Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  299 61230
Skal også til sensation snart (black) og har ikke bestilt noe hotel enda.
Så jeg lurte på om noen har erfaringer med hoteler der nede, helst litt fine (4-5 stjerners).
Er et hotel som heter tulipblack, skal vist være et sado hotel, der alle rommen er innredet for særiøs bondage
Sitat av choieen
Hei, nå har jeg lest igjennom noen tråder her men har ikke funnet det jeg lurte på.. Jeg skal på sensation nå til helga og har hørt at det eneste gyldige legitimasjonen er passet, stemmer det? Holder det ikke med Visa kortet med bilde på?
Vis hele sitatet...

Nei du må fixe det et gyldig pass, eneste du kan bruke ned i Nederland som legimitasjon hvis du kommer fra utlandet er et pass
oki, virker litt utrygt da, jævli kjipt vist du mister passet liksom...
Sitat av golfpack
Nei du må fixe det et gyldig pass, eneste du kan bruke ned i Nederland som legimitasjon hvis du kommer fra utlandet er et pass
Vis hele sitatet...
Feil. Problemet er det at vi i Norge ikke har noe annet enn pass som er regnet som gyldig internasjonal identifikasjon, andre land har f.eks nasjonale ID-kort man kan bruke istedenfor pass.
Var på sensation på lørdag, trodde jeg måtte vise passet mitt, men det trengte jeg ikke.
Fy fader for en awesome opplevelse, må være verdens sykeste "rave".

Fant relativt fort ut at det ikke var noen god ide og drikke mye øl og slikt der, for å komme seg fra "dansestedene" til toalettene tok minst en halvtime hver vei.

Skal lett ned igjen til Amster til neste år, men skal heller kun være her i en langhelg da på et hotell med litt bedre standard enn her jeg er nå.

Det skal vist til danmark også nå! Det blir jo litt lettere, kan bare ta danmarksbåten da ;-)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Er i Amsterdam nå, og kan gi en liten oppdatering angående røykeloven.

De coffeshoppene jeg har vært innom hittil har ikke brydd seg så veldig om den virker det som.
Flere satt å røyka inne, jointer med tobakk.

På hotellet var det totalt røykeforbud, fikk beskjed om at det gikk an å røyke "vanlige sigaretter" ut bak baren, men fant i ettertid ut at omtrent alle røyker jointer der.

I fjor hadde jo vi dobbelrom, som vendte ut og hadde vindu. Trippelrommene har ikke vindu vendt ut, så vi tør ikke utfordre skjebnen.

Det er HEM Hotel vi snakker om her.
Jeg var på Galerij Hotel, der fikk vi lov å røyke både sigaretter og hasj.
På coffeshoppene jeg var på, var de streng på at folk ikke skulle røyke tobakk, med eller uten hasj.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Liten oppdatering til: Flere steder står det klart at man ikke kan røyke tobakk inne, men er velkommen til å røyke ren hasj eller pot.

Dog en coffeshop vi var på (Pool, Internet cafe coffeshop /v Leidsenplein) sa fyren at man kunne røyke tobakk i akkurat denne coffeshop`en, ta bilder og filme fikk vi også, veldig hyggelig plass.
Sitat av Ravenous
Myten om at cannabis er lovlig i Nederland er jo faktisk en myte. Det er ikke lov, men det er tolerert. Noen politimenn tar jointen fra deg hvis de ser deg med en, men de fleste gjør ikke det.

Sist gang jeg var der, gikk vi rundt og røyka, men vi ble ikke stoppet av politiet når de passerte oss. Det spørs egentlig hvor man røyker. Midt på dagen i dam square f.eks er ikke lurt. Men i Red light om kvelden funker som oftest greit.

Jeg har aldri blitt tatt av politiet i Nederland med en joint, men jeg tror de tar jointen fra deg og gir deg en bot.
Vis hele sitatet...

tviler.. kom hjem derifra i går.. det var en coffeeshop vegg i vegg med politistasjonen der..

