Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 743
Noen som kan fortelle meg ossen jeg kan sende et bilde til hotmail kontoen min?

PÅ k-700i var det bare å opprette en mms og sende til e-posten.

Mens på D-500 må man opprette noe epost innstillinger? Noen som vet hvordan? (har d-500 som u sikkert skjønner)

MvH Joachim
Send mms som epost, legg med bildet som vedlegg .
Sokkull's Avatar
Trådstarter
Får det ikke til å funke

Fikk det til.
kanskje en fordel å skrive hva du gjorde slik at andre kan bruke det til hjelp senere?
Ja, sliter med det jeg også.. Hva gjorde du?
Sokkull's Avatar
Trådstarter
Tok å opprettet en mms og istedet for å sende til tlf nr skriv jeg inn e-posten min

MvH Joachim
Eller så kan du bare setteopp pop3 klienten som D500 har og sende bilder med den. Da kan du sende større bilder og flere om gangen. MMS støtter så vidt jeg husker ikke bilder som er tatt i max kvalitet/oppløsning med telefonen.
Jeg har en siemens M65 med netcom abb. Jeg gikk på netcom.no, logga inn på minside, oppretta en e-post-konto, og trykte på "send oppsett til min telefon". ..og da fikk jeg en datamelding på telefonen, og da var det bare å trykke på "aktiver" så funka det
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av *Joachim*
Noen som kan fortelle meg ossen jeg kan sende et bilde til hotmail kontoen min?

PÅ k-700i var det bare å opprette en mms og sende til e-posten.

Mens på D-500 må man opprette noe epost innstillinger? Noen som vet hvordan? (har d-500 som u sikkert skjønner)

MvH Joachim
Vis hele sitatet...
Er jo helt vanlig mail-oppsett da.. Porter og serveradresser.. Ikke no hokuspokus.
Jeg fant ikke tak i POP ol. til .net så du kan ikke sende FRA hotmail. Men jeg vet ikke om det var det du mente..
Sokkull's Avatar
Trådstarter
Tok å opprettet en mms og istedet for å sende til tlf nr skriv jeg inn e-posten min

MvH Joachim (dvs at jeg har finni ut det jeg lurte på)