Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 705
må ha en ekstern hdd, når jeg snart ska ta med meg laptopen til forcen. så litt på denne, som var billig, og har en del lagringsplass, men det er bare fire erfaringer åpå hw.no , derfor spør jeg om noen flere. fire erfaringer kan fort vise feil..
Hvilken "denne"?
Allah, m|x. Krag her. JEg hadde en 160 gb ekstern Maxtor som du kanskje husker. Vel... 8 mnd eller noe sånt så klikka'n... Visstnok et ganske vanlig maxtor problem.

Kjekt i militæret?
har en 200 gb extern maxtor one tuch. funker flesk. men firewiren på den røyk.. ellers genialt ting
m|x
m|x's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Angry
Allah, m|x. Krag her. JEg hadde en 160 gb ekstern Maxtor som du kanskje husker. Vel... 8 mnd eller noe sånt så klikka'n... Visstnok et ganske vanlig maxtor problem.

Kjekt i militæret?
Vis hele sitatet...
det er det jeg har fått ut ifra det lille jeg har lest. derfor er jeg litt usikker. lar det gå en dag til før jeg bestemmer meg for å se om det kommer noen andre innvendinger. det er sikkert så mye billigere enn alle konnkurenter for en gurnn.

offtopic: helt greit i forcen. passe sliten etter en tre timers mars i dag. for å si det sånn, det er ikke noe jeg er vant med


edit: eventuelt denne?
http://produkt.hardware.no/vis_produ...roduct_id=3353
Sist endret av m|x; 7. september 2004 kl. 19:03.