Det er derimot sant at det ikke er lov å mekke på gata..
▼ ... over en uke senere ... ▼
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg prakka sammen noe fra årets tur: http://www.youtube.com/watch?v=kq9upF_I-Wk
Fet video Dodecha! Kunne gjerne vært mer sammenhengende filming, men antar at du muligens har laget filmen litt i linje med hvordan dere opplevde det. Så ut som dere hadde det utrolig kult uansett!
Skal selv nedover på kommende søndag og skal bli der nede en ukes tid. Noen andre som skal ned eller er der i det tidsrommet?
Jeg var i Amsterdam for Sensation Black nå nylig. Pratet med et par bartendere samt noen folk på en smartshop.
Angående det med at sopp skal bli ulovlig er tull. Men såvidt jeg forsto så har de en "lov"/regel om at en må ha vært i landet 3 døgn før en får kjøpe shrooms. Dette for at en skal ha tid til å bli "opplyst" angående bruken av shrooms. Hvorfor de opprettet dette er pga flere ulykker som forekom under shrooms rus, hvor alle var turister.

(Har ikke lest slutten av tråden, så vet ikke om dette er poengtert enda)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av vict0r
Fet video Dodecha! Kunne gjerne vært mer sammenhengende filming, men antar at du muligens har laget filmen litt i linje med hvordan dere opplevde det. Så ut som dere hadde det utrolig kult uansett!
Skal selv nedover på kommende søndag og skal bli der nede en ukes tid. Noen andre som skal ned eller er der i det tidsrommet?
Vis hele sitatet...
Bare laget noe funky og litt flashy, jeg har 3 timer med video, men mye av det er jo temmelig personlig og jeg gidder ikke bre det ut her. Kan tenkes at jeg lager klippet lengre.
Sitat av Dodecha
Bare laget noe funky og litt flashy, jeg har 3 timer med video, men mye av det er jo temmelig personlig og jeg gidder ikke bre det ut her. Kan tenkes at jeg lager klippet lengre.
Vis hele sitatet...
Ah, sånn å forstå! Uansett en fet video. Noe nytt du har å anbefale fra Amsterdam? Noen nye strains eller nyoppdagne coffeeshops?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Når det kommer til coffeshops så får du nesten bedre vare til halve prisen litt utenfor sentrum.

Om man bor på HEM hotel (som endel ser ut til å gjøre) så er det en "like ned i gata":
Gå ut av hotellporten, ta venstre (ja, samme retning som når du skal ta trikken), men istedet for å ta enda en venstre fortsetter du fremover til gressplenen og kanalen.
Ta så til venstre til du kommer til en liten gangbro over kanalen, kryss den og fortsett igjennom gata som så vil knekke litt til høyre, i enden av denne gaten (hele gaten er vel en 500m lang) er det en bar på et hjørne og en bilvei.

Kryss veien og du skal ha "Der Kroon" coofeshop i bygget på venstresida.

Amnesia haze er en klar vinner, thai potten har en ettersmak av svett mann, men du blir stein.

Edit: Trikk nr 2 til Westerlandsgracht, stoppet er oppå en bro, se nedover kanalen (ikke mot "innsjøen" på andre siden), der er gangbroen jeg snakker om i veiforklaringen.
Sist endret av Dodecha; 23. juli 2008 kl. 18:12.
Bor på Hotel Linda som er et lite stykke unna, men skal få prøvd å komme meg innom. Takk for tipset!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hai! Jeg og frøkna stikker til amster i begynnelsen i oktober og har noen spørsmål.

1: Forslag til billig/bra/sentral plass å bo?
2: ER det ulovlig med sopp?
3: Noe som er et -must- ? Da tenker jeg kulturelt, spirituelt etc, hva byen har å by på.

ja, var vel det jeg kom på nå :P
Kom nettopp hjem fra en utrolig fet tur til Amster og tenkte jeg kunne være til litt hjelp.

1. Jeg bodde selv på et lite 1-stjerners, men renslig, sentralt og billig hotell ved navn "Hotel Linda". Jeg kjøpte pakkereise, så mulig det senket prisen, men det var ikke mer enn 15, muligens 20 minutters gange fra midt i sentrum. Veldig lett gjenkjennelig område også, så lett å finne tilbake til hotellet.

2. Jeg ble ledd av når jeg spurte folk i smartshops om det var ulovlig, så uten å ha sjekket opp mot Nederlands lov så vet jeg ikke om det er lovlig, men det selges fremdeles åpenlyst I smartshops.

3. Sitte sent på kveld på en benk med en joint ved en av kanalene etter at coffeeshopsene har stengt. Utrolig magisk og gjennomført rolig! Da helst i rolige strøk da selvsagt.

