Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 466
Har en creativ Zen 2gb (bilde), nå i dag tidlig når jeg skulle slå den på, så ville den rett og slett ikke. Har prøvd alt fra å plugge den til pcen til å bli skuffa og sur.

Den fungerte jo helt fint for under 12 timer siden, spilte musikk helt greit og hadde ingen problemer, men nå etter at jeg våknet opp fungerer den ikke, den har ikke falt ned fra noen sted, eller blitt tråkket på eller noe slik da den har ligget stille på en pult i hele natt.

Noen som veit hva feilen er?
Du kan prøve å bruke recovery tool. Jeg har aldri testet dette, men virker som det skal funke ganske greit hvis mp3-spilleren ikke vil skru seg på eller har fryst seg.

http://www.creative.com/products/mp3...rRecoveryTool/
Stikk en nål inn det lille hullet slik at den reseter seg, så oppdaterer du den hvis du ikkje har gjort det.. Før Zen blir oppdatert fryser den seg temmelig ofte, men det forbedrer seg etter oppdateringen..