Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  695 85072
Hvis du ikke finner det tviler jeg på at du greier lvl 1 en gang :P

Trykk på "Profile" elns og så trykker du på "Levels"
Sitat av Feffy
HVOR løser jeg levels ? ><
Vis hele sitatet...
http://img210.imageshack.us/img210/1779/idiotnerd7sv.jpg

Edit: The Freak var før meg der ja...
Sist endret av Rejolo; 26. mai 2006 kl. 00:55. Grunn: Treighet..:\
Hei.. Står skikkelig fast på level 17.. Hint?
da var jeg første nordmann på level 25 utenom Masticore.
dassmongo's Avatar
Trådstarter
OleJ: gratz..................................
Noen som har noe tips til lvl 10?

Sitter døn fast :S
src="www.hackordie.moo.no/levels/10/password.js"

Studer den. kan du ikke html så lær deg hvordan man lager linker
www.hackordie.moo.no/levels/10/password.js


den har jeg funnet... men kommer ikke noe vedere for "don't believe in everything you see..."
sier meg ingenting :/
Sist endret av Play4Fun; 1. juni 2006 kl. 17:56.
du er i feil fil. Les det jeg skrev over
Sist endret av dassmongo; 1. juni 2006 kl. 18:00.
Er det noe bugg mrf lvl 13 for den funker ikke som jeg vill ha den til^^

Noe tips vist det ikke er bugg?
Noen som har noen bra tips/hint til level 16? Har sett litt på det som allerede står på siden her, og på noen andre foraer men skjønte ikke så mye av denne levelen.
Det du skriver inn blir manipulert....

x=new String(x + " z");
Sist endret av dassmongo; 2. juni 2006 kl. 08:45.
"The link was incorrect!"

Får ikke regga meg altså. den meldingen kommer når jeg trykker
aktiverings-linken
klarte alt /tjuetegn)
hjalmar2K: Hva heter du på hackordie da?
hva skjer med siden?`den lar meg ikke komme inn :/ får en 403 feilmelding
Siden er oppe nå igjen. Jeg var nødt til å fikse et sikkerhetshull så jeg la ned siden litt.
Er på level 18 nå tror jeg.. Sitter rimelig godt fast..
Hva er en substring?

Edit: I love google :P
Fant svar :P
Sist endret av Snillorg; 15. juni 2006 kl. 00:33. Grunn: Fant svar på google
sliter med lvl 13 jeg:P
noen tips..jeg vet hva substring er,men jeg skjønner liksom ikke scriptet;P lol lzm:P
Har glemt passordet mitt, men så virker ikke den forgot password tingen på siden din.
haha klarte lvl 13 nå *stolt* ikke så vanskelig egentlig
men nå sliter jeg veeelig på lvl 14
hva skal jeg gjøre? :P
noen som gidder å gi tips,eller enda bedre sende et svar på pm?
jeg kjønner fortsatt ikke hva jeg skal gjøre på lv4. jeg vet ikke hva filnanvet som dere sier at jeg skal skrive inn heter også finner jeg heller ikke ut hvordan jeg finner det... hva heter filnavnet og hvordan fpr jeg det opp.

filnavnet på lvl 3 er opr001RV men fortsatt får jeg det ikke til. sitter og ser på kilde filen men står fortsatt bom fast.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Om du ikkje får det til så les du heile tråden. Og les spesielt det som står om å søke.
dassmongo's Avatar
Trådstarter
heiheihei: hvor får du opr001RV fra?
HÆæææææææææææææææææ??? Hva faen?! Ok, jeg er 100% noob i detta, kan noen gi meg en liten dytt? Bruker vanlig IE, når jeg så enter password så tenkte jeg bare hva faen? leste bare de 3 første sidene eller noe av denne tråden, gidder ikke å lese igjennom alle de andre for kanskje å skjønne noe mer, noen vær så snill gi meg et lite dytt? dette er noe jeg vil kunne.

edit: Jeg klarte lvl1!!! fy faen jeg er stolt leste noe med å lese kilden, og jeg prøvde en stund og fant ikke en dritt, plutselig så jeg bare (passwd == "easy") ***blingbling*** et lys gikk opp for meg

wow klarte lvl 2 og! ok nå skal jeg slutte å spamme for jeg driter meg bare ut uansett....
Sitat av NoiraX
HÆæææææææææææææææææ??? Hva faen?! Ok, jeg er 100% noob i detta, kan noen gi meg en liten dytt? Bruker vanlig IE, når jeg så enter password så tenkte jeg bare hva faen? leste bare de 3 første sidene eller noe av denne tråden, gidder ikke å lese igjennom alle de andre for kanskje å skjønne noe mer, noen vær så snill gi meg et lite dytt? dette er noe jeg vil kunne.