God tur!
Sist endret av vict0r; 5. august 2008 kl. 02:40.
Bigweed jeg har nevnt sopp nettop noen få poster ovenfor din:

Sitat av møkk
Jeg var i Amsterdam for Sensation Black nå nylig. Pratet med et par bartendere samt noen folk på en smartshop.
Angående det med at sopp skal bli ulovlig er tull. Men såvidt jeg forsto så har de en "lov"/regel om at en må ha vært i landet 3 døgn før en får kjøpe shrooms. Dette for at en skal ha tid til å bli "opplyst" angående bruken av shrooms. Hvorfor de opprettet dette er pga flere ulykker som forekom under shrooms rus, hvor alle var turister.

(Har ikke lest slutten av tråden, så vet ikke om dette er poengtert enda)
Vis hele sitatet...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har et spørsmål om Amsterdam som jeg ikke har klart å funnet svar på.

Jeg lurer på hvordan prisene er i amsterdam. da snakker jeg ikke om hvor mye hasj koster, men hvor mye hotell, mat, tobakk, alkohol koster der nede? Gjerne i barer/restauranter og på butikker.

Vil helst vite prisen i NOK (Norske Kroner)
Og jeg lurer på hvilken valuta de bruker der nede også?
Sist endret av Dodecha; 31. august 2008 kl. 21:12. Grunn: HVILKEN HVILKEN HVILKEN FOR FAEN JÆVLA JØDETULLING
Sitat av The Novice
Jeg har et spørsmål om Amsterdam som jeg ikke har klart å funnet svar på.

Jeg lurer på hvordan prisene er i amsterdam. da snakker jeg ikke om hvor mye hasj koster, men hvor mye hotell, mat, tobakk, alkohol koster der nede? Gjerne i barer/restauranter og på butikker.

Vil helst vite prisen i NOK (Norske Kroner)
Og jeg lurer på hvem valuta de bruker der nede også?
Vis hele sitatet...
Prisene kan til tider minne om norske, så det er fordelsmessig å ha med seg en del penger. Som her, finnes det seff alltid måter å leve billigere, men man er jo ikke i Amsterdam for å spare penger. De bruker Euro.
Sist endret av vaskemask; 31. august 2008 kl. 17:21.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Pils, 0.5l: €5 eller 39 NOK
Et enkeltrom for en uke i et brukbart hotell vil koste deg mellom 5 og 6 tusen kroner, men det finnes jo andre alternativer.
Det kommer rett å slett an på hvor mye luksus du vil ha, å leie en seng i et fellessoverom koster ikke mer enn en hundrings natta, kanskje mindre.

Tobakk tror jeg var rundt en €6, 50NOK (golden virginia) om jeg ikke husker feil, mat varierer jo sterkt, resturantene har omtrent de samme prisene vi har mens dagligvarebutikkene (albert heijn) er en smule billigere kanskje, med godt utvalg og ferske bakevarer.
Var nettopp i Amsterdam, og bodde på Hotel Alfa like ved Central Station.

Det er det sprøeste hotellet jeg har vært på.

Vi hadde et tremannsrom som vi betalte 120 euro natten for. Det finnes mange rimeligere alternativer, så vi regnet med at standarden skulle være grei, men vi fikk ganske kjapt erfare det motsatte.

Vi fikk nøklene og måtte låse oss inn i bygget ved siden av resepsjonen, og deretter bar det opp 3 etasjer i en ekstremt bratt og smal trapp av tre. Det var totalt 12 rom på disse 3 etasjene. Vi fant rommet (rom nr. 8) og låste oss inn.

Det første jeg la merke til var lyden av skoen min mot et gjennomvått teppe...

Og så fikk jeg øye på veggene... Skittenhvite skråtakvegger i flere forskjellige retninger som var dekket av setninger og tallrekker - skrevet med tusjer, kulepenner og brent inn med lightere. Alle lysbrytere var delvis smeltet.

Deretter snek stanken seg som en slange inn i sansene mine. Det var en real blandingsodør - men allikevel var det relativt enkelt å definere de forskjellige luktene hver for seg; skittent og vått gammelt vegg-til-vegg teppe, godt blandet med urin, kloakk og cannabis.

Det var nemlig vasken som lakk og gjorde en god del av rommets gulv vått. Vasken var nok ikke renset på veldig mange år, så den var nok tett av hudfett og menneskelig avfall, og alt som rant ned i vasken kom ut igjen fra rørkoblingen 50 cm under. Toalett var det selvfølgelig ikke på rommet, det måtte man ut i gangen for å finne. Legg sammen to og to så forstår du hvor pisselukten kom fra.

