Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 586
Siden pcen min for øyeblikket er EKSTREMT fucka, så får jeg ikke åpnet MSN.
Siden ikke dette funket tenkte jeg at jeg skulle prøve Web-Messenger..Men da jeg prøver å logge på for jeg denne beskjeden:

Popup-blokkering er oppdaget.
Webleseren må tillate popup-vinduer for at du skal kunne bruke Web Messenger. Hvis du vil ha informasjon om hvordan du tillater popup-vinduer, kan du lese instruksjonene for programvaren for popup-blokkering.

Finner ikke noen instrukser så lurer på om noen kunne hjulpet meg litt?
Hvilken nettleser bruker du? Har du brannmur? Norton Internet Security?
Hold inne CTRL, ALT eller SHIFT når du trykker på url til WebMSN. Da vil popupen mest sansynlig bli tillatt og du vil få opp det vinduet du vil.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Du har Service Pack 2 fra microsoft inne? Da har de en egen liten slik popup stopper innebygget. Denne kan deaktiveres for enkelte sider, da har du en gul bar som kommer ned i selve IE under url vinduet. Ellers kan den deaktiveres fra Internet options -> Privacy. Der nede står det noe som heter popup blocker
Trådstarter
59 3
Har Norton Internet Security, men Norton Anti Virus har utløpstiden gått ut..
Du prøver som magisk og croyfer sier her, og hvis det fortsatt ikke går, så går du inn på Internet Security, og deaktiverer Popupblokkering.