Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1782
Etter første sesong har CBS bestemt seg for å ikke vise flere episoder av Jericho.

Mer info her her.

Jeg mener dette var et bra show og var på en bølgetopp nå ved sesongslutt. Hvorfor vil de fjerne et show som dette? Ser på torrentsider at det ikke er like populært som andre storserier, men jeg vet om mange som ser det. Nå som det har begynt i Norge har det også fått mer PR -> flere folk laster ned.

Noen andre som mener CBS bør fortsette med showet? Er det eventuelt andre kanaler som kan sende?

For dere som vil, her kan dere sende feedback til CBS om dette her.

Håper folk er enige

EDIT: Skriveleif
Sist endret av petray; 19. mai 2007 kl. 11:59.
:O

Den serien var jo en av de beste jeg har sett på lenge. Utrolig trist om den ikke fortsetter. Digga spesielt settingen. Minner meg om Fallout.
Beste serien på lenge,

settingen var god ja, bedre en prison break og lost, min mening ivertfall
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av petray
Nå som det har begynt i Norge har det også fått mer PR -> flere folk laster ned.
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg engang hørt om serien, men jeg tviler på at det at det går i norge, og 163 nordmenn har lastet ned et par episoder hver overbeviser CBS om å lage en ny sesong.
Sist endret av Cheroxx; 19. mai 2007 kl. 18:48.
Trådstarter
Sitat av NirvanaPadda
Nå har ikke jeg engang hørt om serien, men jeg tviler på at det at det går i norge, og 163 nordmenn har lastet ned et par episoder hver overbeviser CBS om å lage en ny sesong.
Vis hele sitatet...
Hvertfall en del folk på NTNU som følger med på serien, men mulig ikke folk gjør det andre steder.

Her er beviset for at det går i norge. I dag går episode nummer 7. Tror dere det hadde vørt teoretisk mulig for tv2 å kjøpe opp sesong 2 uten av den hadde blitt vist i USA?
Sitat av petray
Tror dere det hadde vørt teoretisk mulig for tv2 å kjøpe opp sesong 2 uten av den hadde blitt vist i USA?
Vis hele sitatet...
Nei, på ingen måte. Det finnes ikke noen sesong 2 å kjøpe opp. CBS la ned serien pga. dårlige tall. Det er veldig tøft for en serie og overleve første sesong, burde være glad det ble så mange episoder som det ble. Er ikke overrasket over at serien ble lagt ned. De fleste skuespillerne var svake, eneste som holdt serien gående, var at man ikke viste hva som hadde skjedd, hvem som sto bak osv. Men når det begynte å bli oppklart, så trur jeg flere stoppet å se.

Synes ikke dette er noe tap sån sett. Så serien bare for å se på. Godt driv i starten, men skuespillerne og dårlig fremgang i storyen gjorde det kjedelig. De vinklet bort det store bildet, og satset på drama blandt enkeltpersoner. Feil vei å gå spør du meg.
Trådstarter
Sitat av SalkiN
Nei, på ingen måte. Det finnes ikke noen sesong 2 å kjøpe opp. CBS la ned serien pga. dårlige tall. Det er veldig tøft for en serie og overleve første sesong, burde være glad det ble så mange episoder som det ble. Er ikke overrasket over at serien ble lagt ned. De fleste skuespillerne var svake, eneste som holdt serien gående, var at man ikke viste hva som hadde skjedd, hvem som sto bak osv. Men når det begynte å bli oppklart, så trur jeg flere stoppet å se.

Synes ikke dette er noe tap sån sett. Så serien bare for å se på. Godt driv i starten, men skuespillerne og dårlig fremgang i storyen gjorde det kjedelig. De vinklet bort det store bildet, og satset på drama blandt enkeltpersoner. Feil vei å gå spør du meg.
Vis hele sitatet...
Ok. Takk for fint innlegg! Litt enig i det med skuespillerene. Men jeg syns denne serien hadde funnet en bra tone mellom drama og action. Derfor var det en serie som kunne vart over flere sesonger, i motsetning til andre som har klart mer en 1 sesong.
Satans forpulte jævla idioter som gjør dette gang på gang, dette er den andre kongeserien jeg har fulgt slavisk med på som blir lagt ned, først Surface og nå dette, noen trenger å putte en kule i panna på kukene i statene!
Jeg har nå sett alle episodene, og elsker hele driten. Jeg synes det er synd om de må avslutte.

Leste dette:
"We Fight to keep our show on the air!

Kind of ironic that Jericho fights for it to stay alive, and we fight to keep the show going."
Sist endret av boblesaft; 19. mai 2007 kl. 20:54.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er avslutningen "avsluttende"? Eller forventer man mer? Orker ikke se en serie som ikke har noen avslutning og heller ikke kommer til å få det.
Sitat av ztaale
Satans forpulte jævla idioter som gjør dette gang på gang, dette er den andre kongeserien jeg har fulgt slavisk med på som blir lagt ned, først Surface og nå dette, noen trenger å putte en kule i panna på kukene i statene!
Vis hele sitatet...
Det er vel blitt en generell regel at dersom serien er bra, blir den kanselert så fort som overhode mulig. Jeg har sett de 12-13 første episodene, men da sluttet jeg. Det luktet kancelering og da orket jeg ikke å invistere mer tid i serien. På tross av det faktum at den var anderledes og rimelig underholdende ...

Som noen allerede har påpekt så er første sesong den vanskeligste sesongen, dersom serien bare overlever den så er de nesten i mål. For meg er det f.eks. et under at serier som «Ghost Wisperer» får lov til å plage TV-publikum, men det virker som om den serien har flere fans enn Jericho ...
Det er en av de beste seriene jeg har sett på lenge. Har sett til og med episode 22. Hva er vitsen med at Tv2 skal starte å sende sesong 1 vis det ikke finnes flere?
Trådstarter
Sitat av Boozler
Det er en av de beste seriene jeg har sett på lenge. Har sett til og med episode 22. Hva er vitsen med at Tv2 skal starte å sende sesong 1 vis det ikke finnes flere?
Vis hele sitatet...
Tv2 visste jo ikke dette da de kjøpte serien. Hører rykter om at de skal lage et par episoder til, for å avlsutte alt. Håper på det beste
Plottet i serien er knall(ok, deler av plottet er knall), skuespillerne er ræva(til tider er de ok), klippingen er til tider irriterende dårlig. Og serien har enda ikke enda fått noe avslutting(noe den forhåpentligvis får).
Samme som skjedde med Invasion hvis noen husker den. Tror den gikk
på tv norge. Men de laget ikke en slutt på invasion, men håper slutten av
Jericho blir bra! Digg serie!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser ut som det blir en sesong to allikvel CBS caves, Jericho lives
Trådstarter
Dette er supert
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Nettop sitt første episode av Jericho (scene release er ute). Må si at de klarer enda å holde oppe den samme stemningen i sesong 2, men jeg føler det blir litt slapt, kan jo ha litt å si at det var over et halvt år siden sist episode jeg så da. Men å bare ha sitt en av de tre episodene som er ute så håper jeg inderlig at Jericho kommer til å fortsette mer en 7-8 episoder.
jeg så nettop de 2 første episodene på tvliveshows.com. men de hadde ikke den tredje der, er det noen som vet noen andre steder jeg kan se den? forsøkte foresten å laste den ned, men det har skjed noe kuk med utorrent så det funker ikke..

Edit: glem det jeg fant den på www.free-tv-video-online.info
Sist endret av fuckface; 15. januar 2008 kl. 23:45.