Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1033
Har hivi ihop noe syrerock/stonergreier på www.myspace.com/askaret. Fint om dere sjekker ut og kommer med KONSTRUKTIV kritikk
Bare meg eller hopper du litt inn å ut av takten ?
Fet sang uansett Fet Mason\Morrison'ish vokal
Sikkerhetsklarert
Sitat av Mrlarsen
Bare meg eller hopper du litt inn å ut av takten ?
Fet sang uansett Fet Mason\Morrison'ish vokal
Vis hele sitatet...
Er nok i takt hele tiden, men eksperimentert litt med tromme"riffet" slik at man på en måte faller litt ut av rytmen innimellom.
Bra konsept, hvirkelig.

Men savner litt bedre kvalitet, og kanskje en smule klarere vokal. Har hvirkelig problemer med å oppfatte teksten.

Men ellers veldig bra! Stå på, håper og se mer av arbeidet ditt der
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
14 0
Sitat av Pjukern
Er nok i takt hele tiden, men eksperimentert litt med tromme"riffet" slik at man på en måte faller litt ut av rytmen innimellom.
Vis hele sitatet...
correctumundo

"Men savner litt bedre kvalitet, og kanskje en smule klarere vokal. Har hvirkelig problemer med å oppfatte teksten."

Valgte å gå for fyllvokal, så det at det er utydelig er ett virkemiddel:P
Hvorfor åper du sangen med et stort rap?
Sitat av lolidude
Hvorfor åper du sangen med et stort rap?
Vis hele sitatet...
Tror nok det er at han har tatt opp en rap, men spiller den av i "slo-mo". Er ikke sikker~
lukter platekontrakt :O
Lignet litt på Tool spør du meg :P
Trådstarter
14 0
Sitat av lolidude
Hvorfor åper du sangen med et stort rap?
Vis hele sitatet...
hehe er sånn lyd du lager om du slipper luft sakte ut og strammer stemmebandene litt:P

Sitat av Paniel
lukter platekontrakt :O
Vis hele sitatet...
hehehuffda, kansje jeg må lage noe særere da:P

Sitat av Incogn1to
Lignet litt på Tool spør du meg :P
Vis hele sitatet...


Takkar og bukkar
Næmmen dette er jo fetere enn det meste musikklinja her i byen har prodda! Hahha!

Dette var faktisk imponerende bra må jeg si. Likte doom stemninga over det, dette er absolutt noe jeg kunne kost meg med på en mørk kveld.

Likte forresten veldig godt at vokalen var så grumsete at jeg ikke hørte hva han sa. Teksten er sikkert så spaca uansett at det ikke er noe nøye
Sist endret av Mowie; 26. juni 2008 kl. 15:49.
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Var det et bongtrekk jeg hørte på starten?