Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 810
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Skulle installere Unreal Tournament igjen etter at jeg hadde formatert hele PCen og partisjonert den fra scratch. Jeg finner aldri CD-ene mine så jeg lagrer dem som ISO-filer for så å kjøre dem senere, hvis jeg trenger dem. Etter at jeg oppdaterte til SP3 nå, så vil ikke PCen ISO-filen pga. en DLL-fil.

Dette er feilmeldingen jeg får:

---------------------------
setup.exe - Ugyldig bilde
---------------------------
Programmet eller DLLen XFiler\Spill\UnrealTournament\system\Window.dll er ikke et gyldig Windows-bilde. Kontroller dette mot installasjonsdisketten.
---------------------------
OK
---------------------------

Så prøver jeg "regsvr32 XFiler\Spill\UnrealTournament\System\Window.dll", og får:

---------------------------
RegSvr32
---------------------------
XFiler\Spill\UnrealTournament\System\Window.dll er ikke en kjørbar fil, og ingen registrerings-
helper er registrert for denne filtypen.
---------------------------
OK
---------------------------



Noen som kan tilby hjelp?
Først prøv å reinstaller spillet

Dermed vil jeg anbefale å bruke alcohol 120% og filformatet .mdf ovenfor .iso, da jeg har hatt problemer med spilling fra iso filer før.
dll-files
prøv å sleng inn den du på stedene du får feilmeld på den..

Edit: Skriveleif
Sist endret av Lanjelin; 26. mai 2008 kl. 10:49.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Trådstarter
Installerer det ferskt på en nyrensket harddisk. Har ingen ting å "reinstallere".

Prøvde å erstatte Window.dll, men da fikk jeg feil med Core.dll
Da kjører vi på med core.dll også?!
Tho, er ikke sikker på om den vil fungere..