edit: Jeg klarte lvl1!!! fy faen jeg er stolt leste noe med å lese kilden, og jeg prøvde en stund og fant ikke en dritt, plutselig så jeg bare (passwd == "easy") ***blingbling*** et lys gikk opp for meg

wow klarte lvl 2 og! ok nå skal jeg slutte å spamme for jeg driter meg bare ut uansett....
Vis hele sitatet...
For det første synes JEG at det er mye bedre å bruke Mozilla Firefox Når jeg driver med dette.. Og hvis du ikke kan så mye html og javascript synes jeg Online.no lærer deg ganske mye.. det var der jeg startet med det..og nå klarer jeg det meste i script;D
Sist endret av lsrr; 26. juni 2006 kl. 03:29.
er på 3ern... ok der..... sliter jeg litt for å si det mildt... hvertfall så langt... sikkert ikke vanskelig i det hele tatt det heller, må bare finne ut hvordan jeg får lest kilden på en annen måte... ikke hjelp meg ennå! dette var litt moro....
Sitat av NoiraX
er på 3ern... ok der..... sliter jeg litt for å si det mildt... hvertfall så langt... sikkert ikke vanskelig i det hele tatt det heller, må bare finne ut hvordan jeg får lest kilden på en annen måte... ikke hjelp meg ennå! dette var litt moro....
Vis hele sitatet...
Hvis du bruker mozilla firefox skriver du "view-source:http://masticore.neonnero.com/HackorDie/?page=level3" i addresselinjen...
Sist endret av lsrr; 26. juni 2006 kl. 03:49.
hmmm.... jeg har bare opera og IE jeg... er det best å bruke Mozilla? hva heter browseren dems igjen? er det mozilla firefox?

men jo, det må da være mulig å finne kilden på en annen måte ved å bruke IE?

Vel, det funka dessuten ikke, hvis jeg skriver det kommer bare skilden til main istedet :s da skifter den fra "http://masticore.neonnero.com/HackorDie/?page=level3" til "http://masticore.neonnero.com/HackorDie/?page=main"
Sist endret av NoiraX; 26. juni 2006 kl. 03:41.
Sitat av NoiraX
hmmm.... jeg har bare opera og IE jeg... er det best å bruke Mozilla? hva heter browseren dems igjen? er det mozilla firefox?

men jo, det må da være mulig å finne kilden på en annen måte ved å bruke IE?
Vis hele sitatet...
Det er sikkert en annen måte du kan bruke i IE,men jeg har enda ikke funnet ut det..gir bare forslag jeg Trykk > >her < <for å laste ned mozilla firefox..
Jeg har allerede lastet det ned, men det du sa funket ikke
Sitat av NoiraX
Jeg har allerede lastet det ned, men det du sa funket ikke
Vis hele sitatet...
sikker på at du skrev riktig da?
her har jeg kopiert direkte fra adresselinjen
"view-source:http://masticore.neonnero.com/HackorDie/?page=level3""
der ja, nå funket det plutselig så mye rør
Sitat av NoiraX
der ja, nå funket det plutselig så mye rør
Vis hele sitatet...
forresten..hva heter du på hackordie?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette er kanskje litt offtopic, men er det noen som har klart level 2 i datasec siden?
Datasec Jeg klarer det bare ikke. Føler meg veldig n00b
jeg kom til lvl 6 på datasec.no men nå står jeg fast! leste på forumene der får å dkjønne litt mer! første gang jeg prøver å hacke i dag!(er litt stolt) kan noen hjelpe meg med lvl 6 skjønte ikke hva jeg skulle gjøre der?
kansje jeg skal begyne og se på den siden jeg har jo kommet flere levels :=) er jo bare på plass #44
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har nå slitt lenge med level 2.

Noen sier at passordet er ";D", men det er det ikke.
Jeg har lest igjennom alle de 20 sidene her, men det hjelper meg ikke.
Noen som kan gi meg en ENKEL guide på hvordan jeg skal gjøre det?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kelso
Jeg har nå slitt lenge med level 2.

Noen sier at passordet er ";D", men det er det ikke.
Jeg har lest igjennom alle de 20 sidene her, men det hjelper meg ikke.
Noen som kan gi meg en ENKEL guide på hvordan jeg skal gjøre det?
Vis hele sitatet...
Som eg og andre har sagt før: treng du ein guide, er ikkje det poeng i for deg. Du får ikkje større penis ved å greie det, og det kjem ikkje 20 blondiner i senga di om du greier det. Bruk google, lær deg html og javascript, bruk sunn fornuft, les og lær.
Har gjort level 3, 4, 5, 6 osv. for noen folk, men sliter bare med level 2.
Klarer jeg den vil det føles som at jeg har 20 blondinder i senga....
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kelso
Har gjort level 3, 4, 5, 6 osv. for noen folk, men sliter bare med level 2.
Klarer jeg den vil det føles som at jeg har 20 blondinder i senga....
Vis hele sitatet...
Level to er lettare enn dei levelane, så eg trur ikkje deg når du seier du har gjort andre. Eg sto fast/gadd ikkje bruke meir tid på rundt level 5, og level 2 var enkel.
Hva er svaret på level 2 da?
jeg må si alt frem til 7 er super enkelt da. nr 15 er den som jeg brukte lengs tid på, det er bare veldig mye jobb. må få tid til og se på dem 2 siste level nå.
sitter dønn fast på level 17
dassmongo's Avatar
Trådstarter
Kelso: Forklar meg hvordan du får du passordet til å bli ";D"
level 2 er enklere enn level 1 da... Sliter med level 3
Masticore du viste vel at alle 1337 hack'ere bruker ";D" som password :=) ,fuck nå må jeg bytte på alle pc'en her... hahhahhhhhah
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitter dønn fast på 7ern

Noen hint kanskje
Yeah...klarte den, men nå sliter jeg på lvl 15, hints plz