Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 937
Har installert en la oss si tvilsomt lovlig verisjon av Nero 8.. Her krysset jeg av at jeg bare ville ha noen av featurene - og at det ikkje skulle forbindes med noen filtyper what so ever.. Nero installerer derimot alt junket sitt, og før jeg vet ordet av det åpner jeg .jpg i Nero Photoviewer og masse annet stress.. Jeg forsøker å avinstallere, men Windows kommer med feilmeldingen at man ikkje kan avinstallere når det ikkje er installert - aha..

Etter masse om og men prøver jeg dermed å slette C:/xxx/Nero filen, og fikser litt på registeret - tenker at hva nå en som er igjen kan få ligge der til neste formatering.. Prøver å installere Nero 7 - men den oppdager at jeg har Nero 8 på dataen, og nekter å installere siden Nero 8 er "nyere"..

Noen råd for å fjerne alle spor av Nero 8?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Vil tippe det ligger noen registernøkler som omhandler nero \ ahead igjen.

Prøv å gjør en grundig gjennomgang og\eller eventuelt bruk en regcleaner.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Jeg bruker et program som heter Your Uninstaller! 2008, og det skal fjerne alle spor av programmet du velger å avinstallere.
Eller er CCleaner også en god program..
Sist endret av Al Capone =D ; 18. juni 2008 kl. 17:00.
Last ned Revo Uninstaller . Den fjerner alle spor av programmer du avinstallerer...
Coldfire's Avatar
Trådstarter
Slettet alle filene som hadde noe med Nero å gjøre (lå noen gjemte i "fellesfiler"), og kjørte CCleaner på registeret.. godt over 1500 registere slettet, men kan fortsatt ikkje installere Nero 7..

Sitat av tobbe666
Last ned Revo Uninstaller . Den fjerner alle spor av programmer du avinstallerer...
Vis hele sitatet...
Prøvde.. Fikk beskjed fra Windows Installer at "Denne handlingen er bare gyldig for produkter som er innstallert".. Dette fikk jeg forøvrig før jeg slettet alle filene også - så tror ikkje det har noe med det å gjøre..

Edit: Glemte helt fase 4, nå fant Revo mer enn 5k registere, skal prøve å fjerne de og poste her..

Edit2: Funker f**n meg ikkje nå heller..
Sist endret av Coldfire; 18. juni 2008 kl. 17:11.