Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1513
Hei.
Min nokia n86 blei stjålet for en stund siden, og jeg skal kjøpe ny tlf.
Jeg var igrunnen fornøyd med nokiaen, den hadde det jeg trengte og litt til.
Kamera var bra (for å være mobilkamera), jeg brukte den som mp3 spiller og lydkvaliteten er og godkjent etter litt tukling med eq. Den var solid, litt tung og stor dog, men byggekvaliteten var upåklagelig. Skjermen var av herdet glass, så riper var heller ikke ett problem, og den var stilren.
Egentlig er det ingen grunn for å ikke kjøpe den igjen, men jeg har sett lit på SE W995. Den var aktuell før jeg kjøpte nokiaen og.
Men hvordan er kamera, byggekvaliteten og ikke minst. Får skjermen lett riper?
Er mp3 spilleren bra? Og hvordan er batteri levetiden på den?
Nokiaen er en strømsluker, måtte lade den hver andre dag. Litt plagsomt.

Noen som kan guide med gjennom mobiljungelen? Er det andre tlf som kan konkurrere med disse 2 jeg har nevnt?
Mobilen skal ikke være låst til operatør, så prisen bør helst være under 4k.

Tnx for hjelp.
Ripefri mobil med kanonbra batteri som tåler en støyt eller to?
http://www.polyphonicwizard.com/phoneguide/3510.jpg
I mangel på noe slikt: http://www.gsmarena.com/nokia_6250-13.php kjøpte jeg iPhone m/InCase Protectice cover.
Sist endret av fxxked; 6. februar 2010 kl. 20:10.
Kjøpte meg Sony Ericsson W995 tidlig på høsten en gang.
Så rett etter jul ble den stjålet, og fattern bestemte seg 2 veker senere at han skulle kjøpe meg en ny mobil, hvilken som helst bare under 4k.
Og valget ble? Jo, det ble W995 igjen. Den er DIGGBAR!
Perfekt størrelse på skjerm, bruker sann screen protection (gjennomsiktig plast ting over skjermen, som ikke synest i det hele tatt), er Walkman telefon så lyden er jo PERFEKT. 8,1 megapixler kamera med blitz, 8GB minnekort, <333333333
Anbefaler på det sterkeste!

og ikke minst, kåret til årets mobiltelefon i 2009
Har selv hatt en w995 siden juli 09 , og bruksmessig er den helt suveren, den har alt og enda litt til, men den får lett riper i skjermen og min ser ut som den er pusset et par sekunder med sandpapir. Jeg har den i lomma på jobb/skole (mekanisk) og har ofte mye annet i lomma med den. Den er meget solid, har mistet den i gulvet x antall ganger og den funker fint enda. Eneste jeg har å utsette på min egen er at minnekortet har begynt å tulle litt, plutselig finner den ikke filene av en eller annen grunn, og den vil ikke lagre nye ting.

kammerakvaliteten er grei syntes jeg. Den vil ikke måle seg med et digitalkamera, men tar helt greie bilder!

Batteritiden er herlig, må ikke lade den før etter 5-6 dager om jeg bruker den til et par samtaler til dagen samt sjekker klokka når enn det måtte trengs. Om den er i hektisk aktivitet dag ut og dag inn så går batteriet på 2-3 dager.
Sist endret av Polmen; 6. februar 2010 kl. 20:30. Grunn: overbruk av komma