Nøkkelen måtte vi forresten bruke 5 minutter på å få ut fra låsen hver gang vi brukte den.

Kort sagt var det som om vi ga oss ydmyke og godtroende inn i selveste Josef Fritzl sine armer.

Hotellverten var også et kapittel for seg selv. To minutter etter vi hilste på ham for første gang var han godt i gang med å fortelle historier om førstegangsbrukere av sopp som parterte sine egne hunder og drakk blodet før de tok et svalestup ned i asfalten fra tredjeetasje.

Til tross for alt det negative fant vi oss fort til rette. Vi passet på å ikke legge noe i det våte området på gulvet, leste mange rare ting på veggene, og lukten ble vi rett og slett vandt med. Sengene var faktisk trukket med nye sengklær, og de lukta relativt rent.

Vi ble der i fire netter.

Når det gjelder resten av turen så var det en herlig og spennende opplevelse. Amsterdam er en by med veldig store kontraster, mange følelser, og sterke og spesielle karikaterer. Jeg røykte bare på kveldene og bare en gang på en coffee shop. Dagene gikk på å vandre i byen, i og utenfor sentrum. Vi gikk og gikk i sikkert seks-syv timer hver dag, men enda var det veldig mye vi ikke fikk sett. Det er så veldig mye annet å gjøre der enn å sitte bakt som ei kake på en coffee shop.

Kjapt oppsummert er det nok den kjekkeste plassen jeg har vært, og jeg skal definitivt besøke Amsterdam igjen. Så gjenstår det bare å se om det blir Hotel Alfa neste gang også...
Sist endret av mann; 31. august 2008 kl. 21:56.
Tips; Dra på alle severdigheter du har lyst å oppleve før du drar på Coffee Shopsene Fare for å bli stuck der


Ps; Prisene er HØYE; på både pot og mat, ettersom EU og euro er veldig godt innarbeidet i Nederland.
Sitat av Hushælvete
Tips; Dra på alle severdigheter du har lyst å oppleve før du drar på Coffee Shopsene Fare for å bli stuck der
Vis hele sitatet...
Faktisk ingen dum idè Eller evt ta seg et blås, for så å nyte serverdighetene? Fare for at det hadde funket fin fint for min del
Ja, var det jeg også tenkte.. men straks jeg ble stein, føltes severdigheter så merkelig meningsløst.. Bruke energi på å gå rundt i timevis og se på noe jeg bare kunne google fra stua mi? i dont think so..
angrer nå da
Vil bare nevne at sjekking av aldergrense på coffeshopene har blitt mye strengere. Dette skyldes sivilsnutene som driver og sjekker stedet ofte. Dette gjelder Amsterdam og Rotterdam for det meste. Jeg husker når jeg var 16 år bodde jeg en times tur utenfor Rotterdam. Der hadde dem to coffeshops som jeg kom inn og røyket heftig


Ergo de mindre kjente utenfor storbyene er det ikke så nøye med alderen så lenge du ikke ser ut som en fjortis.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av frekkmann
Var nettopp i Amsterdam, og bodde på Hotel Alfa like ved Central Station.

Det er det sprøeste hotellet jeg har vært på.

Vi hadde et tremannsrom som vi betalte 120 euro natten for. Det finnes mange rimeligere alternativer, så vi regnet med at standarden skulle være grei, men vi fikk ganske kjapt erfare det motsatte.

Vi fikk nøklene og måtte låse oss inn i bygget ved siden av resepsjonen, og deretter bar det opp 3 etasjer i en ekstremt bratt og smal trapp av tre. Det var totalt 12 rom på disse 3 etasjene. Vi fant rommet (rom nr. 8) og låste oss inn.......................
Vis hele sitatet...

Hørtes ut som dere fikk et skikkelig dritt hotell. Når jeg og to kompiser var i amsterdam i sommer så bodde vi også på et hotell 5min unna Central Station, Hotel De Koreaner, som vi skal bo på til neste år også.

