Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1161
Har forsøkt meg på å lage ei hjemmeside i wordpress etter tips fra dere. Det er ikke noe problem å lage denne, det har jeg gjort. Men jeg er ikke fornøyd med utseende. Ønsker rett å slett hjelp til å skreddersy hjemmesiden min på en måte som gjør det enkelt for meg å ta over når siden er blitt slik jeg vil.
www.webbycode.com

En god venn av meg. Utrolig flink kar!
Sist endret av Oneblo; 6. august 2009 kl. 23:10.
Sjekker opp Må ikke bli for dyrt. Men siden jeg har helt enkle ønsker antar jeg at det er rimelig raskt gjort
Ser ut som det ikke er løsningen for meg. Om jeg kjøper en sånn løsning som koster flere 1000 kroner så vil jeg ikke våge meg på oppgradering av innstikk en gang.

Jeg vet vel ikke helt hva jeg så for meg og mulig at jeg trodde det ville være en halvtimes jobb for noen som kunne dette. Er ikke ute etter fancy design eller noe spektakulært

Men kanskje kan noen hjelpe meg her?

Vet dere av noen wordpress tema som tilbyr vanlig hjemmeside meny venstre side? Eller et tema som er likt malene de bruker på 123hjemmeside.no? Jeg vil ikke ha arkivet i noen sidebar eller på forsiden, jeg vil ikke ha noe sidebar med kategorier eller lignende...

Grunnen til at jeg ikke hoidt meg til www.123hjemmeside.no var at alt var så fastlåst til malene man brukte. Men jeg har jo blitt fastlåst til wordpress nå så hehe.

Om noen tror at de kan gi meg noen tips og råd ... evt ønsker å se siden for å tilby meg hjelp for en rimelig penge så send meg en pm så får dere linken.

Grunnen til at jeg ikke ønsker å bruke så mye penger på dette selv akkurat nå er fordi jeg håper at jeg kan ta meg tid til å lære meg dreamweaver på nytt å lage siden helt selv i løpet av vinteren. Akkurat nå har jeg ikke tid til det
Sist endret av Tollerjenta; 7. august 2009 kl. 21:53.
Hadde det vært så enkelt hehe... men takk for hjelpen
Hør med Mattis http://mattismedia.no - jeg går god for den sisiken, og jeg vet han behersker Wordpress meget godt. Neppe særlig dyr heller ... foretaket hans er mer eller mindre bigeskjeft til utdannelse. Hils gjerne fra meg.
Takk det skal jeg gjøre Høres jo nesten ut som jeg er ute etter gratishjelp her. Men er ikke det altså. Men er heller ikke ute etter profesjonelle designere som lever av dette. Det er tross alt bare en privat hjemmeside/blogg.

Jeg er mer ute etter "starthjelp" fra noen som kjenner wordpress og som vet hva man kan gjøre og hva man ikke kan gjøre. Gi meg noen tips og råd... og sette opp siden slik jeg ønsker det. Og som jeg betaler en sum som takk for hjelpen. Trenger ikke at noen designer noe til meg eller noe sånt.. benytter meg gjerne av de themaene som er tilgjengelig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvis du ser etter WP themes så er vel kanskje WPs egne sider stedet å sjekke ut?

Der kan du velge mellom mange forskjellige temaer..