Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3921
The Mad Doctor
Jeg har vurdert en stund nå om jeg skal bestille noen plakater til rundt 400 kr hos http://www.allposters.no/ fordi dem er de billigste og de med best utvalg etter hva jeg har sett men, jeg har hørt at de skal være helt forferdelig treige på levering og at mange plakater har blitt ødelagt under levering. Jeg sjekket litt på nettet og dem har fått ganske så dårlig karakter. Men hva synes du om allposters.no er de en gjeng med kyniske drittsekker som bare bryr seg om penger eller er dem en seriøs å bra bedrift?

Hvordan var leveringa?
Hvordan var pakka, var den skada på noen måte?
Hva synes du om servicen?
Fins det noen andre nettsider som ikke er helt jalla og som ikke er så spesielt dyre?
Har kun gode ting å si om dem. Plakatene var pakket godt i et stivt papprør og plakatene var fine og hele.
Kan ikke huske at leveringen tok lang tid heller.
The Mad Doctor
Trådstarter
Hva var kvaliteten på arket? Jeg leste litt til nå og flere har sagt at de var veldig tynne.
Jeg har vel kjøpt tilsammen ti plakater fra dem, og ni av dem har vært helt bra. Den tiende hadde elendig kvalitet (synlige .jpg-artefakter), men da bare sendte jeg dem en mail og la ved et foto av plakaten. Da fikk jeg pengene igjen etter få dager.

Levering går ikke superfort, men ikke veldig sakte heller.

Alt i alt: En seriøs og bra bedrift.
The Mad Doctor
Trådstarter
Jeg så ikke før nå at man må betale toll og Merverdigavgift vet noen hva det blir for rundt 5-7 plakater.
Du betaler ikke toll. Mva er 25% av verdien til plakatene. Og så er det 120kr ekstra for fortollingen.
The Mad Doctor
Trådstarter
Ok tusen takk for svarene. Det blir nok allposters jeg kjøper fra, det kan hende jeg kjøper en billig plakat først bare for å skjekke dem ut.