Det var et genialt hotell, man fikk lov til å røyka på hotell romme vi hadde bestilt og det ble vasket på rommet hver dag untatt en dag da vi ikke hadd stått opp før vaskedama kom Alle som jobbet der var snille og hyggelige, prisen på rommet var ikke så ille egentlig. 6000 på et dobbelt rom, 3000 på meg og min kompis, han andre kompisen vår hadde med seg bare 2000 kroner på turen så han fikk bo på rommet vårt i sovepose gratis, og det gikk helt greit Ingen som fikk mistanke på noe som helst.
Sist endret av psilocybeace; 11. september 2008 kl. 02:07.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg og noen kompiser har troa på en fet tur til Amster. Vi skal på Rock the bells, feeet hip hop konsert!
Men greia er at jeg lurer på om noen her har liksom godt inn for å kjøpe en del. Har forstått det slik at coffeshopsene ikke har lov til å ha så mye stæsh om gangen. Og prisene er omtrent slik som de er her i norge. Men hva skal jeg gjøre når jeg vil ha noen hekto evt. kilo? Noen som har gjort det før?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dette går egentlig utenfor teoretisk diskusjon, men den eneste måten hadde jo evt vært å bli kjent med en dealer/dyrker. Også har man jo risikoen med tollen, du røyker vel ikke opp hektovis i løpet av en liten tur til Amsterdam.
Sitat av 1337kr
Jeg og noen kompiser har troa på en fet tur til Amster. Vi skal på Rock the bells, feeet hip hop konsert!
Men greia er at jeg lurer på om noen her har liksom godt inn for å kjøpe en del. Har forstått det slik at coffeshopsene ikke har lov til å ha så mye stæsh om gangen. Og prisene er omtrent slik som de er her i norge. Men hva skal jeg gjøre når jeg vil ha noen hekto evt. kilo? Noen som har gjort det før?
Vis hele sitatet...
Var i Amsterdam i sommer, og på coffeeshopsa kostet det typ 35nok for en joint, så samme pris som i Norge er det vel ikke
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skal ned til amsterdam nå for andre gang i mai engang og er på jakt etter et hotell der man kan røyke inne, har OK standard, nærme sentrum/red light og en relativt lav pris. Noen som har noen tips på et bra hotell?

Stemmer det forresten at sopp har blitt ulovlig?
Ja, nå har også fersk sopp blitt ulovlig.
Sitat av yeey? Vis innlegg
Ja, nå har også fersk sopp blitt ulovlig.
Vis hele sitatet...

U got to be kidding me? Var det med virkning fra 01.01.2009? Jeg som snart skulle ned for å spise shrooms =(
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
U got to be kidding me? Var det med virkning fra 01.01.2009? Jeg som snart skulle ned for å spise shrooms =(
Vis hele sitatet...
Nope, i desember. Her er en mer omfattende artikkel om det:
http://www.dutchamsterdam.nl/542-hal...ands-amsterdam
http://www.youtube.com/watch?v=eOBlq...eature=related

Noen som kjenner seg igjen her? Midt i red light district! Der det filmes ligger det tre buldogg-shops på rekke og rad bortover der..
arkanoid's Avatar
Trådstarter
Tror jeg kjenner meg igjen der, satt ofte på puben ved siden av og tok noen øl. Blir kastet ut endel planter der for og si det mildt, dem skal visstnok ha kastet ut planter i 10minutter etter at han sluttet og filme, haha. Småsykt egentlig.

Er det forresten noen som vet hvordan man kan leie leilighetet eller lignende i Amster for en uke, tingen er at vi reiser 5-6-7stk, og det hadde vært morsomt om alle kunne bodd sammen under oppholdet. Og hva heter forresten hoteller som er midt i red light. Da jeg søker på hoteller på nettet så kommer det kun opp relativt dyre hoteller i sentrum, noen som har et hotell på lur som er billig, men sentralt og holder ok standard?
Sist endret av arkanoid; 13. januar 2009 kl. 18:29.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
arkanoid, Mitt første søk på google:
http://www.stayamsterdam.com/
http://www.amsterdamapart.com/
http://www.getreadyamsterdam.com/

Det kommer an på hva du legger i billig, "billig" og "ok standard" er ord som ikke henger sammen ofte.

EDIT: Jeg og kjente brukte HEM hotel i amsterdam, det er ca 10-15 min med trikk til sentrum, men om du ikke får et rom med vindu blir det et faens til klima på rommet (bare aircondition). Det er billig og holder en "helt ok" standard om du får vindusrom.

En kompis var på hotel savoy: http://www.booking.com/hotel/nl/hamp...oyadam.en.html når han dro dit alene for ikke mange månedene siden, og skrøt stort av servicen og all alkoholen han fikk gratis på rommet.
Sist endret av Dodecha; 13. januar 2009 kl. 18:47.
Så disse flotte pakkene med fersk sopp er på ingen lovlig måte å få tak i der lenger? Er det blitt mindre synlig, meget straffbart eller bare satt bak disken?

