Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1030
Jeg og en kamerat har tenkt til å spille generals over hamachi.
Vi har funnet hverandre og alt sånn inne på spillet men når vi prøver å gå inn på gamen som den andre har lagd får vi denne feilmeldingen

"Game has detected a mismatch. Thus means the multiplaer game has lost synchornization data between the players. it is possible that your opponent has modified his version and you may want to include him on your ignore list".

btw vi har bege samme versjon 1.0

takk på forhånd !
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Og har noen av dere en crack installert ?
ja jeg har instalert crack, og han har instalert med orginal cd.

hjelper det om han legger inn crack også?

Sitat av AtXbYeA
Og har noen av dere en crack installert ?
Vis hele sitatet...

ja jeg har instalert crack, og han har instalert med orginal cd.

hjelper det om han legger inn crack også?

nå har han også lagt inn crack, så nå åpner vi begge spillet med crack men får den samme mld.
har du lånt kompisen din sin serial?
Veldig basic, men dere har ikkje samme CD-key? Og dere lyser begge grønt på Hamachi? Google rask rundt på det - vet at noen Hamachi ver. har problemer med noen spill.. Personlig måtte jeg "Nedgradere" Hamachi til en tideligere ver. for å få spille Company of Heroes over den.. Lykke til
Ta over generals.dat, game.dat og exe-fila fra en av dere, slik at dere får de samme filene. Det funker på LAN.
Det blir samme feilmelding om dere har forskjellig versjon
Testet det som står her. Jeg og en til testet og dele hele mappa (både generals og zero hour) slik at begge hadde alt 100% likt. Det som skjedde da var at jeg ble defeated etter ca 30 sek. Testet med at jeg lagde game, og han lagde game. Noen tips?
Sitat av sandkasse
Testet det som står her. Jeg og en til testet og dele hele mappa (både generals og zero hour) slik at begge hadde alt 100% likt. Det som skjedde da var at jeg ble defeated etter ca 30 sek. Testet med at jeg lagde game, og han lagde game. Noen tips?
Vis hele sitatet...
Prøv å legg inn en ny crack. Bruk samme begge to. Er kjent at Generals Zero Hour gjør dette med crack. Vanlig Generals har jeg derimot aldri hatt problemer med.
Testet det som står her. Jeg og en til testet og dele hele mappa (både generals og zero hour) slik at begge hadde alt 100% likt. Det som skjedde da var at jeg ble defeated etter ca 30 sek. Testet med at jeg lagde game, og han lagde game. Noen tips?
Vis hele sitatet...
Det holder nok med å bare gi han cracken mulig dere fikk lik serial elns der.
har dere samme versjon?
samme serial kansje?

hadde mye problemer med det der selv, men det va på grunn av samme serial og en anne gang på grunn av forskjellige versjoner.
Bruk den versjonen som ble lastet over lan, og bytt serial på den ene. Da bør det funke, men mulig du trenger en reinstall. Serial-changer finner du på google
har ikke samme serial heller, men kan prøve å bytte versjon på hamachi som det står litt oppover her.