Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1120
Heisann, jeg for litt siden ut en link til en sang som en kompis hadde laget. denne har vi nå laget musikkvideo for =)

sjekk den ut , gi meg kritikk. hadde vært fint =)

http://www.youtube.com/watch?v=rMvBN...layer_embedded
takk noen som kan komme med litt mer utfyllende kritikk ? hva kunne jeg gjort bedre?`
Kul video.
Eneste jeg ikke liker er den konstante ufokuseringen.
Greit nok at det er en kul effekt, men når den brukes på annen hvertklipp får jeg vondt i øynene da jeg hele tiden må finne fokus igjen.
Tydelig at du vet hva du driver med! Flott dynamikk og bevegelse gjennom hele filmen (spesielt på 0:55) Likte også veldig godt at du brukte litt unormale kamerabevegelser, for eksempel ved 1:08. Eneste jeg sitter å er litt usikker på, er om så mye blur-effekt var sinnsykt tøft, eller litt for slitsomt i lengden.
Veldig god kvalitet, og kul filming. Men det ble utrolig ensidig, og dermed kjedelig. Fikk liksom ikke lyst til å se den ferdig.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
- Bruken av liten skarphetsdybde er overdreven, jeg blir lei etterhvert. I begynnelsen er det også _for_ uskarpt.
- En del som rører seg i bakgrunnen, biler og mennesker. Forstyrrer bare.
- 2:22 - Det er en klar overgang i sangen, men det skiftes ikke til nytt bilde. Veldig merkbar, men lett å fikse ved litt klipping i ettertid.
- 95% av tiden ser vi samme fyr, overkropp og oppover som vifter med armene. Kjeeeedeeeliiiiiig! Film noen andre (folk som synger i bakgrunnen? Får aldri sett dem jo!), film at han gjør noe (kjører bil/flyr/leker i sandkassa/whatever. Bare gjør noe!), synger i mikrofon, synger forklarende til en eller annen barnehagepjokk.
Takk for kritikk =)

skal ta dette til meg , og gjøre noe annderledes når jeg får en ny sjanse =) som er om ikke så altfor lenge, om alt går som planlagt = )

Takk for all positiv og konstruktiv kritikk, jeg tar dette til meg.
og gjør noe med det i den neste musikkvideoen vi skal lage, som er om ikke så altfor lenge =)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ikke verst, ser veldig "The Voice" ut.
Norskehesten
Alden's Avatar
i noen klipp så ser han inn i "feil" kamera følte det ble litt sånn tabbe shot som når du ser programledere snakker i feil kamerea.
Mye er nevnt, men jeg kan ihvertfall belønne deg med KP og litt utdypning! Som El_Siesta sier ser den veldig "The Voice" ut, selvom jeg selvfølgelig blar rett forbi den kanalen.

Pros: Høy kvalitet, god typisk pop-klipping, myke bilder, godt bruk av naturlig og kunstig lys.
Cons:
- Fokuseringen fungerte bra og var spennende de første... 30 sekundene, men etter det ble jeg stadig mer irritert av inn/ut av fokus hele tiden. Har du brukt AF-motor? Det var ihvertfall veldig mye focus-hunting til tider.
- Veldig ensidig. Musikken er veldig lik mye pop-musikk nå om dagen, og slik ble bildene dine mot slutten også. Han står jo i den undergrunnen hele tiden, eller så sitter han på trappen. Det trengs definitivt variasjon, både på location og utsnitt.
Sykt bra!
likte måten det ble fremstilt på. Bakgrunn, kameravinkler osv

thumbs up!!
du har ikke behov for noe lang avhandling her... Dette er pop gull rett å slett! fortsett med akkurat det her og ta over vg lista, liksom :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Takker for mye kritikk, tar det til meg.

vi har nå fått tilbud fra bankmenn om å lage musikkvideo for dem. blir en mye større utfordring da de vil ha noe av det samme som denne. =)

blir også en ren underholdning musikkvideo siden låta er av et litt annderledes slag. det blir 0kr budsjett med grimaser i fisheye . litt som busta rhymes i hustlas anthem.. noen tips ?