Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1477
heisann! har kjørt igang en "serie" på nettet, om å drive en tattoveringsjappe,
og det generele rølpelivet (nei det ligner ikke på Miami Ink :P).
hadde vært veldig kult om dere ga deres meninger om hva vi kan gjøre bedre og hva som funket?

http://jadato.blogg.no/images/460811-2-1250044243877-n600.jpg



[COLOR="Red"]EPISODE 1[/COLOR]
http://i77.photobucket.com/albums/j50/Marori/Jadato1.jpg


[COLOR="Red"]EPISODE 2[/COLOR]
http://i77.photobucket.com/albums/j50/Marori/Jadato2.jpg


[COLOR="Red"]EPISODE 3[/COLOR]
http://i77.photobucket.com/albums/j50/Marori/Jadato3.jpg


[COLOR="Red"]EPISODE 4[/COLOR]
http://i77.photobucket.com/albums/j50/Marori/Jadato4.jpg
Ikke for å være stygg, men dette var overhode ikke bra, dårlig filmet, dårlig setting, altså,, dårlig. Jeg hadde dog ikke klart å gjøre det bedre selv, så allikevel litt credit til dere.

Med tanke på hvilke utstyr dere har tilgjenglig kan en ikke forvente all verdens kvalitet. Uansett litt konstruktivt skal jeg prøve å komme med: Det var litt for lite fokus på tatovering. Golfen, spesielt driving range, ble veldig fjortis og tullete, og skulle blitt kortet ned betraktelig, samt fått inn litt mer tatovering der.
je selv syntes det var bra, hehe
Skrudde av etter 6 min. Det var 6 min jeg skulle ønske jeg kunne fått tilbake
Sist endret av trauMa; 28. november 2009 kl. 23:41.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Skrudde av etter 6 min. Det var 6 min jeg skulle ønske jeg kunne fått tilbake
Vis hele sitatet...
kan være enig med deg att episode 1 sugde rævva for og si det mildt, hehe, men så satte jeg på episode 2 og vip's blei alt mye bedre, slik hadde jeg det i verfall.
Hadde jeg ikke lest første post så hadde jeg ikke skjønt at serien handlet om tatovering.

Hadde vel trodd det var en sosse serie elns.
Sitat av stec0 Vis innlegg
kan være enig med deg att episode 1 sugde rævva for og si det mildt, hehe, men så satte jeg på episode 2 og vip's blei alt mye bedre, slik hadde jeg det i verfall.
Vis hele sitatet...
ja som det er med så masse, så tok det litt tid å finne ut av forskjellige ting (som narrator, mer tattoveringer, mindre kødd, osv). episode 2,3,4 er litt mer seriøse.. kult at du likte serien!


haha sosse gutter er vi ikke :P
Sist endret av Marori; 29. november 2009 kl. 00:59.
jaG
Produktutvikler
For brå overgang fra introen til første klipp.
hehe syns det er fett jeg isso:P gleder meg til og få sett da dere ska til usa
Sitat av Marori Vis innlegg
ja som det er med så masse, så tok det litt tid å finne ut av forskjellige ting (som narrator, mer tattoveringer, mindre kødd, osv). episode 2,3,4 er litt mer seriøse.. kult at du likte serien!


haha sosse gutter er vi ikke :P
Vis hele sitatet...
Jeg kom sikkert med svært lite konstruktivt i første inlegget mitt i denne tråden, får prøve å være litt konstruktiv på et element i filmen(e).
Syngingen i introen er fengende, ja, men forstyrrende, hadde vært bedre om dette ble endret.
når det gjelder bilder av tatoveringsartistene osv i introen, syntes jeg at bilde av personene skal være mer synlig, slik det er no ser jeg nesten ingenting. Hele meningen med bildene er å introdusere vi som ser på filmen(e) om hvem de ulike artisten(e) er.
dette virket uprofft, lite gjennomtenkt, dårlig utstyr, lite oppsett og mening ? Hvorfor spør dere/du om dette på et forum som dette?
Sitat av spelley Vis innlegg
Jeg kom sikkert med svært lite konstruktivt
i første inlegget mitt i denne tråden, får prøve å være litt konstruktiv
på et element i filmen(e)
Vis hele sitatet...
syns ikke du var noe spesielt lite konstruktiv
men det at du ikke "liker" serien er liksom ikke så mye jeg kan gjøre noe med.
bortsett fra å plukke opp det du sier, og huske på det i neste episode

introen vil forandres etter 5te episode for å "fornye" litt. bedre kamera, osv.

