Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1701
Hei. Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe meg denne mobilen her: http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-WILDSTELENOR.NOQ211.aspx' og jeg lurte på om det er noen som har hatt gode/dårlige erfaringer med frakt og service og sånt.
Takker for alle svar
Siden finnes ikke.

http://nettbutikk.telenor.no//App_Themes/images/4041.jpg
Sist endret av aidem; 8. juli 2011 kl. 01:36.
Telenor er en multinasjonal milliardbedrift. De er selvsagt flinke på service og hvis en person en gang skulle ha fått et bestilt produkt for seint gjør Telenor det de kan for å rette opp skaden.
kort sagt: telenors kundeservice er håpløs.....
Kjøpte selv en iphone 4 for noen dager siden. Er veldig fornøyd med de, leveringstiden var på knappe 2,5 dager, og jeg bor på vestlandet. De hadde glemt å sende ved et slikt mini-simkort så det var jo et lite minus, men det gjorde de opp igjen for i bra kundeservice. Jeg er godt fornøyd og vil anbefale de til andre.
Hvis det ikke kom tydelig nok fram så har jeg utelukkende strålende erfaring med kundeservicen. Man kommer raskt gjennom og folka vet hva de snakker om.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Off-topic, men jeg tenkte at det kanskje var litt unødvendig å lage en ny tråd.

Jeg har et Champion 0-abonnement fra Tele2. Hvis jeg skal ha ny telefon så kjøper jeg bare en tlf. uten abonnement?

Eller må jeg kjøpe med abonnement? Kanskje et dumt spm, men det får bare være.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Off-topic, men jeg tenkte at det kanskje var litt unødvendig å lage en ny tråd.

Jeg har et Champion 0-abonnement fra Tele2. Hvis jeg skal ha ny telefon så kjøper jeg bare en tlf. uten abonnement?

Eller må jeg kjøpe med abonnement? Kanskje et dumt spm, men det får bare være.
Vis hele sitatet...
Ja, du kjøper bare en mobil uten operatørlås. Da er det bare å sette inn sim-kortet .
Leveringen avhenger stort sett på posten, enhetene blir sendt samme dag som de er bestilt hvis det er mulig. Kundeservice hos Telenor er bedre enn noen andre operatører, det er liksom et av deres "selling point". De har også butikker du kan gå i om det skulle være et problem med produktet som kan hjelpe deg på lik linje som om telefonen var kjøpt i butikken.

Telefoner solgt gjennom Telenor sin egen nettbutikk er operatørlåste, slik at du enten må betale en opplåsingsavgift (600 per enhet) eller benytte deg av et Telenor-abonnement.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Hvis det ikke kom tydelig nok fram så har jeg utelukkende strålende erfaring med kundeservicen. Man kommer raskt gjennom og folka vet hva de snakker om.
Vis hele sitatet...
å nei! 37 minutter er ikke raskt. og når de spør så dumt som "har du prøvd å restarte telefonen?" selv om det er nevnt vet de ikke hva de snakker om. ja, sant scenario.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
å nei! 37 minutter er ikke raskt. og når de spør så dumt som "har du prøvd å restarte telefonen?" selv om det er nevnt vet de ikke hva de snakker om. ja, sant scenario.
Vis hele sitatet...
Så da skal man basere seg ene og alene på din ene uheldige hendelse? Og - hvis du noen gang hadde sittet på andre enden av telefonen så hadde nok du også åpnet med "har du prøvd å restarte telefonen?", ettersom brorparten av feilene har med kunden å gjøre, ikke Telenor sitt nettverk.

Du må virkelig ha truffet på et dårlig tidspunkt, jeg kan ikke huske å ha ventet i mange minuttene.
Personlig har jeg kommet fort igjennom jeg også.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Så da skal man basere seg ene og alene på din ene uheldige hendelse? Og - hvis du noen gang hadde sittet på andre enden av telefonen så hadde nok du også åpnet med "har du prøvd å restarte telefonen?", ettersom brorparten av feilene har med kunden å gjøre, ikke Telenor sitt nettverk.

Du må virkelig ha truffet på et dårlig tidspunkt, jeg kan ikke huske å ha ventet i mange minuttene.
Vis hele sitatet...
ikke bare meg. kameraten min har hatt en xperia inne tre ganger fordi den skrudde seg av hele tiden, hjalp ikke.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
ikke bare meg. kameraten min har hatt en xperia inne tre ganger fordi den skrudde seg av hele tiden, hjalp ikke.
Vis hele sitatet...
og det er telenor sin feil at sony ericssons produkt ikke fungerer ?
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
ikke bare meg. kameraten min har hatt en xperia inne tre ganger fordi den skrudde seg av hele tiden, hjalp ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt flere Sony Ericssoner, nesten alle har hatt en feil.

http://nettbutikk.telenor.no//Mobile...OR.NOQ211.aspx
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har snakket en del med Telenor kundeservice opp igjennom tiden, og kan aldri huske å ha ventet noe særlig lengre enn rundt to minutter på det meste.
Jeg må si at jeg er også svært fornøyd med Telenors kundeservice. Hvis de har gjort noen feil på faktura ordner de opp i dette med engang og er ydmyk.

Grunnen for at jeg bytter over til telenor var at jeg hadde netcom før og netcom har ikke hørt om ordet kunderservice eller orden. Netcom er det verste jeg har vært borti av kundeservice noen sinne.
tydeligvis bare jeg og de rundt meg som har dårlige erfaringer da, har nemlig aldri hatt problemer med sony ericsson selv. heller ikke uvanlig att nettet forsvinner her som det er telenor. var borte hele natta for eksempel, gjorde godt for mobilregninga mi når spotify sto og synca over 3g
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
tydeligvis bare jeg og de rundt meg som har dårlige erfaringer da, har nemlig aldri hatt problemer med sony ericsson selv. heller ikke uvanlig att nettet forsvinner her som det er telenor. var borte hele natta for eksempel, gjorde godt for mobilregninga mi når spotify sto og synca over 3g
Vis hele sitatet...
Så..du er fornøyd med at mobilnettet forsvant, slik at du ikke fikk høy internettregning pga Spotify? o.O
Sist endret av nightLook; 20. juli 2011 kl. 19:07.
Snakket med kundeservice, riktignok bedrift senest idag, og problemet mitt ble løst på omentrent to minutter.. Dårlig service? Neppe..
Telenor prøver å bøffe penger av meg og jeg er ikke den eneste som har opplevd det! og de skal være seriøse?
Sitat av zevz Vis innlegg
Telenor prøver å bøffe penger av meg og jeg er ikke den eneste som har opplevd det! og de skal være seriøse?
Vis hele sitatet...
Utdyp gjerne
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Utdyp gjerne
Vis hele sitatet...
Sender meg regninger som jeg ikke skulle hatt og skriver at det er pga internetten, det samme har skjedd med stefaren min også! i tillegg så lekker det penger ut av kontantkortet mitt, men det er muligens ikke telenor sin skyld da!
Sist endret av Awareness; 20. juli 2011 kl. 19:22.
Telenor sin kundeservice varierer alt etter hvilken person du prater med hos dem. Jeg har fått problem løst innen få minutter også. Men jeg har også fått beskjed om å gjette koden på en trådløs router for mobil bredbånd da det i følge han jeg prata med var "umulig" å sende meg en ny kode (den koden som sto på routern funka så klart ikke) .... Så ja, telenor sin kundeservice er coinflip.
Sist endret av Haagens; 20. juli 2011 kl. 19:35.