Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 529
Hei, igen..

Jeg får en irriterende feil på følgende linje i følgende kode:

Kode

VALUES('"
		. $bi
		. "', '" . $fornavn
		. "', '" . $etternavn
		. "', '" . $birthdate
		. "', '" . $sex
		. "', '" . $adresse
		. "', '" . $postnummer
		. "', '" . $poststed
		. "', '" . $mobil
		. "', '" . $telefon
		. "', '" . $regnr
		. "', '" . $registrert "')"; // HER ER FEILEN (line86)
Parse error: parse error in D: \wamp\www\trening\kundereg.php on line 86
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke helt hva som er galt med denne linja, håper virkelig noen kan hjelpe meg med å lære hva som er feil der.

Tusen tusen takk.

Edit : Beklager at trådnavnet ble feil, det skal sjølsagt stå "feil". (er så irritert på dette). Beklager igjen.
Sist endret av Donquijote; 4. juni 2009 kl. 22:19.
Fjern siste "

Kode

VALUES('"
        . $bi
        . "', '" . $fornavn
        . "', '" . $etternavn
        . "', '" . $birthdate
        . "', '" . $sex
        . "', '" . $adresse
        . "', '" . $postnummer
        . "', '" . $poststed
        . "', '" . $mobil
        . "', '" . $telefon
        . "', '" . $regnr
        . "', '" . $registrert "');
Sist endret av jeppfi; 4. juni 2009 kl. 22:20.
Yes yes, takk skal du ha Janpfo !
Jeg vil gjerne hjelpe deg med dine problemer. Men dette er en slik ting du kan lese deg fram til ved å lese feilmeldingen. Så ikke for å være frekk, men bruk gjerne noen timer på å prøve deg frem på egen hånd før du lager en ny tråd.
Ja, enig med sFilez, når jeg selv får problemer tar jeg meg tiden til å lese koden noen ganger og prøve meg frem. Istedet for å skrive en post på nFF
Jeg beklager sterkt. Denne tråden var helt unødvendig, og jeg er enig med dere begge to. Igjen: Jeg beklager. Jeg var så forvirret over at jeg ikke fikk det til, og fakta er at jeg holdt på med denne feilen i en halv time. Men jeg legger meg flat: denne tråden var fullstendig unødvendig. Slike enkle error skal jeg aldri ta opp igjen.

Tusen takk til dere begge.