel ikke viss du er lei iPhone
Ingen som har lagt merke til at dette er en tråd ifra 2009?
Samsung galaxy S-Serien 'Titegn'
En av de nyeste Samsung Galaxy kan være noe for deg. Litt mer avansert en iphone og flere muligheter pga mindre restriksjoner på hva du kan gjøre. Et eksempel på dette er at man slipper alt pisset med itunes. For film er det bare og før over via usb eller bluetooth.
http://farm2.staticflickr.com/1266/4706853733_6b06f9bff7_z.jpg

2009, 2009, 2009....