vi har prøvd å kjøre litt mer humoren i det å drive en tattoveringsjappe.
og prøvd å ikke lage noe "forklare hit og dit" i tattovør yrket
Miami ink, La ink osv har dekket det rimelig godt. :P
Sist endret av Marori; 29. november 2009 kl. 02:40.
mad creds til fuck up videon! fet video!
Sitat av Marori Vis innlegg
syns ikke du var noe spesielt lite konstruktiv
men det at du ikke "liker" serien er liksom ikke så mye jeg kan gjøre noe med.
bortsett fra å plukke opp det du sier, og huske på det i neste episode

introen vil forandres etter 5te episode for å "fornye" litt. bedre kamera, osv.

vi har prøvd å kjøre litt mer humoren i det å drive en tattoveringsjappe.
og prøvd å ikke lage noe "forklare hit og dit" i tattovør yrket
Miami ink, La ink osv har dekket det rimelig godt. :P
Vis hele sitatet...
Hva med faktisk gå litt mer inn på tatovering i filmene,samt vise hvordan en "virkelig" tatoveringssjappe fungerer?
Jeg diskuterte med tatovøren min dette med alle ink programmene på discovery, konklusjonen kom rimelig fort, at det var rimelig uekte, det er ikke slik de fleste tatoveringsstudioer fungerer. Men det er sikkert de fleste forstår. Så gå litt inn på hvordan virkelige tatoveringsstudioer fungerer, alt fra møte av nye kunder, skissing, tatovering, betaling, fritid, hadde blitt tatt godt i mot her.

Forøvrig ville et innkjøp av kamerastativ gjort seg, det er vanskelig å holde et kamera i ro, noe som merkes ganske godt i filmene.
Sist endret av Spelly; 30. november 2009 kl. 01:25.
det du beskriver er i bunn og grunn Miami Ink, serien er ikke Larvik Ink
for meg blir det litt overanalysering, fleste "discovery channel" seriene bruker ikke stativ,
nettopp fordi litt bevegelse og zooming skaper litt moment....
vi har også bevist valgt å IKKE gå inn i "hva og hvordan" man skaper tattoveringer i tattoveringsyrket,

1: fordi det er en viss mystikk i det som isso vil gjerne viderføre (a no-no innen visse sirkler å fortelle hemmelighetene)
2: fordi vi føler at det er dekket av andre serier

det vi VIL forandre og finnjustere i fremtiden er: bedre kamera, bedre klipping,
bedre intro. prøve å skape en mer oversiktlig historie om dagene som er lettere å følge,
nå er det litt for mye hopping føler jeg. :P
Sitat av Marori Vis innlegg
det du beskriver er i bunn og grunn Miami Ink, serien er ikke Larvik Ink
for meg blir det litt overanalysering, fleste "discovery channel" seriene bruker ikke stativ,
nettopp fordi litt bevegelse og zooming skaper litt moment....
vi har også bevist valgt å IKKE gå inn i "hva og hvordan" man skaper tattoveringer i tattoveringsyrket,

1: fordi det er en viss mystikk i det som isso vil gjerne viderføre (a no-no innen visse sirkler å fortelle hemmelighetene)
2: fordi vi føler at det er dekket av andre serier

det vi VIL forandre og finnjustere i fremtiden er: bedre kamera, bedre klipping,
bedre intro. prøve å skape en mer oversiktlig historie om dagene som er lettere å følge,
nå er det litt for mye hopping føler jeg. :P
Vis hele sitatet...
Fra Larvik jo! Nais.

Men kjøp dere stativ. Grunnen til at det er håndholdt i Miami/ LA ink er jo fordi de bruker skulder cam, veldig mye lettere å holde stille.

Kanskje litt bedre lyd, mye skurring når dere skriker osv.
Er det tattis sjappa ved storgata? Larvik er nice!