Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1175
Hva er synes dere om den nye kanalen Viasat 4?

Selv synes jeg det er en bra kanal, ikke så altfor lenge reklamepauser, gode filmer (f.eks. The Unbreakable på torsdag og The Day After Tomorrow som gikk på lørdag) og gode serier.
Dette synes jeg er bra filmer for en reklamedrevet kanal.
For ikke å snakke om at dem viste landskampen mellom Moldova - Norge
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Hva mener du med at det er bra filmer for en reklamedrevet kanal? Bruker de reklamedrevede kanalene å ha dårligere filmer enn de som ikke er det?

Min erfaring med viasat 4 er hvertfall bra, har sett landskampen på lørdag og igår var det dexter (sett før) etterfulgt av 2 episoder av entourage (sett før med dog like genialt). Virker som det er en god ansiktsløft fra gamle ztv-norge hvertfall.
Sitat av tnt
Hva mener du med at det er bra filmer for en reklamedrevet kanal? Bruker de reklamedrevede kanalene å ha dårligere filmer enn de som ikke er det?
Vis hele sitatet...
Ja.
De reklamedrevede kanalene pleier å vise eldre filmer og av og til dårlige filmer (etter min mening). Men som oftest viser de gode filmer.

Men det var min mening, kanskje dere mener noe annet.
Sitat av Spiralgalakse
Ja.
De reklamedrevede kanalene pleier å vise eldre filmer og av og til dårlige filmer (etter min mening). Men som oftest viser de gode filmer.

Men det var min mening, kanskje dere mener noe annet.
Vis hele sitatet...
Det er helt opp til hver enkelt kanal, det har ingenting med at de sender reklame eller ikke.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg tror ikke (vet) problemet er at kanalen er reklamedrevet. Men det er det at den når ut til et større publikum. tv2, nrk og tv3 feks. De får ikke lov å vise filmene så tidlig som canal pluss, tv1000. Dette er på grunn av at de ikke vil ødelegge dvdsalget så mye.
Er vel strengt tatt mer naturlig å spørre om hva man syns om den nye NRK3 kanalen og FEM ("TVNorge 2"), disse er jo nye. Viasat 4 er jo bare en ansiktsløftning og endring, noe ZTV har gjort før...

Dessuten vil jeg argumentere mot at reklamefinansierte kanaler ikke viser gode filmer, TV3 viser mye bra, samme med TVNorge. Dessuten er det naturlig å tro at de viser litt "ekstra" i startfasen for å få seere...
Jeg synes det Viasat 4 viser nå for tiden er bra, uansett om de gjør det bare for å flere seere i starten eller ikke. men hvertfall mye bedre enn ZTV
Vanskelig å si noe utfyllende etter så kort tid, men de skulle f**n meg hatt rødt kort for å kansellere Simpsons kl 19!

Hvorfor ødelegge et perfekt system, med Simpsons kl 18 (tv3) og 19 (ztv)?
Fra nå av blir det vel 2 episoder simpsons fra 18.55 på Visat 4 så vet ikke helt hva du klager på Holmiz.
Sitat av trulsH
Fra nå av blir det vel 2 episoder simpsons fra 18.55 på Visat 4 så vet ikke helt hva du klager på Holmiz.
Vis hele sitatet...
Ikke umulig at jeg klager feil her, men sist jeg sjekka tv-programmet til V4 var Simpsons satt opp kl 14.55...? Og da med 2 episoder om jeg husker rett. Stemmer det så er jo det altfor tidlig for middag med Simpsons på tv
http://www.viasat4.no/component/opti...s/Itemid,1099/

Er vel rett og slett times maraton med Simpsons to ganger om dagen da. Sånn at det som vises mandag kveld, også vises tirsdag på dagen.
Sitat av trulsH
http://www.viasat4.no/component/opti...s/Itemid,1099/

Er vel rett og slett times maraton med Simpsons to ganger om dagen da. Sånn at det som vises mandag kveld, også vises tirsdag på dagen.
Vis hele sitatet...
Takker! Stemmer dette trekkes mitt røde kort tilbake. Jeg sjekka tv-programmet på text-tv (lazy som en er) og der så det helsvart ut. Men de viste ikke Simpsons i går kveld kl 19 (mandag), og det er nok noe av grunnen til skuffelsen.

Edit: Serien var Stargate SG-1, og vil ikke fornærme noen så postering endret.

Anyhow, bring back Simpsons og jeg er ever happy!

Og takker for info, det ser lovende ut
Sist endret av Holmiz; 11. september 2007 kl. 00:56.
Sitat av devotio
Er vel strengt tatt mer naturlig å spørre om hva man syns om den nye NRK3 kanalen og FEM ("TVNorge 2"), disse er jo nye. Viasat 4 er jo bare en ansiktsløftning og endring, noe ZTV har gjort før...

Dessuten vil jeg argumentere mot at reklamefinansierte kanaler ikke viser gode filmer, TV3 viser mye bra, samme med TVNorge. Dessuten er det naturlig å tro at de viser litt "ekstra" i startfasen for å få seere...
Vis hele sitatet...

FEM, er jo en jentekanal, så den vil jo på en måte utelukke 50% av tv seerne, har søkt etter den her , men ikke funnet den, gjør ikke så mye, jeg liker både nrk3 og Viasat 4, har sett strålende filmer på begge den siste uka, og at Viasat valgte å ikke kutte simpsons og seinfeld er bra.
nå som det nye bakke nettet åpner for flere kanaler, tror jeg vi har en lys tid i møte, med masevis av privat eide kanaler som kommer til å dukke opp som paddehatter (og sikkert forsvinne like fort) noen som husker Metropol? syntes den kanalen viste endel kule ting.
Syns det er en ganske bra kanal, men de viser vel mange av de samme seriene som gikk på Ztv?
Sitat av kenny
FEM, er jo en jentekanal, så den vil jo på en måte utelukke 50% av tv seerne, har søkt etter den her , men ikke funnet den, gjør ikke så mye, jeg liker både nrk3 og Viasat 4, har sett strålende filmer på begge den siste uka, og at Viasat valgte å ikke kutte simpsons og seinfeld er bra.
nå som det nye bakke nettet åpner for flere kanaler, tror jeg vi har en lys tid i møte, med masevis av privat eide kanaler som kommer til å dukke opp som paddehatter (og sikkert forsvinne like fort) noen som husker Metropol? syntes den kanalen viste endel kule ting.
Vis hele sitatet...
50%? vil heller si 65% - Hvertfall iom at det er en god del gode mannfolk som liker å se på tv!