Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 790
er det noen som vet om spillet kommer snart... jeg har prøvd fulgt med når det skal slippes ut, men de utsetter det hele tiden... (det skulle vell komme i mars 2005 første gang jeg sjekket)
sist jeg sjekka så var det til sommeren(i USA), så det kommer vel sent på sommeren/høsten i PAL versjon
deter visstnok utsatt til november. dessverre.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Går jo rykter om at de kanselerer utgivelsen av spillet til GC og bare slipper det til NR. Noen som kan bekrefte / avkrefte?
Apropos zelda til NR: Håper man kan bruke den bevegelsessensitive "fjernkontrollen" til å bevege sverdet. Tror det kan bli passelig morsomt.
Hm, høres litt rart ut at de skal kanselere etter å ha jobbet så mye med det. (Dog, mye rart er blitt gjort tidligere i spillindustrien.)

Noen sider sier "Spring 2006", et par har datoer, 15 Apr., 6. Jun. osv.
Nintendo sier fortsatt "Release Date: 2006".

Vi får vente å se, jeg gleder meg.
shue's Avatar
Trådstarter
kommer i følge Gamezone.no lørdag 1. april, 2006
[COLOR=DarkOliveGreen]link? [/COLOR]
Første april ja, aner jeg en liten spøk? Så lenge Nintendo ikke har noen dato så tror jeg ikke noen av disse sidene er til å stole 100% på.
Sitat av helk
Første april ja, aner jeg en liten spøk? Så lenge Nintendo ikke har noen dato så tror jeg ikke noen av disse sidene er til å stole 100% på.
Vis hele sitatet...
Er vel desuten unormalt å ha release dag på lørdager så jeg støtter deg i at dette muligens er en aprilsnarr
shue's Avatar
Trådstarter
hehe du sier noe dær
Sitat av Antim0n
Går jo rykter om at de kanselerer utgivelsen av spillet til GC og bare slipper det til NR. Noen som kan bekrefte / avkrefte?
Apropos zelda til NR: Håper man kan bruke den bevegelsessensitive "fjernkontrollen" til å bevege sverdet. Tror det kan bli passelig morsomt.
Vis hele sitatet...
Spillet kommer til GC, men det spekuleres i at de vil inkludere muligheten for å bruke kontrollen til Revolution(det ryktes i at spillet vil lanseres sammen med Revolution) Og muligheten for å spille det på begge konsollene vil jo tilfredsstille begge partene.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Men da så, da er det jo greit. Meget greit faktisk.
Takk for den infoen, ble ganske lettet over å høre det.