Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3396
Hei,

Jeg lurer kort på om søknadsfristen på samordna opptak. 15. april; betyr det at det kan søkes frem til i kveld 14/04 kl 23:59 eller til og med 15. april. Mao: kan jeg vente med i morgen før jeg søker?

Takk for svar.
Fristen er til og med 15. april. Om den går fram til 23:59 aner jeg ikke.
Samordna Opptak har søknadsfrist 14. April 23:59 akkurat før vi går over til den 15'ende.
Trådstarter
4 0
To motstridende svar her. Du er helt sikker, Krisku?
Jeg er ganske sikker på det Krisku sier, men er det ikke bedre å bare søke enn å vente på svar fra freak? (sorry, måtte bare)
Trådstarter
4 0
Sitat av Stijey Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på det Krisku sier, men er det ikke bedre å bare søke enn å vente på svar fra freak? (sorry, måtte bare)
Vis hele sitatet...
Spørsmålet er egentlig om jeg må rekke hjem til MinID-kode i tide eller om det kan vente til i morra
http://www.uib.no/utdanning/opptak/s...ordna-opptaket
Viktige datoar i det samordna opptaket ... 15. april: Siste frist for å søkje om opptak til UiB.
Vis hele sitatet...
Du kan søke i morgen også. Altså den 15.
Siste frist er ikke i dag (den 14.).
Søknadsfristen er i morgen.
15.04/11 - 23.59.
Sist endret av s1gh; 14. april 2011 kl. 21:37.
Trådstarter
4 0
Da sier vi det sånn. Takk for svar.
Case closed.

Case reopened
Sitat av s1gh Vis innlegg
Søknadsfristen er i morgen.
15.04/11 - 23.59.
Vis hele sitatet...
Er du bombesikker?

Fikk just sms fra Sonans (de sender felles sms til alle elver i blant) hvor det sto: "Hei alle sammen. Fristen for å søke på universitet går ut i kveld kl 23.59. (...)"
Som tidligere ble sagt, hvis du er usikker siden det var flere meninger her er det bedre å søke nå enn å vente. MinID kode kan man alltids få tilsendt på SMS.
Kan bekrefte at jeg fortsatt kan endre studieønskene mine enda.
Søknadsfristen er 15.april. Du kan søke frem til 23.59 om det ikke er opplyst om et annet klokkeslett. 15. april varer til 23.59......