Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 428
Bare kjapt spørsmål. Var på byen sist helg og en kompis hadde kortet sitt i min kortholder siden han ikke hadde selv. Utafor et utested tok jeg ved feiltagelse opp hans legg MEN forklarte apedørvakt at det var min kompis sin, jeg kasta kortet til kompisen min å viste han mitt eget med engang. Så masse bitching mas og jeg har møtt apa før tror han er noe. Han sier "du vil bli anmeldt !!" FORDI han mente jeg utøve vold med å peke på han eller holde pekefinger på brystet hans. Dette er da vold i følge han. Har vitner

Kan han særiøst gå videre med at jeg tok opp FEIL LEG????
Og "vold" ved å holde på brystet hans med peke finger mens jeg understreker poeng?
Sist endret av mendez; 1 uke siden kl. 10:56.
Ikke tenk så mye på det, det er strenge beviskrav, dette blir du ikke felt for. Bare vær helt ærlig og saklig med politiet, ikke noe banning eller «kan han SERIØST …», så skal det ordne seg.
Vektere er en egen art idioter ass... Tror de er noe