Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 827
Ey!

jeg og en kompis skal ta beaten til en sang vi ikk er så veldig glad i å synge sangen selv på norsk, så vi lurte på hvordan vi får lasta ned sangen (kardinal offishal feat. akon - Dangerous) uten lyrikk? eller et program til MAC(helst!) som får fjerna synginga?

noe håp der ute ?
imba's Avatar
Trådstarter
var ike mye til hjelp den der da etter min mening..
Søke søke søke

Jeg puttet "Dangerous akon instrumental" inn i google og kom for eksempel frem til denne:

http://www.youtube.com/watch?v=HW3pudISi9U
imba's Avatar
Trådstarter
Takker KP til deg
Man kan ikkje fjerne "synginga" fra musikken, det er som å prøve å fjerne sukker fra en bolle - etter den er ferdigbakt..

Det du bør gjøre er å søke på "Artist - Tittel" + "Instrumental", da kan du finne noe relevant.. Eventuelt kan du google "intitle:index.of "Artist" "Tittel" "Instrumental"..

Lykketil


Edit: Too slow
Sist endret av Coldfire; 31. august 2008 kl. 23:55.
coldfire: hvis man har avansert system saa er det fullt mulig
hvordan tror du de remaker plater fra 70tallet
Sitat av mr.kilmister
coldfire: hvis man har avansert system saa er det fullt mulig
hvordan tror du de remaker plater fra 70tallet
Vis hele sitatet...
De ringer plateselskapet , og får tak i originaltapene som har et eget lydspor med bare vokalen.
Jupp. En måte å fjerne vokal fra låter er å fasevende en av kanalene og legge hele sporet i mono, men da forsvinner alt som ikke er panorert til en side.