Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1121
Har en Nokia n95 8GB, om dere husker den mobilen, som jeg netopp har fått igjen etter at den ble frastjålet. Ble brukt som bevis materialet i en rettssak mot noen rumenere som hadde vært på tokt, lå der i 1 år!

Uansett så funker den som den skal, nesten. Når jeg skal spille av musikk enten det er med ørepropper eller via mobilens høytalere kommer det ingen lyd, selvom sangen spilles av. Har prøvd litt forskjellig nå men kommer ingen vei.

Noen tips?

Evt. hvor finner jeg den koden for å gjenopprette fabrikkinnstillinger, og om jeg gjør dette vil jeg da slette filer, kontakter osv?



Synes å huske at dette var en funksjon, hvor man med en knapp kunne skru den av å på.
http://thinkabdul.com/2007/05/05/tip...for-nokia-n95/

Bruk hard reset. Den vil slette absolutt alt.
Om du vil ha kopi av alt, last ned Nokia PC Suite og ta en sikkerhetskopi av innholdet på telefonen din først.

Husk å bruk Pc Suite etterpå til å søke etter ny programvare til telefonen.
Det kan jo hende det faktisk er en liten feil med lyden generelt. Jeg hadde også denne typen telefon, og hadde samme problem Dog, headset funket.
Du kan jo sende den inn til reperasjon, eller så kan du si ifra til retten som holdt den igjen, og kanskje få noe igjen for det.
Takk for svar. Kjører nok en hard reset som night look sier.

Awarise; Det virker som at det er noe feil med musikkspilleren for der kommer det verken lyd med eller uten headset, men når noen ringer eller sender meg en melding kommer ringetonen på. (ringetonen er en sang i biblioteket mitt, så det er ikke noe feil med formatet)
Sitat av sintkar Vis innlegg
Takk for svar. Kjører nok en hard reset som night look sier.

Awarise; Det virker som at det er noe feil med musikkspilleren for der kommer det verken lyd med eller uten headset, men når noen ringer eller sender meg en melding kommer ringetonen på. (ringetonen er en sang i biblioteket mitt, så det er ikke noe feil med formatet)
Vis hele sitatet...
Ah, ser ut som du er en av de mange heldige brukerene som fikk en N95 som er feilfri fra software failure da

Men test en reset du, finnes vel en god den tutorials for det.

EDIT: Bruk Hard Reset kanskje, glemte at Nigh Look skrev det, hehe.
Sist endret av Tempus; 1. februar 2011 kl. 01:31.