Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  115 11203
Sitat av Lassis
Fikk inkallelse her for 3 uker siden. Skal inn i Sjøforsvaret den 25 september kl 19.00 på Madla
Vis hele sitatet...
Da kom vel du på 5 komp? Hvilken tropp? Var 5.4 sjøl.

Sitat av x3m187
GSV stedet gud glemte, satan forlot og hæren overtok!
Vis hele sitatet...
Sitat av SPI
skjold er stedet gud glemte, satan forlot og hæren ble trua til å overta!
Vis hele sitatet...
Feil, begge to. Landsdelskommando Nord-Norge ved Reitan i Bodø er uten tvil det stedet som denne strofen omhandler

Forresten hadde det vært morro å høre om det er noen andre her som har tjenestegjort her eller gjør det nå evt.
bobbo's Avatar
Trådstarter
Da dimmer jeg 1. August etter å ha vært et halvt år i VPV-Bergen og et halvt år på basekontoret på Haakonsvern. Helt greit tjeneste med mye kule folk. Har opplevd endel kult, bl.a. å ha vært med Lehmkuhl på opera-åpning (og videre til skotland), samt øvelser med bl.a. innsats og mjk.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skal inn i Garden 6. Oktober, så får man se hvor man havner. Blir koslig!
Anbefaler alle å søke seg til GSV! Beste året i mitt liv. Jeg var der i fjor, hvis noen lurer på noe, er det bare å spørre i vei
▼ ... over en uke senere ... ▼
Liten oppdatering, jeg er hvertfall i 1. Tropp i 6. Gardekompani (altså gardeskolen). Noen flere som er i en av troppene?

Først og Fremst.
Sitat av Deezire
Liten oppdatering, jeg er hvertfall i 1. Tropp i 6. Gardekompani (altså gardeskolen). Noen flere som er i en av troppene?

Først og Fremst.
Vis hele sitatet...

jeg var just ferdig medgardeskolen..
jeg var i tropp 4
Sist endret av serial; 11. oktober 2008 kl. 19:30.
Skal inn i HV-Innsatsstyrken ... Gleder meg : )
Sitat av delroton
Skal inn i HV-Innsatsstyrken ... Gleder meg : )
Vis hele sitatet...
Altså inn i førstegangstjeneste i innsats-delen? Har vært på øvelse med HV-I og det var jævlig kult
Nope Utskrevet Befalskurs. Dvs, må gjennom opptak ol da
Lykke til da, du får kose deg i Stjørdal, verdens navlelo.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Deezire
Liten oppdatering, jeg er hvertfall i 1. Tropp i 6. Gardekompani (altså gardeskolen). Noen flere som er i en av troppene?

Først og Fremst.
Vis hele sitatet...
Gardeskolen ja. Fine greier det selvom jeg bare var der i to og en halv uke før vi ble sendt til Huseby. Eneste bra med det stedet er maten og fenrik Hauenschild.

Sitat av serial
jeg var just ferdig medgardeskolen..
jeg var i tropp 4
Vis hele sitatet...
Så du er en av de nye rekruttene i kp. 1? Eller er du av den slakke sorten i kp. 5? Er forøvrig i kp. 2 jegertropp, noe som er helt konge. Var ute og tråkket i skogen på fredag og blåste av en hel haug rødt på family mens vi øvde på tilbaketrekning. Bare å glede seg til grønn tjeneste for sort tjeneste er bare gøy i starten
Luftforsvarets flygeskole! Anbefaler alle å søke :-)
Skall inn 15.jan, CSS bardufoss.. står jeg skal møte opp på sessmovollen, hva er vitsen med det ??
Sitat av ZeReX
Skall inn 15.jan, CSS bardufoss.. står jeg skal møte opp på sessmovollen, hva er vitsen med det ??
Vis hele sitatet...
Var oppe i Bardufoss for to år siden, jeg måtte også møte opp på Sessvollmoen. Var der en dag og tok diverse tester, syn/hørsel/blodprøve etc. før jeg dro opp til Bardufoss dagen etter. Var vel på grunn av at de ikke har resurser nok til disse testene oppe i Bardufoss.
okei.. hvordan var det der ? noen som har vært i CSS ? mye slit ?
Jeg var i Sambandsbataljonen som holder til i Heggelia i Bardufoss, like ved (Rustad?) der CSS holder til. Bardufoss er et relativt kjedelig sted, ikke spesielt mye å finne på på fritiden. Og fritid kan det bli mye av, hvis CSS er slikt som det var for to år siden. Snakket med flere fra CSS og de hadde det i hvert fall mye roligere enn oss, spesielt på øvelser. Men kommer jo an på hvor høyt du skal "satse" egentlig.