Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1090
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Hei,

Satt akkurat å så på Bingobanden, og i den anledning lurer jeg på hva slags skjult kamera som blir brukt. Kvaliteten er god, og de kan også zoome.

Og det beste, mange ser på kameraet uten at de forstår at det er skjult kamera.

Noen som har peiling?
Sist endret av Ru11er; 14. oktober 2012 kl. 16:39.
Blei sjølv forsøkt lurt av Bingobanden i Bergen i sommar! Klarte ikkje å få med meg kva dei snakka om då, då eg var svært facsinert over det veldig synlege kameraet dei hadde. Dei brukte eit vanleg "proff"kamera i botnen av ei veske med hol til kameraobjektivet. Var sikkert 10-15 cm bredt og 7-10 cm høgt hol som solskjermen stakk ut av.
Sitat av PocketRocket Vis innlegg
Blei sjølv forsøkt lurt av Bingobanden i Bergen i sommar! Klarte ikkje å få med meg kva dei snakka om då, då eg var svært facsinert over det veldig synlege kameraet dei hadde. Dei brukte eit vanleg "proff"kamera i botnen av ei veske med hol til kameraobjektivet. Var sikkert 10-15 cm bredt og 7-10 cm høgt hol som solskjermen stakk ut av.
Vis hele sitatet...
Sikker på at de var "legit" Bingobanden? Hørtes jo helt idiotisk ut...