Dette var leit.

Har alltid følt meg så trygg med disse ferdigdoseringene ferskt i pakken, noe annet enn å plukke selv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av djemb Vis innlegg
Så disse flotte pakkene med fersk sopp er på ingen lovlig måte å få tak i der lenger? Er det blitt mindre synlig, meget straffbart eller bare satt bak disken?

Dette var leit.

Har alltid følt meg så trygg med disse ferdigdoseringene ferskt i pakken, noe annet enn å plukke selv.
Vis hele sitatet...
Det er ulovlig, i og med at politiet der nede er veldig strenge på alt utenom "soft drugs" som nå egentlig bare omfatter cannabis, vil jeg ikke tro at du finner det i noen butikk, men dealerne i redlight vil vel kanskje ta over markedet.. ikke godt å si enda.
Du får ikke kjøpt det over disk lenger, enkelt og greit. Men du får jo tak i det hvis du går inn for det, akkurat som med alt annet som er ulovlig.
hmm var selv der nede i nov/des 2008 og prata en del med en av de ansatte på en smartshop, de hadde ingen planer om å slutte å selge dette selv om det kom et forbud, og når jeg dro hjem 3. des så solgte da smartshopsa fortsatt åpenlyst shrooms, såå tror det tar en liten stund fra forbudet trådde i kraft til det ikke er mulig å få kjøpt det lenger.
Jeg bor ikke der så jeg skal ikke si deg imot. Men jeg kan ihvertfal si at 15 desember så ringte jeg og spurte Mila Jansen om dette. Mila er for de som ikke vet det dama bak Pollinator og IceOlator, og daglig leder av Pollinator Company, Amsterdam. Hun sa at sopp nå ikke var å få kjøpt over disk, men at dyrkesett fortsatt ble solgt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal til Amsterdam 12-16 Februar, skal være der på bursdaen min ;D. vi er bare 2 stk som drar, og trenger litt info,!
står endel om forskjellige coffeshops her, men hvor kjøper man den beste potten/ og den beste bønna??
og hva heter de:P

skal ta av på bursdagen min, så tenkte på litt cola, og besøke jentene i Red Light Districkt.
noen som vet pris på cola der?, både "Neger" cola fra RLD, og ellers.
og noen som vet pris på jentene i vinduene?:P
50€ har jeg hørt

Svak kroneskurs og :/
De fleste coofeshopsa har gode varer, men du får som oftest best varer utenfor sentrum av byen. Kompis som bodde der nede i noen år sverget til en liten sjappe i Admiral de Ruiterweg - navnet ligger for langt bak i hjernebarken.


Horer koster vel rundt 50-70 euro i RL for en blowjob med noe attåt, men igjen; om du beveger deg i litt utenfor masse sexvandringen finner du fort bedre damer, prisene blir kanskje litt stivere, men det har da ingen ting og si

Forøvrig en deilig liten coffeshop som jeg har skrevet noen ord om tidligere:

http://freakforum.nu/forum/showpost....&postcount=110
Sist endret av mentalmelt; 28. januar 2009 kl. 19:48. Grunn: tilgjengelighet - hard drugs
Ellers så kan Greenhouse effect anbefalles (både for hotell, øl og cannabis). Det ligger i midt i RLD. Veldig hyggelig personale, og du får litt avslag på det de selger i coffeshoppen hvis du bor der. Happy hour-priser på øl og drinker får du og.
Hvordan er det med kaktus da?
Er det og forbudt?
arkanoid's Avatar
Trådstarter
Sitat av dtZ Vis innlegg
Ellers så kan Greenhouse effect anbefalles (både for hotell, øl og cannabis). Det ligger i midt i RLD. Veldig hyggelig personale, og du får litt avslag på det de selger i coffeshoppen hvis du bor der. Happy hour-priser på øl og drinker får du og.
Vis hele sitatet...
Hvilket rom var det dere leide? Sitter og vurderer om jeg skal bestille rom på Greenhouse, men er usikker på om jeg skal ta vanlig hotellrom eller leilighetene dem reklamerer med på siden sin.

Sitter forøvrig og tenker på om jeg skal leie på Greenhouse eller Bulldog som begge ligger i RDL, noen som har vært på ett/begge som kan fortelle litt?