Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1638
Jeg med mine begrensninger i engelsk, hvordan skal jeg få mine cocafrø til å gro...liksom?
Hallo!
Kanskje jeg skal følge oppskriften til cannabisfrø...!
Eller kanskje skal jeg bare følge egen sunn fornuft....kanskje jeg skal det....eller?
Eller ikke?
Hvis du ska skal plante sånn cocaplante vet jeg kun en ting,
du skal ikke følge cannabisoppskrifta.



Sitat av freakyman
Jeg med mine begrensninger i engelsk
Vis hele sitatet...
der er en engelskoversetter.
http://www.freetranslation.com/free/
Vaar's Avatar
Trådstarter
55 0
Good service petterøes, ty!
HUsk at dyrking av koka-planter er forbudt, så sørg for å holde diskusjonen på et teoretisk plan!

Dyrkeguider finnes nok på nett, men frøene er jo forbudt da. Jeg har heller ikke sett dem til salgs, særlig mange steder.
Frøene er til salgs i forskjellige nettbutikker som jeg av åpenbare grunner ikke kommer til å gi navnet på.
Men Koka tar lang tid å dyrke og krever et ganske spesielt klima for å vokse og trives, det er null vits i å dyrke det med mindre man er interessert i selve planten, som et slags kulturobjekt. Jeg husker ikke tallet, men det kreves mye Koka for å lage kokain, dersom det er hensikten. Det ville i så fall være billigere å importere kokablader fra Sør Amerika. Kanskje tryggere også, jeg vet ikke hva politiet syns er verst av smugling og produksjon.

Med det sagt ønsker jeg alle som vil dyrke Koka lykke til, det er en meget god te og veldig lite skadelig i forhold til kokain.
lurer på om purken vet vordan en sån plante ser ut? ser jo ut sm en vanlig stue plante vis jeg ikke tar helt feil?
Sitat av CCCP
lurer på om purken vet vordan en sån plante ser ut? ser jo ut sm en vanlig stue plante vis jeg ikke tar helt feil?
Vis hele sitatet...
Det kommer selvfølgelig helt ann den individuelle politimann/kvinne. Jeg vil tippe at de fleste politibetjenter ikke ville kjenne igjen denne planten om de så den, men det er selvfølgelig bare spekulasjoner fra min side.
Vaar's Avatar
Trådstarter
55 0
Slik ser den ut....[IMG] (Bildet kunne jo vært litt mer nærsynt etter min smak)

For et utrent øye kan den se ut som en vilken som helst stueplante. Om man da ikke legger seg ned på knærne og begynner å gumle på bladene helt til bare kvistene står tilbakers!
offtopic: Hvor mange gr. kokain kan man få ut av en gjennomsnittlig stor coca-plante? Noen som vet?
Vaar's Avatar
Trådstarter
55 0
Her er litt informasjon om planten



http://www.ethnogarden.com


Det skal visst bare være 1% kokain i planten, i bladene. Det holder for meg
offtopic.

er det lettere å dyrke en coca plante enn maryjane plante?
Sitat av marihuana
offtopic: Hvor mange gr. kokain kan man få ut av en gjennomsnittlig stor coca-plante? Noen som vet?
Vis hele sitatet...
text 1 (drug encyclopedia): "coca leaf contains from 0.5 to 2.5% alkaloids which are 30 to 50% cocaine": this would mean you get 0.5g to 1.25g from100g coca leaf (dried)


text 2 (other drug encyclopedia): "you need 50 to 500g, average 350g,coca leaf to get 1g of base coke paste"...this would mean 100g leaf (probably dried) would give from 0.2 to 2g (average: 0.3g) cocaine base.


text 3 (from erowid): "coca leaf is 0.1 to 0.9% cocaine", which would mean you get 0.1 to 0.9g from 100g of dried leaf.
Ok. Hvor mange gram blader kan man få ut av en plante da?