Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 971
Koster *** per desiliter for sirupen og lurer på om det er litt stivt, men lurer mest på hvor mye er nok? Hvis vi snakker dl vis, tror den har noe annet greier i seg også. Noen som har prøvd?
Er i polen hvor de selges over disk nå, koster 40kr for 15 stk piller og 30kr for en 100 ml flaske hvertfall så du blir hustla om det er dyrt
Sist endret av HeiG2006; 2. april 2024 kl. 14:47.
Bare kjøp heroin. same shit
Betalte 3-5 dollar pr 180ml flaske neo-codion. En flaske holdt til tre halvlitere blanda med sprite og noe mer enn tre om dagen ble ganske kvalmt. Et klesskap full av tomflasker og en mage med eskalerende mageproblemer holdt til en wakeup call
Sist endret av Bothrops; 2. april 2024 kl. 16:29.
Er dette det samme som Cosylan med samme styrke så ville jeg anbefalt 10-30 ml. Tar man mer så blir man ofte kvalm.
Duden prøvde selge meg 100ml flaske for 800 kroner haha. Søkte opp og den koster 12 Zloty på nettet, aka lommerusk. Hell nahh
Skapnarkis?Her er en relevant tråd fra 2018. Det Buzzin sier er sant, er ikke noe vits å kjøpe hostesaft bare fordi du vil ruse deg på opiater.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Skapnarkis?Her er en relevant tråd fra 2018. Det Buzzin sier er sant, er ikke noe vits å kjøpe hostesaft bare fordi du vil ruse deg på opiater.
Vis hele sitatet...
Ganske enig der altså fikse noe heroin isteden! Eller… kanskje ikke!!
Når ble dette lovlig over disk? Eller har det vært det hele tida?
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Når ble dette lovlig over disk? Eller har det vært det hele tida?
Vis hele sitatet...
Tror det alltid har vært slik.. i Polen.
I Spania får du Valium over disk (tror jeg)
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Ganske enig der altså fikse noe heroin isteden! Eller… kanskje ikke!!
Vis hele sitatet...
hadde heller tatt en tur til polen også kjøpt slik enn heroin på gata
For å faktisk svare på spørsmålet ditt så er en flaske 150mg kodein og 100-150mg er nok en grei dose å starte med (100mg kodein blir da 66ml hostesaft). Men med det sagt så hadde jeg bare droppa hele greia om dealeren din skal ha såpass mye for 150mg kodein
Sist endret av hanfrakambo; 2. april 2024 kl. 20:41.
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
For å faktisk svare på spørsmålet ditt så er en flaske 150mg kodein og 100-150mg er nok en grei dose å starte med (100mg kodein blir da 66ml hostesaft). Men med det sagt så hadde jeg bare droppa hele greia om dealeren din skal ha såpass mye for 150mg kodein
Vis hele sitatet...
Altså jeg nekter å betale så mye for 100 ml… da kjøper jeg heller god bønne.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Er dette det samme som Cosylan med samme styrke så ville jeg anbefalt 10-30 ml. Tar man mer så blir man ofte kvalm.
Vis hele sitatet...
Men hva skal man med de dosene der? Man får jo ingen rus av det
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Men hva skal man med de dosene der? Man får jo ingen rus av det
Vis hele sitatet...
Man får en mild euforisk rus. Det fikk iallefall jeg.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Man får en mild euforisk rus. Det fikk iallefall jeg.
Vis hele sitatet...
Av 15-45 mg kodein?
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Av 15-45 mg kodein?
Vis hele sitatet...
Ja.